התחלה חדשה- פרק 3

10/07/2016 669 צפיות תגובה אחת

״אדיר בוקר טוב יאללה תקום״ שוב קולה המתוק של אמי העיר אותי בבוקר. נכנסתי למקלחת קצרה התלבשתי לקחתי אוכל והלכתי לתיכון. בדרך ראיתי את נועה ועילאי והצטרפתי אליהם, בדרך אספנו את הילה ועילאי מיד התחיל לדבר על איך שהילה ודביר פלרטטו אחד עם השניה במסיבה, אני ונועה צחקקנו והילה קצת הסמיקה.
הגענו לבית הספר וכבר התחילו להם שעתיים של חפירות מהמורה להסטוריה, הנחתי את ראשי על השולחן ומיד הצלצול הכה באוזניי. יצאנו כולם אל החצר וישבנו בספסל הקבוע שלנו ודיברנו על המסיבה שהייתה אתמול פתאום עמית נופף בטלפון שלו ואמר:״אדיר תראה!״ הבטתי בטלפון וראיתי שרותם העלתה תמונה לפייסבוק כשהיא מתנשקת עם גבר שהוא לא אני. ליבי דפק בחוזקה ולא ידעתי מה לעשות. חשבתי לעצמי שבטח בגללו היא אומרת לי לשכוח ממנה ושבגללו היא לא עונה להודעות שלי. הייתי עצבני כל כך שהלכתי מהספסל במהרה הגעתי אל הבניין והתחלתי להרביץ ללוקרים שהיו ליד הכיתות. ידעתי שאני באמת צריך לשכוח ממנה ושהיא כבר מצאה מישהו חדש אחרי שבוע שאפילו לא דיברנו. פתאום היה צלצול ונכנסתי אל הכיתה עצבני, לא דיברתי עם אף אחד ובמשך כל השיעור רק חשבתי לעצמי איך רותם יכלה לעשות לי את זה.
סוף היום הגיע ואיתו גם השעתיים האחרונות. בזמן ההפסקה ידידה שלי מאי הגיעה והתיישבה לידי בדשא אחרי זמן רב שלא דיברנו.
מאי:״מה קורה אדיר אתה כבר שבוע לא מדבר איתי.. זהו נמאס לך ממני?״ שאלה בגחוך
אדיר:״מה פתאום חיים שלי לא שחכתי אותך פשוט לא היה לי כוח לאף אחד בשבוע האחרון..״
מאי:״למה?״
סיפרתי לה כל מה שקרה עם רותם ונשכבתי על רגליה והיא ליטפה את ראשי במטרה לנחם אותי.
מאי:״יאללה בוא״
אדיר:״לאן??״
מאי:״בוא נלך אליי נראה סרט ונאכל גלידה גם ככה נשארו רק עוד שעתיים עד סוף הלימודים״
אדיר:״נראה לך שאני יבריז על היום השני?? אמא שלי תרצח אותי!״
מאי:״טוב אז אני הולכת הביתה תגיד למורה שלא הרגשתי טוב או משהו ואם אתה רוצה בוא אליי אחר כך״
אדיר:״טוב חיים שלי״- עניתי לה ונשקתי לה בלחי.
היה צלצול, מאי הלכה הביתה ואני נכנסתי לכיתה. המורה קרא שמות ושקרא בשם של מאי אמרתי שהיא לא הרגישה טוב והלכה הביתה.
נגמרו הלימודים והגעתי הביתה, בדיוק רועי כתב בקבוצה בווצאפ לבוא לים עכשיו כולם (מי שהיה בקבוצה: אני(אדיר), עמית, רון, רועי, דביר, מאי, רותם, יעל ורונה).
(נ.ב- בטח אתם שואלים את עצמכם מי אלה יעל ורונה אז יש לי תשובה בשבילכם, הם חברות של מאי והם תמיד מסתובבות איתנו ואנחנו כולם חבורה גדולה מאותה הכיתה).
~השיחה בקבוצה:~
רועי:״בואו לים עכשיו״
רונה:״יאללה בואו בא לי לים״
עמית:״אני בא!״
רון:״גם אני״
יעל:״גם אני ומאי באות היא פה איתי״
אדיר:״יאללה אם כולם באים גם אני יבוא להשתחרר מהבאסה קצת״
דביר:״גם אני בא! ותוסיפו לקבוצה את הילה״
יעל:״חחחח רק את הילה? מה עם נועה ועילאי?״
דביר:״נו לזה התכוונתי מה את קטנונית?״
רון:״חחחח״
עילאי:״ היי מה זה קבוצה של הכיתה?״
אדיר:״לא זה רק החבורה שלנו וגם אתם״
עילאי:״אהה״
רועי:״עילאי, הילה ונועה אנחנו יוצאים לים אתם באים?״
עילאי:״כן״
הילה:״כן נבוא״
נועה:״עכשיו?״
רועי:״כן תבואו ליד הסוכה של המציל כולנו ניהיה שם״.
התארגנתי לים, ארגנתי תיק ויצאתי עם האופנוע לאסוף את מאי. מאי עלתה על האופנוע ונסענו לחוף ופגשנו שם את כולם.


תגובות (1)

אני ממש אהבתי את הסיפור ומחכה לעוד פרק!

12/07/2016 00:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך