התחלה חדשה פרק 3

marry217 15/08/2013 649 צפיות תגובה אחת

ואז החלטתי שאני לא יכולה,אני עוד לא מסוגלת לראות אותו אחרי כל מה שעשה לי.ואמרתי
"דן אני מצטערת אבל אני פשוט לא יכולה".אמרתי זאת ופשוט רצתי משם כדי לא לראות אותו והייתי לבד.
"מה קרה מישהו פגע בך?"
רק תאמרי לי ואני אטפל בו",שמעתי מישהו אומר,ניגבתי את דמעותיי והסתובבתי וראיתי את אחי דור.הייתי פשוט מאושרת ועלה על פניי חיוך מאוזן לאוזן ורצתי לחבק.
"התגעגעתי אליך,ביקרת כבר בבית?"
"לא,עוד לא ביקרתי כי אני רוצה לאסוף אותך ולעשות הפתעה להורים,בסדר?"
"בסדר"
"ועכשיו למה בכית,מישהו פגע בך?"
"לא קרה שום דבר",אמרתי למרות שקרה משהו וסיפרתי רק לדור על מה שקרה.
"טוב אני כבר אמרתי שאני אוסף אותך מוקדם אז את באה הביתה?"
"בשמחה!",אמרתי ולאחר מכן הלכנו הביתה לעשות הפתעה להורים.
"חזרתי"
"למה חזרת כל כך מוקדם קרה משהו?"אמא שאלה בדאגה.
"לא קרה כלום אבל מישהו כן חזר",אמרתי ונכנסתי הביתה ואחריי נכנס דור.
"דור!,חזרת",אמא צעקה ורצה לחבק את דור.
וכאשר אמא חיבקה את דור,דור לחש לה משהו,לא ידעתי מה אבל הוא אמר משהו.
"איפה נורית?",דור שאל.
"היא עוד לא חזרה מהבית ספר היא תחזור בשתיים",אמרתי.
"טוב אני הולך לישון",טוב חלומות נעימים אמרתי.
דור עדיין ישן והשעה הייתה כבר ארבע ונורית אחותי כבר הספיקה לישון איתו קצת ולחבק אותו כי סוף סוף הוא חזר מהצבא,ואז אמא קראה לי לבוא.
"שירה בואי למטה ונורית גם את!",צעקה אמא,אני ונורית ירדנו ושאלתי
"מה קרה?"
"אנחנו רוצים לעשות מסיבה לדור ואנחנו צריכות את עזרתכם",אמרה אמא.
"אז אולי לפני המסיבה נעשה פיקניק,ונחזור הביתה כשהבית כבר יהיה מסודר למסיבה?",אמרתי.
"רעיון טוב",אמר אבא.
טוב אז אני אמצא מקום לפיקניק,נורית תאמר לדור איפה הפיקניק ועד שאמצא מקום לפיקניק נורית תזמין את כל החברים למסיבה,ואמא ואבא ייקנו קישוטים,מתנה,וייסדרו את הבית",אמרתי ולקחתי פיקוד על כל האירוע.
"תוכנית טובה רק לוקח זמן לארגן מקום למסיבה ואם דור יתחיל לחשוד איפה ההורים?",אמר אבא. "אין בעיה פשוט תתקשרו לדור ותגידו שתגיעו עוד שעה כי אתם תקועים בפקק בכביש ובינתיים תארגנו את הבית למסיבה ותאמרו לחברים להיסתתר עד שאנחנו מגיעים",אמרתי.
וככה היה אנחנו יצאנו לפיקניק,ההורים אמרו שהתעכבו ויגיעו קצת אחר כך הכל היה נפלא אני דור ונורית דיברנו כשפתאום פגעו בנו…


תגובות (1)

תמשיכי

15/08/2013 09:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך