אז אני יודעת שנעלמתי זמן רב כמו שרשמתי פעם שעברה אני עברתי וממשיכה לעבור תקופות לא קלות בחיי וקצת קשה לי למצוא זמן לעצמי ולסיפורים שלי תוך כדי. אני באמת מקווה לחזור לזה כמה יותר מהר ולעשות את זה הכי טוב שרק אפשר. מקווה שתהנו ותאהבו פרק הבא יהיה מאוד סוער. אוהבת מלא!

התחלה חדשה- פרק 15

18/10/2016 680 צפיות אין תגובות
אז אני יודעת שנעלמתי זמן רב כמו שרשמתי פעם שעברה אני עברתי וממשיכה לעבור תקופות לא קלות בחיי וקצת קשה לי למצוא זמן לעצמי ולסיפורים שלי תוך כדי. אני באמת מקווה לחזור לזה כמה יותר מהר ולעשות את זה הכי טוב שרק אפשר. מקווה שתהנו ותאהבו פרק הבא יהיה מאוד סוער. אוהבת מלא!

נגמר היום והלכתי לכיוון היציאה מבית הספר.
נועה:"היי אדיר חכה"-נעצרתי וחיכיתי לנועה עד שתגיע.
נועה:"זהו כבר לא אומרים שלום במקום הזה?"
אדיר:"מצטער הראש שלי פשוט במקום אחר"
נועה:"מה זאת אומרת מקום אחר?"-אמרה בדאגה.
אדיר:"אני לא מפסיק לחשוב עלייך"
נועה:"באמת?"
אדיר:"כן"
נועה:"האמת היא שגם אני"-הרגשתי כל כך מאושר מבפנים. לקחתי צעד קטן כדי להיות יותר קרוב אל נועה וברגע אחד פשוט התנשקנו. זאת הייתה ההרגשה הכי טובה בחיים שלי אני פשוט מאוהב. החלטנו ללכת לים אני ונועה.
הלכנו כל אחד לביתו התארגנו ואז יצאתי לאסוף אותה עם האופנוע. הגענו לים ונכנסנו למים, התחלנו להשפריץ אחד על השנייה והיה הכי כיף בעולם. יצאנו מהמים והתיישבנו על החוף.
אדיר:"קרעתי אותך חלשלושה"
נועה:"מי שמדבר על חלשים לא נגעתי בך וכבר נפלת"-אמרה בצחקוק
אדיר:"נפלתי בכוונה כדי שלא תבכי לי אחר כך" -צחקנו שנינו ונהנינו מכל רגע. התנשקנו. הרבה.
אדיר:"יאללה גלידה?"
נועה:"הולך"
אדיר:"טוב שמרי על הדברים אני אלך לקנות לנו. איזה טעם את רוצה?"
נועה:"אננס"-נשקתי לה והלכתי לכיוון הדוכן גלידה.
אדיר:" שני ארטיקים אננס בבקשה"
מוכר:"שישה שקלים"-אמר תוך כדי שנץן לי את הארטיקים בשקית.
אדיר:"בבקשה"- אמרתי ושמתי את הכסף בידו.
הלכתי לכיוון נועה עם הארטיקים ופתאום אני רואה משהו שמשנה לי את כל ההרגשה ושובר לי את הלב בפעם השנייה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך