התחלה חדשה- פרק 17

25/07/2017 615 צפיות אין תגובות

לאחר כמה שעות טובות של שינה מעיר אותי איזשהו צלצול מוזר.
התעוררתי וראיתי את מאי אצלי בחדר בדיוק עונה לטלפון
מאי:"מה אמא?..כן הכול בסדר הגעתי.. טוב ביי. סורי שהערתי אותך אבל אני חייבת לדבר איתך זה דחוף"
אדיר:"מה כבר כל כך דחוף שהערת אותי בשבילו"
מאי:"אסור לך לדבר על זה עם אף אחד"
אדיר:"נו ככה את מכירה אותי?"
מאי:"די נו אדיר אתה חייב להשבע לי"
אדיר:"נו אני נשבע"
מאי:"החבר החדש הזה של אמא שלי.. הוא התחיל איתי"
אדיר:"מה? מה זאת אומרת התחיל איתך?"
מאי:"היום בצהריים הגעתי הביתה ואמא שלי לא הייתה והוא כן היה.. והוא התחיל שיחה ואז הוא פתאום התחיל לנשק אותי ולגעת בי ובדיוק אמא שלי הגיעה הביתה ולמזלי היא הגיעה בזמן לפני שהוא עשה משהו גרוע יותר.. הקטע הוא שהוא מצליח להסתיר את זה ממנה והוא ברמיזות כאלה אומר לי שאם אני אספר משהו לאמא שלי זה יהיה גרוע יותר והיא גם אוהבת אותו אני לא חושבת בכלל שהיא תאמין לי.. ואני פשוט בשוק אני לא מבינה איך זה הגיע למצב כזה בכלל אני לא יודעת מה לעשות ואיך אני מתמו.."-פתאום קטעתי אותה.
אדיר:"איזה בן זונה אני יהרוג אותו! מאי קודם כל תרגעי וכבר נחשוב מה עושים עם זה. מה קורה היום? כל האנסים החליטו לפעול היום?"-מלמלתי לעצמי די בקול.
מאי:"מה זאת אומרת כל האנסים פועלים היום?"
סיפרתי לה מה שקרה היום עם נועה בים והיא פשוט הייתה המומה.
אדיר:"טוב.. תקשיבי אל אמא שלך את לא הולכת עם זה.. אל תסכני אותך ואותה איתו אלה אם כן יש לך איזושהי הוכחה כדי שהיא תאמין לך והוא כבר לא יוכל לעשות כלום.. צריך ללכת על בטוח עם זה."
מאי:"אוקיי.. אבל איך משיגים הוכחה?"
אדיר:"תקשיבי כל פעם שאת בבית לבד איתו תשימי את הטלפון על הקלטה ותיקחי תרסיס פלפל למקרה שזה עובר את הגבול אבל תזכרי שאת צריכה הוכחה אז אל תשתמשי ישר בתרסיס פלפל אוקיי?"
מאי:"טוב שלא עשית לי פה סרט אקשן"
אדיר:"לא נראה לי שיש לך ברירה אחרת"
מאי:"אוקיי אבל צריך תרסיס פלפל"
אדיר:"יש לי פה אחד שנשאר פה מאז שהייתי עם רותם"-אמרתי תוך כדי שאני מחפש את התרסיס ונותן לה אותו.
מאי:"אדיר תודה על הכול.. באמת בחיים לא היה לי חבר כמוך שכל כך דואג לי ועוזר לי"
אדיר:"יפה שלי זה מובן מאליו אני תמיד פה בשבילך"-אמרתי תוך כדי שאני מחבק אותה.
מאי:"עוד משהו אחד אדיר.. כל כך לא נעים לי לשאול כי אני כבר מרגישה ממש מתנחלת ולא נע.."-שוב קטעתי אותה.
אדיר:"מאי את יכולה להשאר לישון פה ומצידי לגור פה כמה שתרצי. כבר אמרתי לך אני תמיד פה בשבילך."
מאי:"תודה אדיר.."-אומרת עם דמעות בעיניה. אני ניגש אליה ומחבק אותה.
אדיר:"את רוצה להכנס להתקלח? לאכול משהו?"
מאי:"לא זה בסדר אבל אני כן חייבת פיפי דחוף"
אדיר:"אז לכי משוגעת"
מאי הלכה לשירותים ואני ניגשתי לטלפון שלי לעדכן את נועה במה שקורה ולהבין ממנה שזה בסדר מבחינתה שמאי ישנה אצלי.
נועה:"הלו?"
אדיר:"איך את?"
נועה:"בזכותך טוב מאוד"
אדיר:"תקשיבי רגע מאי אצלי.. היא עברה משהו דומה למה שאת עברת היום בבית והיא אצלי עכשיו.. אין לה איפה להיות והיא כנראה נשארת לישון פה אני יודע שזה לא מקובל אצלכם כבר אמרת לי את זה אבל אני ומאי כמו אחים ובחיים לא היה ולא יהיה בינינו כלום אנחנו גם לא ישנים יחד באותה המיטה או משהו כזה וג.."-פתאום נועה קוטעת אותי
נועה:"אדיר זה בסדר אני סומכת עליך"
אדיר:"בטוח מבחינתך? אני לא רוצה שזה יעשה בינינו בעיות.."
נועה:"הכול בסדר אדיר אני סומכת עליך במיליון אחוזים והאמת שאת מאי אני לא מכירה כל כך אבל היא גם נראית לי מישהי שאפשר לסמוך עליה"
אדיר:"האמת שנראלי אתן יכולות להיות בסטיות"-אמרתי בצחקוק
נועה:"אז תכיר בינינו ונראה"
אדיר:"סגור"
נועה:"סגור"
אדיר:"בא לך אולי לבוא? להיות איתנו? נראה איזה סרט מצחיק או משהו כזה?"
נועה:"לא אדיר כבר מאוחר אבל בהזדמנות אחרת אני אשמח"
אדיר:"טוב לילה טוב נסיכה"
נועה:"לילה טוב נסיך"-אמרה וניתקה את השיחה. הלכתי לשירותים ודפקתי על הדלת לבדוק שהכול בסדר עם מאי.
אדיר:"מאי הכול בסדר?"- אמרתי תוך כדי שאני דופק בדלת. פתאום מאי יוצאת מהשירותים.
מאי:"כן. הכול טוב"
עלינו לישון אני ומאי אני במזרון על הרצפה ומאי על המיטה שלי ופשוט נרדמנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך