התחלה חדשה- פרק 10

21/07/2016 725 צפיות תגובה אחת

אדיר:״רגע״- אמרתי כשכל ראשי היה בסבון. שטפתי מהר את הסבון מהראש שמתי מגבת ויצאתי לפתוח את הדלת. זה היה דביר.
דביר:"זהו היא נפרדה ממני סופית".
אדיר:"מה? לא הסברת לה שזה לא קרה?"-אמרתי בהתפעלות.
דביר:" הסברתי לה אבל היא לא מוכנה להקשיב"
אדיר:" אז אל תוותר לה"
דביר:" לא ויתרתי עד שהיא התנשקה עם מישהו אחר מול העיניים שלי."-הוא אמר ועוד שנייה בכה.
אדיר:"אני מצטער אח שלי.. טוב יש לי משהו שיעודד אותך"
דביר:"מה?"
אדיר:"נצא היום בערב לדיאבלו תתפוס לך איזה ריבאונד"
דביר:"טוב אז יאללה אני אלך הביתה אני אנוח קצת מהיום הזה ואז תתקשר אליי ונצא."-אמר בעצב ויצא מהדלת.
חזרתי למקלחת וסיימתי להתקלח. לאחר מכן יצאתי לכיוון החדר עם המגבת התלבשתי והתיישבתי מול הטלוויזיה. הגיע הערב והתחלתי להתארגן שמתי גינס שחור נעליים שחורות וחולצה בורדו צמודה כזאת שמבליטה לי את השרירי חזה. הגענו לדיאבלו והיו שם מלא בנות כוסיות.
אדיר:"יאללה בוא נשתה ואז לך תפוס לך מישהי". ביקשנו מהברמן שיביא איזה משהו חזק והתחלנו לשתות. אחרי שתי כוסות מגיעות אלינו שתי בנות ומתחילות איתנו דביר זרם עם אחת מהן לשירותים ואני נשארתי עם השנייה על הבר.
אדיר:"אז.. איך קוראים לך?"
נעמה:"נעמה".
אדיר:"בת כמה את"
נעמה:"בת 15"
אדיר:"רק בת 15 וכבר את וחברה שלך משתרללות?"
נעמה:"למה יש לך בעיה עם זה?"
אדיר:"לא ממש לא אני לא שופט אתכן או משהו"
נעמה:"יופי אז שתוק"-אמרה והחלה לנשק אותי בנשיקה סוערת. האמת שריציתי מאוד להשתחרר אחרי שלא עשיתי את זה הרבה זמן ועם כל מה שהיה עם רותם אבל מצד שני.. נועה.. מתחיל איתה משהו אמיתי.. אבל מצד אחר מי אמר שנועה תדע מזה.. אוף אני לא יודע מה לעשות.. לעצור את נעמה? או להמשיך איתה לשירותים?


תגובות (1)

המשך דחוף

21/07/2016 13:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך