בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד אין להעתיק לשכתב לצלם או לעשות שימוש כלשהו באלפי סיפורי שכתבתי ואשר אני ממשיכה לכתוב תודה ממני בקי ♥♥

ה מ ט ו ס פרק ה'

בקי 24/04/2012 663 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד אין להעתיק לשכתב לצלם או לעשות שימוש כלשהו באלפי סיפורי שכתבתי ואשר אני ממשיכה לכתוב תודה ממני בקי ♥♥

שתיהן החלו להסתובב בין השולחנות ולמלא את הצלחת במה שכל אחת אוהבת. לפתע הגיח רון והוא נראה כל כך מקסים פשוט מהמם.

"היכן יהלי שאלה יעל"

"הוא ביקש להישאר בחדר ועוד ביקש ממני בטרם אעלה לצלצל אליו מלמטה"

"ואוו מסכן אמרה אביב הוא לא מרגיש טוב כנראה אולי כדאי שנעלה אליו"

יעל ורון הביטו אחד אל השנייה וביחד פרצו בצחוק מתגלגל לתימהונה הרבה של אביב.

"למה אתם צוחקים מה כבר אמרתי"?????????

"אביבי השיבה לה יעל את זוכרת על מה דיברתי איתך כשהיינו בחדר הנה לפנייך הלכה למעשה הוא הזמין אחת מחברותיו הרבות וביקש להיות איתה לבד מה כל כך קשה להבין"???????

"ואוו עכשיו אני קולטת ואוו עכשיו אני מבינה המורה יעל את כל מה שהסברת לי !!!!! תודה רבה לך חברתי הטובה"!!!

רון הביט לעבר אביב והיא פשוט הייתה יפהפייה, תוך כדי מילוי צלחתו הוא שאל אותה באם היא רוצה ללכת לקנות מזכרות והיא השיבה לו: "תודה רון אך אני החלטתי לעשות את השופינג עם יעל ובמפעם הבאה אבקש ממך שתלווה אותי"

"אוקי אין לי בעיה חמודה רציתי להחמיא לשתיכן שאתן נראות כל כך יפה "

"רון השיבה יעל רצית להגיד שאביב נראית כל כך יפה ובינינו הלוא אינך מתכוון ברצינות להחמיא לי חחחח על זה כתב המשורר "היו ימים חבר והם חלפו מהר וכו' וכו'"

"סליחה אתם מדברים בקודים כדי שלא אבין חייכה אביב אך אל דאגה הבנתי הכל הבנתי מה יהלי עושה בחדר הבנתי שמקצוע הדיילות הנו מקצוע שצריך להיזהר חלילה לא לפגוע בשמי הטוב וכך אנהג".

2 הדיילות והטייס ישבו שלושתם ונהנו מאד מאד מהארוחה.

"יעל שאלה אביב את מוכנה בבקשה לטייל עמי קצת להראות לי את האתרים שלבטח את מכירה לפני ולפנים"

"בשמחה ומה איתך רון אתה מוזמן להצטרף אלינו"???????

"תודה בנות אך אני חייב לנוח ומאחלת לכן טיול נעים ומרתק"

יעל וחברתה טיילו בניו יורק התוססת עליה אפשר לומר עיר ללא הפסקה, אביב בלעה את כל מה שרואות עיניה והייתה כל כך שמחה לטייל בניו יורק בלוית יעל אשר הוכיחה כי היא מורת דרך מעולה מורת דרך משכמה ומעלה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך