היי כולם! רציתי להגיד לכם שאני נורא נהנית לכתוב את הסיפור אבל לא כל כך רואה תגובות שלכם חוץ מהובה בובה (נראה לי שככה השם) אז תודה רבה. אשמח אם תגיבו זה נורא ממריץ אותי ונותן לי כוח להמשיך לכתוב. עוד משהו שרציתי להוסיף זה שבזמן האחרון יש לי קצת לחץ אז יותר קשה לי לכתוב ולהעלות פרקים אז אני מתנצלת מראש.

התחלה חדשה- פרק 11

24/07/2016 736 צפיות תגובה אחת
היי כולם! רציתי להגיד לכם שאני נורא נהנית לכתוב את הסיפור אבל לא כל כך רואה תגובות שלכם חוץ מהובה בובה (נראה לי שככה השם) אז תודה רבה. אשמח אם תגיבו זה נורא ממריץ אותי ונותן לי כוח להמשיך לכתוב. עוד משהו שרציתי להוסיף זה שבזמן האחרון יש לי קצת לחץ אז יותר קשה לי לכתוב ולהעלות פרקים אז אני מתנצלת מראש.

טוב אני מחליט לזרום איתה לשירותים הרי זה מגיע לי אחרי כל הסבל שקרה לי בזמן האחרון אני גם בטח אשתה הרבה ומחר לא אזכור כלום וגם נועה לא תדע מזה. אני רוצה להנות. שתיתי עוד כמה כוסות ואחר כך נכנסתי עם נעמה לשירותים. העניינים מתחילים להתחמם ושיט! אין עליי קונדומים.
אדיר:"אין לי קונדומים נעמה".-אמרתי תוך כדי שנעמה יורדת על הברכיים ומתחילה לפתוח לי את המכנס. אני לא שולט בעצמי ונותן לה לעשות בי מה שהיא רוצה. אמנם לא ממש עשינו את זה אבל עדיין היה טוב והרגשתי שהשתחררתי.
אחרי הבילויים חזרתי הביתה התקלחתי וישר עליתי לישון.
אמא:"בוקר טוב אדיר יאללה קום יש בית ספר"
אדיר:"אני קם אמא אני קם"- אמרתי תוך כדי שהתיישבתי על המיטה ופיהקתי פיהוק גדול. התלבשתי התארגנתי והלכתי לבית הספר.
התחילו השעתיים הראשונות והגיעה ההפסקה. ישבתי עם מאי בהפסקה והתחלנו לדבר.
אדיר:"מאי עשיתי משהו לא בסדר"-אמרתי בדאגה.
מאי:"מה קרה אדיר?"
אדיר:"תקשיבי אני הייתי אתמול עם מישהי בדיאבלו"
מאי:"נו מה הבעיה בזה?"
אדיר:"אהה לא סיפרתי לך"
מאי:"מה לא סיפרת לי יא זבל?"
אדיר:"תקשיבי מאי מתחיל משהו ביני לבין נועה אבל אמרנו ניתן לזה לזרום בגלל מה שהיה עם רותם אבל אתמול הייתי עם מישהי בדיאבלו והרסתי הכול מאי הרסתי הכול!"
מאי:"אז אם אתה יודע שאתה מתחיל משהו עם נועה למה נתת לעצמך לעשות את זה?"
אדיר:"לא יודע מאי רציתי להשתחרר מה אני עושה? טוב אני לא אספר לנועה נכון?"
מאי:"אדיר אם אתה מתחיל מערכת יחסים עם נועה זה צריך להתחיל באמון וכנות וזה הדבר הכי בסיסי"
אדיר:"אז מה אני עושה?"
מאי:"אין לך ברירה אתה חייב לדבר איתה על זה.. תגיד לה ששתית ולא היית מודע לעצמך ופשוט תספר לה את האמת"
אדיר:"אוף היא תהרוג אותי היא לא תרצה להיות איתי בחיים"
מאי:"די נו אדיר איך היא תוותר על מושלם כמוך? אתה באמת הכי נאמן שאני מכירה. הנה היא שם ליד הבניין אדיר לך אליה מהר לפני שנגמרת ההפסקה! נו רוץ!"-אמרה תוך כדי שדחפה אותי לכיוונה. הלכתי לכיוון נועה ועדיין רצו במוחי מחשבות ובעיקר דאגות. אוקיי אני מתחיל לדבר איתה אני אומר לעצמי, הנה זה בא.
אדיר:"היי נועה".


תגובות (1)

אוי איזה חומד שהזכרת אותי!!! באמת מגיע לך הרבה יותר תגובות!! אני מאוד אוהבת את הסיפור ומחכה לפרק הבא!

24/07/2016 12:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך