התחלה חדשה- פרק 16

19/10/2016 571 צפיות אין תגובות

אני לא מאמין למראה עיני! הלב שלי מתפרק הוא לא יוכל לסבול עוד.. אני רואה מולי את נועה מתנשקת עם מישהו אחר מישהו שהוא לא אני!
אני מתקרב לעברה וככל שאני מתקרב יותר אני רואה שהיא לא מנשקת אותו בחזרה הוא פשוט מנשק אותה בכוח והיא לא מצליחה להשתחרר ממנו. איך זה קרה? איך היא הגיעה למצב כזה אני שואל את עצמי.. אני רץ מהר לעברה ומשחרר את האנס הזה ממנה.
"מה הבעיה שלך?"- הוא צועק עליי.
"מה גם אתה רוצה סיבוב על זאתי?"- פשוט נגעלתי ממנו!
"תעוף מפה עכשיו לפני שאני מתלונן במשטרה חתיכת חרא"- אמרתי בזעם.
"אני אלך רק עם הפרח הזאת שם מאחוריך"
"שום סיכוי עוף מפה"- פתאום הוא קפץ עליי והתחלנו לריב מכות אני חייב להודות שהוא היה ממש חזק אבל עדיין לא יותר ממני הגיע מישהו של החוף והפריד בינינו.
אדיר:" נועה את בסדר?"
נועה:" אני בסדר אבל מה איתך אדיר כל האף שלך מדמם!"
אדיר:" תראי מה אני מוכן לעשות בשבילך"
נועה:" אני אוהבת אותך אדיר.. אם לא היית פה אני לא יודעת לאן המצב היה מדרדר.. תודה לך"
אדיר:" את רצינית? את לא צריכה להגיד לי שום תודה נועה הייתי עושה את זה בשבילך עוד מיליון פעם! אני אוהב אותך"- באנו להתנשק וכשהשפתיים נגעו ישר יצא לי מהפה מן קול של גניחה מהכאב.
נועה:" הרסת את הרגע הרומנטי"
אדיר:" אהה סליחה אני יותר חשוב מכל רגע רומנטי"- אמרתי בציניות.
נועה:" צודק"- אמרה בצחקוק.
עלינו על האופנוע והסעתי אותה הביתה.
הגענו לביתה ותוך כדי שהורידה את הקסדה ובאה לרדת מן האופנוע שאלתי:
אדיר:" נועה את בטוחה שאת בסדר?"
נועה:" אדיר אני בסדר לא קרה כלום.. כאילו כן קרה אבל זה כלום לעומת מה שהיה יכול לקרות לולא היית שם.."
אדיר:" את רוצה שנלך להגיש תלונה?"
נועה:"אני רוצה קצת לחשוב על זה אבל אם אחליט שכן אשמח שאתה זה שיבוא איתי להגיש איתי את התלונה"
התקרבתי ונתתי לה נשיקה. הפעם סבלתי את הכאב.
נועה:" ביי אדירוש"- אמרה תוך כדי שפתחה את שער ביתה.
אדיר:" ביי"
נסעתי לביתי וכשהגעתי ישר נכנסת למקלחת. יצאתי מכוסה במגבת רק בחלק תחתון והלכתי לנוח קצת מהיום הזה בכל זאת יום קצת מתיש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך