מה אדיר מתכוון לעשות בקשר לליאור? האם בין אדיר למאי מתפתח משהו? או אולי דווקא בין אדיר לנועה? איך הקשר של הילה ודביר יהיה?

התחלה חדשה- פרק 5

12/07/2016 788 צפיות אין תגובות
מה אדיר מתכוון לעשות בקשר לליאור? האם בין אדיר למאי מתפתח משהו? או אולי דווקא בין אדיר לנועה? איך הקשר של הילה ודביר יהיה?

אדיר:״מאי מה את עושה פה?״
מאי:״אדיר אני יכולה לישון אצלך היום?״
אדיר:״ברור שכן.. אבל מה קרה?״
מאי:״לא יצא לי לספר לך אבל לפני שבועיים ההורים שלי החליטו להתגרש והיום כשאמא שלי אמרה לי להגיע הביתה ישבנו לארוחת ערב אני, אחותי, אמא שלי ועוד מישהו שאני לא מכירה ואמא שלי הציגה לנו אותו בתור חבר שלה. היא ואבא שלי גרושים בקושי שבועיים ואני בקושי הצלחתי לעכל את זה ועכשיו גם יש לה חבר?!? אז פשוט התעצבנתי, קמתי מהשולחן ובאתי ישר אליך.״-אמרה תוך כדי שדמעות זלגו מעייניה.
אדיר:״ומה עם אחותך? היא בסדר עם זה?״
מאי:״לא יודעת אבל בתאכלס מה איכפת לה היא גם ככה כל הזמן בבסיס אז היא לא צריכה לסבול את אמא שלי וחבר שלה״.
אדיר:״טוב.. את רוצה להכנס להתקלח?״
מאי:״התקלחתי ישר שהגעתי הביתה אחרי הים״-אמרה כשחיוך בפניה.
אדיר:״אהה טוב אז תסתובבי אני רוצה להתלבש״
מאי הסתובבה ולבשתי בוקסר.
אדיר:״זהו את יכולה להסתובב״.
מאי:״עוד הפעם אתה עם הבוקסרים שלך?״-אמרה בגחוך.
אדיר:״מה יש לך זה סקסי! תודי שזה עושה לך את זה!״- אמרתי תוך כדי שאני ומאי צוחקים עד דמעות. נכנסתי למיטה מתחת לשמיכה וסימנתי למאי עם היד לבוא לשכב לידי.
מאי:״אני ממש לא ישנה איתך במיטה!״
אדיר:״אויש אפשר לחשוב שאף פעם לא ישנו ביחד״
מאי:״אז לא הייתי במחזור ואתה עם בוקסר..״
אדיר:״אההה אז תגידי שאת במחזור!״-אמרתי תוך כדי שאני צוחק. מאי קצת הסמיקה.
אדיר:״את רוצה לישון במיטה ואני יביא לי מזרון?״
מאי:״לא מה פתאום! תישן במיטה אני ישן במזרון״.
הלכתי להביא מזרון מהחדר אורחים וסידרתי למאי שמיכות על המזרון. נשכבנו כל אחד במקומו ונרדמנו.
״בוקר טוב אדיר״ אמרה אמי שוב כמו בכל בוקר על מנת להעיר אותי לתיכון. ״ובוקר טוב גם לך מאי, מתי הגעת? לא ראיתי אותך נכנסת״.
מאי:״בוקר טוב.. הגעתי באחד עשרה כנראה ישנת..״.
״אהה טוב, יאללה קומו צחצחו שיניים אני ילך להכין לכם אוכל״. אמרה אמי תוך כדי שיצאה מהחדר. הלכנו לצחצח שיניים. חזרנו לחדר והתחלתי להתלבש, מאי התיישבה על המיטה והביטה בי מתלבש.
אדיר:״אמרתי לך שהבוקסר הזה סקסי??״-שאלתי בצחקוק. ״סתם סתם, נו למה את לא מתלבשת?״
מאי:״מפגר..״- אמרה בגחוך. ״אני מחכה שתלך לסלון ואני יוכל להתלבש״.
אדיר:״אהה אני זה שמפריע לך?? לא מספיק אני נותן לך לישון פה יש לך גם טענות?״-אמרתי תוך כדי שאני צוחק. ״אויש מה כבר יש לי לראות לך.. תחתון וחזייה?? כבר ראיתי אותך עם בגד ים וזה אותו דבר..״ מאי הסתכלה עליי במבט מוזר. ״טוב טוב תרגעי אני יוצא״-אמרתי בצחקוק.
מאי:״מטומטם״-אמרה בגחוך.
הלכתי לסלון ובינתיים מאי התלבשה בחדר.
היא יצאה מהחדר אל הסלון, לקחנו את האוכל שאמא שלי השאירה לנו על השולחן והלכנו לכיוון התיכון.
הגענו לתיכון ונכנסנו לכיתה, המורה נכנסה שנייה אחרינו. אחרי שעתיים של לימודים יצאנו כולם להפסקה, אני הלכתי לקפיטריה כדי לקנות משהו לשתות ואז ראיתי במסדרון את נוגה בוכה. (נוגה היא ילדה מהשכבה).
אדיר:״נוגה? מה קרה?״-אמרתי תוך כדי שהתיישבתי לידה.
נוגה:״כלום אדיר תעזוב אותי״
אדיר:״אני יעזוב אותך אם תגידי לי מה קרה״.
נוגה:״באמת לא שלחו לך את התמונות שלי בווצאפ??״
אדיר:״לא.. איזה תמונות בדיוק??״
נוגה:״שליאור הדפוק הזה שלח לכולם״
אדיר:״איזה ליאור? חבר שלך?״
נוגה:״האקס שלי אתה מתכוון..״
אדיר:״רגע, לא הבנתי.. למה הוא שלח את התמונות? טוב רגע! תספרי הכול מהתחלה כי אני לא מבין..״
נוגה:״טוב.. אני רציתי להפרד מליאור בגלל ששלחו לי ממספר חסום תמונה שלו מתנשק עם מישהי אחרת ואז הוא פשוט הפיץ תמונות שלי ערומה בכל הווצאפ״-אמרה תוך כדי שדמעות זלגו מעייניה.
אדיר:״ואיך בכלל היו לו את התמונות שלך?״
נוגה:״כנראה החולה נפש הזה צילם אותי אחרי מקלחת כשאני מתלבשת״
אדיר:״איזה בן זונה..״-אמרתי תוך כדי שקמתי מהרצפה והושטתי לנוגה יד.
נוגה:״לאן?״
אדיר:״לליאור״
נוגה:״לא אדיר עזוב את זה. אני לא רוצה בכלל לראות את הפרצוף שלו.״
אדיר:״נוגה אל תדאגי הוא ישלם על זה אני מבטיח לך.. בואי.״


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך