מי יהיה המספר הלא מוכר?

התחלה חדשה- פרק 12

26/07/2016 648 צפיות תגובה אחת
מי יהיה המספר הלא מוכר?

נועה:"היי אדיר מה קורה?"
אדיר:"בסדר נראה לי"
"אני חושב/ת שאנחנו צריכים לדבר" אמרנו יחד באותו הזמן.
אדיר:"אוקיי תתחילי את"-אמרתי והרגשתי מודאג.
נועה:"תקשיב אדיר חשבתי על זה כאילו עליי ועליך ואני לא רוצה להיות ריבאונד שלך על האקסית. אתה עוד לא התגברת עליה ואתה לא מוכן לקשר עדיין ואני לא רוצה להפגע"
אדיר:"זה מה שאת חושבת שאת בשבילי? ריבאונד?"
נועה:"הרגע אתה ורותם נפרדתם ועוד לא התגברת עליה ואנחנו כבר מתחילים משהו.. איך תקרא לזה?"
אדיר:"נועה תקשיבי רותם זה היה זה עבר. היא פגעה בי מאוד ואותו דבר גם האקס שלך בך. אני רוצה את הקשר הזה לא כריבאונד אני רוצה אותו בתור קשר רציני ואמיתי"
נועה:"אדיר אני כבר החלטתי.. אני לא רוצה להיות איתך אפילו לא בקטע עד שאתה לא מתגבר סופית. ואני מוכנה לחכות לך אבל אני לא רוצה להתקדם עד שלא כל העבר שלך מאחוריך"-היא אומרת בצער ואני מרגיש שאבן במשקל טון נוחתת לי על הלב. אני מרגיש שבאמת היא נכנסה לשם. ללב שלי.
אדיר:"זה החלטה שלך.. אני מכבד אותה. אבל איך תדעי שכבר עבר לי לגמרי מרותם?"
נועה:"כשזה יבוא זה יבוא"
אדיר:"אוקיי"
נועה:"אז לבינתיים.. ידידים?"-אומרת בהתרגשות מאולצת.
אדיר:"ידידים"
נועה:"אז מה רצית להגיד לי?"
אדיר:"כלום לא משנה כבר שכחתי"-אמרתי במטרה להתחמק מהשאלה.
נועה:"אוקיי אני הולכת לביניין. ביי"
אדיר:"ביי".
חזרתי למאי והרגשתי מתוסכל.
מאי:"נו סיפרת לה?"-אמרה בסקרנות. הסברתי לה כל מה שקרה.
מאי:"אוקיי אז אולי זה לטובה. גם אם אין ביניכם כלום כרגע זה בסדר שתיהיה עם מישהי. יצאת מהבעיה בשנייה"
אדיר:"אבל נכנסתי לבעיה חדשה"
מאי:"אדיר זה יהיה בסדר. רואים שיש בניכם איזה ניצוץ.. מתישהו זה יקרה ויש לי הרגשה שממש בקרוב".
נכנסתי בחזרה לכיתה ונשארתי שם עד לסוף היום.
"אני בבית". אוף הרגל מטופש אני חייב להפסיק עם זה. חלצתי נעליים ונשכבתי על הספה. פתחתי את הטלפון וראיתי הודעה חדשה ממספר לא מוכר אבל התמונה דווקא כן.


תגובות (1)

סיקרנת!! המשךךך דחוףף

26/07/2016 02:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך