מה אתם חושבים על הסיפור?להמשיך?מעניין? מסתורי? אני אשמח לשמוע את הדעות שלכם . :)

התחלה חדשה פרק1

מה אתם חושבים על הסיפור?להמשיך?מעניין? מסתורי? אני אשמח לשמוע את הדעות שלכם . :)

"נופר את עוברת לפנימיה " , אמי אמרה לי את זה לא יכולתי להאמין.
"מה מה מה מה , לא , למה ? " נבהלתי , לא ידעתי מה להגיד ולמה אני עוברת . רציתי לרוץ לחדר שלי ולבכות , אבל לא הלכתי התיישבתי וחיכיתי שיתחילו לדבר .
"תקשיבי , אנחנו יודעים שהבית הספר לא טוב ולא מלמד כמו שצריך והתחלת לרדת בציונים . אבא ואני חשבנו שהדבר הכי טוב הוא לשלוח אותך לפנימיה קשוחה ושתלמד טוב " .
נרגעתי , חשבתי שהתחילו לשנוא אותי או לחשוב שאני מציקה להם .
"כן , אתם צודקים . לדעתי , זה הפתרון הכי טוב " ,אמרתי ברוגע ועם חיוך .
כשהגיע 1 בספטמבר לא הלכתי לתיכון ,הלכתי לפנימיה.
נכנסתי לכיתה ,הדבר הראשון שראיתי זה ילד חתיך יושב בכיסא ,מסתכל כמו כולם על הילדה הלא מוכרת בכניסת הדלת .
חייכתי ללא שליטתי . הלכתי לכיוון של המורה. המורה חייכה עליי , בכל זאת היא הכירה אותי במשרד של המנהל ,כשנרשמתי לבית הספר .יש לה בטן של הריון וכן היא הייתה בהריון . נראה שהיא תלד עוד מאט .
"זאת , נופר תלמידה חדשה בבית הספר ."
המורה הושיבה אותי בשולחן היחיד שיש לו כיסא פנוי , אצל הדבר הראשון שראיתי בכיתה כשנכנסתי זה הוא !!!"
בלב רציתי לצרוח ולהשתגע .
התיישבתי לידו .
"היי " הילד החתיך אמר .
"היי" עניתי בחזרה ,בהרגשה שעוד מאט אני הולכת ליפול מהכיסא .
הצלצול צלצל . כולם ,כלומר הרוב התקרבו עליי מסביב השולחן והילד חתיך נשאר .
"היי , נופר ברוכה הבאה " מחייכת עליי
" תודה " חייכתי בחזרה בחיוך
"אני עומר זה רועי , לי , חן ,רון,טליה ואיציק ."
כשהוא הכיר לי את כל אחד ואחת ,הוא הצביע וגיליתי שהילד החתיך קוראים לו רועי . נמסתי בשקט בלב .
העבר הזמן התקרבתי עם החבר'ה והפכנו לחברים טובים .
אחרי החופש חנוכה כשכולם היו בכיתה ונכנס מורה נאה לכיתה .
"בוקר טוב , המחנכת שלכם ילדה . אני אחליף אותה ויהיה המורה שלכם השנה .
כל הבנות היו עם פה פתוח ואני אחת מהן . סוף סוף מישהו חתיך כמו בסיפורים ,צחקתי בפנים .
הרגשתי צביטה בלב , צביטה שאף פעם לא הרגשתי . כשהסתכלתי על המורה ,לא חשבתי שהוא המורה חשבתי ,רק שהוא גבר נאה ולא חישבתי אותו כמורה . זה מה שגרם לי להתחיל לחשוב עליו ולא רק עליו גם על רועי ,כי הוא חבר שלי, אבל אני לא אוהבת אותו כמו שאהבתי אותו קודם . המחשבות גרמו לי לחשוב האם אי פעם אהבתי אותו? הלב נהנה בכן ,גם המוח והמחשבות . ענו לי שרק נדלקתי .
התחלה חדשה ? כמו כל התחלה יש בה אהבה , דרמה , פנטזיה ומתח .לא הופתעתי , אבל אהבתי את השינוי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך