בקי
כל הזכויותשמורות לבקי לוי בלעדית אין להעתיק לשכפל לשכתב לצלם או לעשות שימוש כלשהו באלפי סיפורי תודה ממני בקי ♥♥

ה מ ט ו ס פרק ו'

בקי 24/04/2012 590 צפיות אין תגובות
כל הזכויותשמורות לבקי לוי בלעדית אין להעתיק לשכפל לשכתב לצלם או לעשות שימוש כלשהו באלפי סיפורי תודה ממני בקי ♥♥

חלפו 3 ימי השהייה בניו יורק והגיעה השעה לשוב ארצה לישראל.

יהלי סוף סוף נראה כשהוא כל כך תשוש כאילו הוא חולה רון לקח את הפיקוד ולאחר שעלו 250 נוסעים המטוס נסק אל על אל השמים הבהירים.

אביב ויעל מיהרו להכין את העגלה להגיש את ארוחת הבקר לנוסעים יעל ציינה לשבח את אביב ואמרה לה שהיום בו תיהפך לדיילת בכירה לא יאחר מלבוא כי יש לה תבונה והתמצאות נהדרים.

"תודה יעלי השיבה אביב"

אביב הגישה לכל אחת ואחד מהנוסעים את ארוחת הבקר שהייתה נתונה במגשית ושאלה לגבי השתייה יש שתייה חמה שתייה קרה ואפילו שתייה מעט חריפה.

לאחר שסיימה לעבור בין כל הנוסעים נכנסה לתא של הטייסים ושם הניחה שתי מגשיות וקנקן מלא מים רותחים עם שקיות נס קפה ותיאונים.

"היי אביבי אמר יהלי איך עברה הטיסה הראשונה"?????

"נפלא אני פשוט מאושרת וכבר מרגישה ביטחון מקווה שבמהלך הזמן הביטחון והידע רק יעלו ויעצימו, שמחה שהחלטתי לבחור במקצוע זה שאינו קל כלל וכלל אך לראות את העולם לראות אנשים מעולמות שונים רק מקצוע זה או אולי טייסת חחח הם נותנים את המענה לרצונותי."

"אביב יצאה מתא הטייסים ולחשה ליעל כמה רע נראה יהלי אולי הוא חולה במחלה קשה??????"

"הוא בריא כמו שור אך בכל ארץ אליה אנחנו טסים מיד עם הנחיתה יש לו נשים צעירות אשר מבקשות את קירבתו ורוצות לבלות איתו"

"אבל הוא נשוי נכון"????????

"אביב כן הוא נשוי ואב לילדים ואף סב לנכד אחד אז מה ?????? , זה המקצוע שנותן מרחב למי שיש לו את הנטייה לבגוד במשפחתו ויהלי לצערי הרב אחד האנשים המקסימים שבקרב הטייסים הוא לא יכול לחיות אחרת וכל כך חבל אך זה ילווה אותו לדעתי עד סוף ימיו" !!!

"אוקי בואי נאסוף את המגשיות יעלי שאלה אביב את בסדר ?????"

"כן בסדר גמור אך כועסת על עצמי כי אהבתי היחידה במהלך כל חיי הוא יהלי ובגללו לא נישאתי מעולם ולא הקמתי משפחה הוא בשבילי עד היום האיש שאסגוד לו עת פעימת נשמתי האחרונה,.

אך הוא כשמצא נשים צעירות יותר זרק אותי בבושת פנים ועל כך אני סובלת ולכן ביקשתי ממך תיזהרי אל תיכנסי למקומות אפלים תשאפי רק להיות גאה במי שאת ותאהבי רק את מי שתרצי ולא להשקיע את השנים הכי יפות בלרוץ אחרי אנשים למשל כמו יהלי"

"יעלי חיבקה אביב אותה אני כל כך מצטערת לשמוע את פשוט סמל לטוב לב וגם מאד מאד נאה אולי לא מאוחר להקים משפחה כי אם את עדיין עובדת באל על טרם מלאו לך 40 שנה נכון"????????

"אני בסוף השנה חוגגת גיל 40 ופורשת מהחברה כשאני גימלאית"

"יעלי תקשיבי לי למרות שאני צעירה נטולת ניסיון בואי תתמקדי בגבר שאת איתו מוכנה להמשיך את חייך והכל פתוח עדיין יעלי אני מבטיחה לך"

"תודה אביב המתוקה יתכן ואת צודקת תהיי שדכנית לצורך העניין ואולי תמצאי בשבילי גבר שאמצא חן בעיניו וכמובן שהוא ימצא חן בעיני".

הטיסה נמשכה ושתי הידידות הטובות עזרו אחת לשנייה , אביב קיבלה על עצמה את הגשת ארוחת הצהרים וביקשה מיעל שתנוח במטבח רק במקרה שהיא תצטרך אותה.

גם את ארוחת הערב חילקה לבדה ויעל אט אט שבה לעצמה כשהיא מברכת את הדיילת החדשה הצעירה והמהממת ביופייה.

המטוס נחת בנתב"ג ואביב נפרדה מכל הנוסעים בהמון חיוכים ותודה ומקווה לשוב ולראותם גם בטיסות הבאות כשהם בריאים ושלמים.

אחרון הנוסעים בטרם ירד הגיש לאביב ויעל שתי מעטפות ורק מלמל זה מכל הנוסעים.

יעל ואביב היו פשוט בהלם מה ולמה הגישו להם הנוסעים את 2 המעטפות הללו.

שתיהן פתחו בהתרגשות את המעטפות ובתוך כל אחת מהן הייתה צמיד יפהפייה כשעליה שזורים מגן דוד, ברכת הדרך, ברכת הבית ואחרונה חביבה תודה מכל הלב.

"ואוו אמרה יעל אני בחיים שלי לא קבלתי ולו סיכה והנה את הבאת את האביב ובזכותך התחדשתי היום בצמיד שהוא מאד מאד יקר עבורי".

יהלי ורון שמחו אף הם שהבנות קיבלו כעין תודה על העבודה המפרכת שעושה דיילת במהלך הטיסה ואם מדובר לניו יורק זו טיסה ארוכה מאד ולא קלה כלל וכלל.

ארבעת אנשי הצוות יצאו אל מתחם הנוסעים ומשם החוצה. "אני נוסע לצפון העיר מישהו רוצה להצטרף אלי שאל יהלי"? איש לא ענה. "אני נוסע לרמת השרון אמר רון מישהי רוצה להצטרף אלי"????? הדממה נמשכה.

אוקי בנות אוקי יהלי תודה על הכל ונתראה בעוד 3 ימים באותו מקום אך לשמחתי הטיסה תהיה קצרה בהרבה כי אנו עומדים לטוס ללונדון?

הבנות נשארו במגרש החנייה ויעל הזמינה את אביב להצטרף אליה לאוטו שלה שחונה לא רחוק מכאן וכמובן אסיע אותך עד למחוז חפצך.

"תודה יעלי, את יודעת אני חושבת שאנו מכירות מזה עידן ועידנים לא מתארת לעצמי שהכרנו לפני 5 ימים בלבד כשאת הימים הראשונים היינו בטיסה וכן את האחרונים"

שתי הדיילות הגיעו לאוטו של יעל ואת הטרול של יעל הכניסה לבאגז' ואילו את הטרול של אביב היא הניחה במושב האחורי.

יעל שאלה לאן אביב צריכה להגיע והיא ענתה לה שהיא מתגוררת ברמת חן אך אם זה כיוון הפוך למקום מגוריה אין לה בעייה לעלות על מונית.

מאמי תירגעי בבקשה אסיע אותך עד לפתח של ביתך ואז אסע לביתי.

אביב התיישבה ליד יעל ולאחר שחגרה את חגורת הבטיחות מיהרה לענוד את הצמיד שהיה מהמם משהו שלא רואים יום יום.

לאחר כמחצית השעה עצרה יעל ליד ביתה של אביב ונפרדה ממנה לשלום כדי להתראות בעוד 3 ימים בדיוק.

אביב נכנסה לביתה ולמרות עייפותה הרבה היא חזרה מלאת אנרגיות מלאת חוויות.

היא נכנסה מיד להתקלח וחפפה אף את שיערה ובסיום היא נכנסה למיטתה ואת השעון לשם שינוי לא כיוונה פשוט הזיזה אותו ממנה ונרדמה בשלווה ובשמחה.

המשך יבוא

המטוס פרק ז'


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך