התפוח האדום של שלגיה פרק 6

Bloddy bomb 12/08/2019 458 צפיות אין תגובות

אוליביה עדיין הייתה בטוחה בכל ליבה שמשהו קורה בין ברונו לסוסנה והיא איננה יודעת איך להתמודד עם זה.

היא שלחה אליו עיניים כועסות , ברור היה לו ולסוסנה שלא נותר פה שום ספק שהשנאה שאוליביה מפתחת כלפיה כל כך גדולה, סוסנה רק הביטה בה בשקט ולא הוסיפה דבר.

היא רק ידעה דבר אחד שה" כפרייה" הזאת לא תיקח לה את מה ששייך לה.

היא התקרבה אליו ואחזה בידו כאילו הוא היה ילד שמעולם לא התבגר, כשסוסנה הביטה בהם באכזבה גלויה והיא ניסתה שלא להתפרק.

" תתרחק ממנה שמעת , הכפרייה המסריחה הזאת לא תנצח אני אדאג אישית להרחיק אותה מהבית הספר הזה מי שאומרת את המילה האחרונה זאת אני." אמרה אוליביה בעוקצנות ומאותו הרגע היא הבטיחה לעצמה שהיא לא תתן לסוסנה את התענוג .

מצדה היא הכריזה מלחמה נגדה .והמלחמה הזאת תמשך עד שסוסנה תעזוב את בית הספר.

" לאן את הולכת?" ברונו שאל ואוליביה עשתה את עצמה כאילו היא לא שומעת את מה שהוא אמר והלכה משם מהר ככל האפשר.

ברונו הלך לבדוק איפה סוסנה ברחה כי היא בטוח חשבה שהוא חזר להיות עם אוליביה , שלא השלימה עם העובדה שהוא מנסה לגרום לה לקנא על ידי כך שהוא לא מפסיק להסתובב עם סוסנה , התלמידה החדשה שרק נמצאת בבית הספר כמה ימים אחדים.

הוא מצא אותה עם ברנדה וקלאודיה, ששתיהן נהפכו להיות החברות הכי טובות של סוסנה , בזכותן סוסנה לא תרגיש יותר לבד.

" היי!" הוא פנה אליה בחביבות וסימן לה שהוא צריך לדבר איתה באופן דחוף ממש , אך קלאודיה מנעה ממנו לקחת את סוסנה לצד אפילו אם הוא רוצה לדבר איתה , שילמד לחכות קצת.

" אתה הפרעת באמצע משהו ממש חשוב , למה אתה ממשיך לחפש את סוסנה כאשר אתה יודע טוב מאוד שהחברה הקנאית שלך נמצאת בסביבה , אז מוטב שלא תפריע לה יותר ." קלאודיה אמרה וציוותה לסוסנה לא לשמוע למה שברונו אומר לה כל הזמן.

" אני יכול לדבר איתה כמה דקות בבקשה?" שאל שוב והביט אל סוסנה , הוא הבחין שהיא בכלל לא חייכה אליו.

" סיבכתי אותך מספיק , ברונו , אני לא רוצה לגרום לצרות יותר. " היא אמרה ברגש וביקשה ממנו שיניח לה לנפשה כי היא גרמה לחברה שלו , אוליביה להשתגע מרוב קנאה.

" בבקשה ממך , אני צריך לומר שאני.. אבל אני ממש מאוהב בך את משגעת לי את הלב, סוסנה." הוא אמר לה ומשך אותה אליו חזק כדי שהיא תגיד גם אם זה יהיה בכוח , היא תגיד את מה שהיא מרגישה אליו.

" אז כדאי שתשכח מזה , כי החברה שלך לא מפסיקה לקנא ואני לא רוצה להכעיס אותה יותר . ברונו , אתה חייב להפסיק להתקרב אליי . אל תחפש אותי יותר אף פעם." היא אמרה לו והסתכלה לתוך עיניו הכחולות ללא רגש , היא הלכה משם.

ברונו לא היה יכול להשלים עם כך שסוסנה רצתה לנתק כל ניסיון של קרבה ביניהם , הוא היה מאוהב בה וכבר לא עניין אותו כל כך איך אוליביה תגיב לכך אם היא תשמע שהוא מנסה לרכוש את אמונה של סוסנה בכל דרך אפשרית שתהיה.

הוא רצה להגיע אל החדר שלו בשביל למחוק כל רגש שהיה לו בעבר כלפיי אוליביה , הוא הבחין בה ולא היה לו החשק לנסות לשוחח איתה , היא התיישבה על המיטה שלו שהייתה מלאה במתנות שאוליביה קנתה בעבורו על שנתיים של זוגיות ביחד.

" מה כל זה?" הוא שאל והתבונן כאילו היא נהפכה להיות זרה מוחלטת בשבילו , כאילו הוא לא אהב אותה בעבר.

" קניתי את המתנות הללו בשביל שתבין שאני עושה כל דבר רק להחזיר אותך אליי , אני לא אוהבת שאנחנו רבים וכל פעם שאנחנו מתרחקים זה גורם ללב שלי להתפוצץ מרוב כאב." היא אמרה את זה בצער אמיתי ודמעות גדולות ירדו על לחיה כאילו היא ניסתה למנוע ממנו להגיד שהוא רוצה להיפרד ממנה כדי להיות עם סוסנה פעם אחת ולתמיד.

" אהובי , בוא נשלים כבר ונשאיר מאחורינו את מה שהיה אני רוצה רק שתהיה מאושר אתה לא מבין עד כמה אתה חשוב בשבילי ." היא אמרה בבכי בזמן שהיא כרכה את ידיה סביב צווארו.

" אולי , כבר מאוחר לתקן את מה שיש , מוטב שניפרד. אני לא רוצה מישהי שתקנא לי כל הזמן , אני צריך להסביר שזה לא ממש נעים שאת עושה לי סצנות קנאה , אבל אנחנו חייבים להיפרד." הוא קרא בהחלטיות והוא לא התכוון לשנות את דעתו בשום צורה.

" מה אתה אומר לי בעצם? שאתה מעדיף שניפרד?" שאלה אוליביה בצער והרגישה שהיא עומדת לחטוף התקף עצבים בזמן הקרוב.

" כן , זה מה שאני מתכוון , תביני שזה לטובתך." אמר ברונו ואוליביה שלחה לו מבט מתחנן ורצתה שהם יחזרו להיות ביחד שוב בכל מחיר שיהיה , לא היה אכפת לה ממה שהוא הרגיש כלפיי סוסנה.

" אהובי אתה אומר לי להיפרד בשביל שתוכל להיות עם סוסנה , לא ארשה לזה לקרות בשום אופן לא. לא אשב בחיבוק ידיים ופשוט אתן לכפריה המסריחה הזאת לנצח." אמרה בכעס והתכוונה להתנקם בסוסנה על כך שהיא לקחה ממנה את מה ששייך לה .

" אוליביה את לא יכולה לכבול אותי בכוח אלייך , אני בטוח שזה קשה בשבילך לשמוע שאני מאוהב בסוסנה , אך זאת האמת." אמר ברונו בטון החלטי ולא נכנס לויכוח קולני עם אוליביה.

" אתה שלי ותהיה שלי , לא של אף אחת אחרת , רק שלי." אמרה אוליביה בטון רכושני והבטיחה לברונו שתעשה את מה שהיא יכולה בשביל שסוסנה תישאר בטווח רחוק אליו.

לברונו לא הייתה שום ברירה והוא לא היה יכול להיפרד מאוליביה על מנת שהוא יוכל להיות עם סוסנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך