התחלה חדשה – פרק ארבעים ושמונה ( פרק אחרון ) חלק א'

הדר 07/07/2011 1183 צפיות 21 תגובות

הסתכלתי עליו באהבה. הוא היה כל כך…ג'ייסון.אי אפשר לתאר אותו אחרת.הוא היה ג'ייסון.
"אני אוהבת אותך." אמרתי בשקט והתקרבתי אליו. כרכתי את ידיי סביב צווארו ונישקתי אותו ברכות, נהנית מהעובדה שהוא עדיין המום מההצהרה שלי.
לאט לאט הוא כרך את ידיו סביב מותניי, מחבק אותי בחזקה. התרחקתי ממנו מעט, רוצה לראות את פניו.
"את חתיכת ילדה מיוחדת." הוא לחש ונישק אותי פעם נוספת, דורש אותי לעצמו. צחקקתי והתרחקתי ממנו, חיוך גדול פרוס עלי פניי.
לאחר חודשיים:
אלוהים! החיים שלי מושלמים. שיא השלמות, למען האמת. באמת מושלמים. יש לי חבר יציב וקבוע, ג'ייסון, שאוהב אותי כמו שאני אוהבת אותו. יש לי שתי חברות הכי טובות, אלה ואשלי, שהפלא ופלא, הן השותפות שלי בחדר. האקס שלי, סם, נעלם מחיי וכבר חודשיים עברו מאז הנשיקה ההיא שחלקנו. מדי פעם הוא מציץ בראשי אבל אז ג'ייסון בא ותופס את מקומו. אבל… שלא תבינו לא נכון, אני אוהבת את ג'ייסון. הוא הדבר הכי מושלם שאי פעם קרה לי. הוא החבר הכי טוב שלי וגם הבן זוג שלי. אני באמת באמת אוהבת אותו. אבל… אני מרגישה שאני חייבת לסגור מעגל. אני חייבת לפגוש רק עוד פעם אחת את סם. רק כדי להגיד לו שלום ולא להתראות. רק כדי לסכם את מה שהיה. אבל בשביל זה אני אצטרך את ג'ייסון לידי. אחרת, איך לעזאזל אני אעשה את זה?!

התקרבתי אל הספסל 'שלנו'. ג'ייסון היה שם, מחכה לי כמו תמיד. חיוך גדול היה פרוס על פניו, ממלא אותי בתחושת אושר נפלאה.
"היי!" קראתי, חיוך מאושר נפרס על שפתיי.
"מה קורה?" שאל והגניב לי נשיקה קטנה.
"הכול מעולה. קיבלתי 85 במבחן מתמטיקה." אמרתי גאה.
"אותו מבחן שאמרת שתקבלי בו 35?" שאל, גבתו מורמת וחיוך שאנן על שפתיו.
"אהה." עניתי, ומשכתי אותו לנשיקה ארוכה, הפרס שלי על המבחן.
"מישהי במצב רוח טוב." מלמל בזמן שאני מחפשת את שפתיו המתוקות.
"למישהי יש דבר נורא חשוב להגיד לך. האמת, שני דברים." אמרתי במהירות, מסכימה עם עצמי שהכי כדאי זה לגמור את זה כמה שיותר מהר. התרחקתי ממנו מעט, מסתכלת על עיניו הכחולות שלפתע הרצינו והעמיקו.
"מה קרה?" שאל, טון קולו חשוד.
"דבר ראשון והכי חשוב, אני אוהבת אותך." אמרתי וחייכתי, מרככת את הנפילה שעומדת לבוא.
"דבר שני?" שאל. הוא מכיר אותי יותר מדי טוב.
"אני רוצה לבקר את סם." אמרתי בלחש, מקווה שהוא לא שמע.
"את סם? אותו סם שנטש את הפנימייה כי כאב לו הלב יותר מדי, בגללך? אותו סם שהתאהבת בו עד מעל לראש?" שאל, עיניו הולכות ומעמיקות, הופכות לכחול כהה. ידעתי שזה קורה רק כשהוא ממש, אבל ממש, עצבני.
"כן?" צייצתי, פניי מאדימות.
"למה, לעזאזל, את רוצה ללכת לבקר את האקס שלך?"
כדי לסגור מעגל! פעם אחרונה שנפגשנו נתתי לו נשיקה לוהטת ושלחתי אותו לדרכו. אני חושבת שזה פייר בשביל שנינו שכדאי שנלבן את העניינים." אמרתי ומשכתי את כתפי, רואה איך פניו מתעוותים למשמע הזיכרון האפל ההוא.
"ומה את רוצה שאני אעשה?" שאל, חושק את שיניו ומתאפק לא להתחיל לצרוח ולשאוג על החלטתי המגוחכת כביכול.
"תבוא איתי." עניתי בקול בטוח, מחזיקה את ידו שמרגע לרגע רק מתלהטת יותר.
"אין סיכוי, איימי. אני לא עושה את זה." אמר בחדות.
"נו, בבקשה!" זעקתי.
"לא. אני לא בא איתך 'לסגור מעגל'. אני לא סובל את ה… אידיוט הזה."
"זה לא שאתה לא סובל אותו, אתה מקנא בו." אמרתי בהתחכמות.
"מה זה משנה? אני שונא את הבחור וזהו."
"תקשיב, זה ממש יעזור לי אם תבוא איתי. אני בכלל לא חושבת שאני אוכל לעשות את זה בלעדייך."
"אבל, איימי, זה ממש, אבל ממש, יכעיס אותי. אני שונא אותו. מאז הנשיקה ההיא שהוא הביא לך אני לא יכול לסבול אותו. את יודעת כמה כואב זה לשמוע שנישקת את ה… דפוק הזה?"
"אבל זה היה אז. עכשיו אני מנשקת רק את הדפוק הזה." אמרתי והצבעתי עליו, מעלה על פניו המיוסרים חיוך קטן וביישן.
"אני מצטער, אני לא בא."
"אתה יודע… אם אתה לא תבוא מי יודע מה יהיה שם? יכול להיות שהאהבה הנשכחת שלי אליו תפרח שוב. זה קרה לפני חודשיים, זה יכול לקרות עכשיו." אמרתי והסתכלתי עליו בגבה מורמת. ידעתי שאני מייסרת אותו וידעתי שאני גורמת לו להתחבט בהחלטתו הקודמת.
"אני שונא אותך על זה." מלמל ולבסוף הנהן, נותן לי אישור שהוא בא איתי. חייכתי אליו בשמחה, צווחת באושר.
"אני אוהבת אותך, אני אוהבת אותך, אני אוהבת אותך!" צרחתי והדבקתי לו נשיקה גדולה שהשכיחה ממנו את כל צרותיו.
"יש לך מזל שאני מת עלייך." אמר, חיוך עצוב על פניו.
"נו… מאמי… אל תהיה ככה…" אמרתי, משרבבת את שפתי התחתונה ומשמיעה קולות בכי של גורים.
"חשבתי שאת שונאת 'מאמי'." אמר לאחר דקות ארוכות של ייבובים מצדי וחיוכים משועשעים מצדו.
"תלוי מי ה'מאמי'." אמרתי בהתחכמות וקמתי מהספסל.
"לאן את הולכת?!" קרא אחרי שערי המתנופף(שכבר הפיק להאריך עד לאמצע גבי).
"למזכירות! אני מודיעה שאנחנו נוסעים לבית שלי!" קראתי מאחורי כתפי, חיוך גדול פרוס על שפתיי.


תגובות (21)

אההה!!!!!!!!!!!
מהמם!!!

07/07/2011 16:33

את כותבת מדהים!!אני עוקבת אחרי הסיפור שלך כבר הרבה זמן והייתי מגיבה לך בהתחלה…ורק אתמול קראתי את כל הפרקים שהחסרתי…תמשיכי (:

07/07/2011 16:49

חנוש…
זה הפרק האחרון=)

07/07/2011 17:51

כן אבל היא רשמה שזה חלק א'…אז כנראה שיהיה גם חלק ב' מן הסתם

07/07/2011 17:52

יייייייייווואו ברוך ה' סופסוף

07/07/2011 17:58

גו ג'יייסון…

07/07/2011 18:03

אה נכון=)

07/07/2011 18:16

כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
סוף סוף!!!!!
קדימה גייסון!!!!
סם?!?!?
תרקב בגיהנום!!!

07/07/2011 18:38

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי מתה על הכתיבה שלך

07/07/2011 20:49

לא בדיוק קראתי את הסיפור (סורי) אבל הסתכלתי על הרשימת כותבים מומלצים ושמתי לב שיש לך 99 סיפורים!!!!!!! עוד מעט 100! מותר לומר מזל טוב? מזל טוב ! לא כדאי עד 120 כי נראה שאנשים מאוד אוהבים את הסיפורים שלך… יש סיכוי שגמני אקרא אותם…:)

07/07/2011 21:30

אני הורגת אותך!
זאת אומרת… מביאה לך לסיים את הסיפור ואז הורגת אותך.
איך את עוצרת בכזה מתח?
אני לא אוהבת אותך הדר. /:

ובנימה אופטימית זו-
הם כ״כ חמוווווווווווודים יחד! זה מטורף!
אני כל כך שמחה שהם סוף סוף ביחד! (:
תבורכי ילדה על הכתיבה המדהימה שלך (:

הא ו…. תמשיכי (;

XOXO

07/07/2011 23:45

וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סוף סוף המשכת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כמובן וכרגיל- סיפור מדהים!!!
מחכה להמשך, שלצערי הרב יהיה הפרק האחרון …

08/07/2011 00:47

וואו!!!!!!
אחרי לילה+ של קריאה אני גאה להכריז שגמרתי את הסיפור!!!!!(עד שתפרסמי את החלק/ים הבאים-יאי!) אז סיפור מהמם כמו כל הסיפורים שלך!!!!
החיי את גורמת לי לקנאות!!!!!!;)

10/07/2011 13:04

חחחחח אלל תקנאי, זה עושה לי הרגשה רעה :P
סוף סוף את קוראת את הסיפורים שלי, כל הכבוד!!
סתם, סתם, פשוט זה נורא משמח אותי שעוד מישהי נהנית מהם :)
שמחה שאהבת D:

10/07/2011 14:12

הדר את כותבת מדהים תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי אני במתחחח

10/07/2011 22:15

תמשיכי?

10/07/2011 23:42

מה עעם המשך?!
תיק תק תיק תק הזמן אוזל ואני מחכהההההההה!!!
אל תתיחסי(חפרנית מלידה XD)
אבל מה עם המששששששך????!

11/07/2011 19:23

גררר….
תמקין יא לוחצת שכמותך!!!
מה הלחץ? כשיבוא ההמשך, יבוא!
זה לא כאילו החיים שלך תלויים בזה!!
חוצמזה, את מביאה לי את הסעיף עם התגובות שלך, את לא יכולה להשחיל איזו מילה טובה מדי פעם?? לא רק, ׳סוף סוף!׳ או ׳תיק תק תיק תק אני מחכה!׳
כי אני עובדת על זה מאוד קשה כדי שאתן תהיו מרוצות!! במיוחד את!!! את יודעת שרק בגללך אני ממשיכה?? כאילו,גם בגלל הבנות האחרות(שלפחות מפרגנות) אבל בעיקר בגללך. אני ממשיכה כי אני לא רוצה לאכזב אותך, אני ממשיכה כי אני יודעת שאת נורא נורא נורא(כל כך נורא עד שאת משאירה לי תגובה כל יום) רוצה שאני אמשיך(כל כך נורא עד שמשאירה לי תגובות בסיפורים אחרים).
טוב,בקיצור,תפסיקי ללחוץ עלי כל כך ותשאירי מילה יפה וטובה מדי פעם, זה לא כואב יו נואו.

13/07/2011 01:45

טוב………..
אז זה ממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממש יפה,מאוד מאוד.אבל אם אני לוחצת זה לא אומר שאני אוהבת אותו ואני חושבת שהוא יפה?אני לא סתם לוחצת……ואני אתן לך מילים טובות מעכשיוווו…:)

13/07/2011 10:50

תודה, זה כל מה שאני רוצה מהקוראת הכי הדוקה שלי :)

13/07/2011 17:17

3> טוב…:)

13/07/2011 18:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך