בלה איזבלה סוון
היי, אני חדשה פה באתר, וזה הסיפור הראשון שלי. הסיפור בהמשכים וכרגע יש פה פרק 1. חכו לפרק 2.

התחלה חדשה פרק 1

היי, אני חדשה פה באתר, וזה הסיפור הראשון שלי. הסיפור בהמשכים וכרגע יש פה פרק 1. חכו לפרק 2.

קיוויתי שהתחלה חדשה תהיה קלה ופשוטה חברתית ונפשית. לילות שחלמתי על לעבור דירה למקום חדש ומרענן. בחלום שחזר על עצמו כמה פעמים אני נמצאת בעיר חדשה עם נער עם שער שחור, גבוה ובעל עיניים כחולות. שנינו הולכים בירידה תלולה.
היום זה היום האחרון שלי בישוב לפני המעבר לעיר הגדולה. רוב הארגזים הועברו כבר לדירה החדשה. יום שבת, אין לימודים וכבר נפרדתי מכל חבריי. ביום שישי הסתכלתי על החדר הריק למדי ונזכרתי איך בגיל 7 אני ואמי שיפצנו ביחד את החדר, איך אני ואבא מרכיבים את המיתה שלי, איך קישטתי עם חברותיי את הארון בפוסטרים של המפורסמים בתקווה שיום אחד אוכל לפגוש אחד מהם. ירדתי לחניה והסתכלתי במבט אחרון בעצים, בצמחים ובפרחים היפים של הישוב. בתי הישוב היו קטנים ודי רעועים אבל היה בהם קסם מיוחד, קסם של ילדות ותמימות אבל גם ניתוק מהעולם שבחוץ, חוסר מעורבות במה שמתרחש בערים הגדלות. לא היה כאן פשע, גנבות ובעיקר לא מקרי אלימות. הפשע הכי גדול שהתרחש כאן זה שכמה ילדים ניסו להגניב כמה ממתקים מהמכולות וגם זה היה חד פעמי.
בבית הספר הייתי שקטה, הסתרתי את האישיות האמתית שלי ולאט לאט בניתי אישיות חדשה, כזאת שעונה על כל הרצונות של החברות שלי, של הידידים והחבר שלי. קיוויתי שבמקום החדש אוכל להראות את אישיות האמתית שלי ושכולם ילמדו לאהוב ולכבד אותה. אני , אמי ואבי נכנסנו לאטו הקטן והמלכלך והמתפרק שלנו. אבא אמר שכשנגיע לעיר החדשה נקנה מכונית חדשה. לא ממש רציתי מכונית חדשה כי אני זוכרת את המכונית הזאת מאז שאני זוכרת את עצמי.
התחלנו לנסוע. הסתכלתי אל שדה התירס דרך החלון וחשבתי שכשיגיע הגשם הכל פה יראה אחרת כי הצבע הצהוב ישתנה לירוק. לאט – לאט עיניי התחילו להיעצם, הייתי קרועה מעייפות מכל האריזות. היינו צריכים לעזוב את הבית מהר. סבי נפתר לפני חודש ואבא שלי היה צריך לארגן את כל ההלוויה ולדאוג שהכול יעבור כשורה. סבתא התגרשה מסבא לפני חמש שנים והיא עברה למקום חדש. סבא היה בדיכאון קשה אחרי הפרידה ואני לקחתי על עצמי לשמח אותו. סבא שלי נפטר מסרטן בכליות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך