maayanzz
מקווה שאהבתם!!❤️❤️❤️

ואולי יום אחד.. ( פרק 1 )..

maayanzz 24/09/2017 568 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם!!❤️❤️❤️

סוף סוף יום הולדת 20 כמה זמן חיכיתי לזה,
אין זה פשוט הכל משתנה שאת בת 20 הכל! עוד מעט משתחררת מצהל די מיציתי כבר את צהל כשנמאס אז באמת נמאס.
עוד מעט שתיים עשרה בלילה וברור שאני עדיין לא מאורגנת לפני שיוצאים, לבשתי מכנס ארוך פדלפון שחור עם חולצה שחורה הכל פתוח בגב ועקב בצבע שחור ודפקתי תיק שובר בצבע לבן משהו פצצה, עשיתי פן התאפרתי והחברות חיכו לי במונית .
יצאתי מהבית למונית התחילו לשיר לי יום הולדת כמו פדחניות,
הגענו למועדון והתקדמנו לשולחן שהזמנתי לנו היינו איזה 10 בנות ישר הזמנו שני בקבוקים ותוספות הביא לנו חינם, שתינו עוד כוס ועוד צייסרים קיצור הם היו מסטוליות, אני הייתי עוד סבבה בראש טוב היה ירידה מהשולחן שלנו לברמן למטה ירדתי במדרגות למטה ״היי אתה״ צעקתי ולא התייחס אלי.
צעקתי שוב ״היי סתום״ לא בכוונה פשוט ידעתי שככה האהבלים האלה עונים הוא הסתובב עם פרצוף עצבני והתקרב אלי, מה הבעיה? שאלתי במבוכה,
״מה הבעיה את שואלת? קוראת לי מטומטמם וחושבת שאני יהיה סבבה״ .
אמ סליחה באמת שקראתי לך מלא פעמים ולא התייחסת אלי!
״סליחה באמת שיש לי פה מלא אנשים״
והחוצפן פשוט הסתובב הוא לבש כובע והוא היה נראה הורס אין זה הבאסה כל הברמנים חתיכים אבל חראות חושבים שהם משהו.
הייתי שתויה אז לא היה לי בעיה לעשות פדיחות שיחקתי אותה כיאלו באה לעלות על השולחן וידעתי שהוא קולט אותי, הוא יצא מהמקום והיה מאחורי ואמר ״תרדי״ , וצעקתי לא רוצה לרדת אתה חצוף !.
הוא משך לי תיד וקירב אותו אלי , עשיתי פרצוף עצבני חמוץ ואמרתי ״ככה אתה עם כולם חושב שאתה יכול לקרב אותי אליך?״ הרשתי לעצמי להגיד מה שבאלי .
הוא החזיק לי יותר חזק תיד ואמר ״ את לא הטיפוס שלי אל תדאגי נשמה אני עושה את זה כי לא באלי שיהיה פדיחות לעצמך או שתציקי לי בזמן שאני עובד ״.
העפתי לו סטירה והוא משך אותי אליו עוד יותר.
מה תעשה תרביץ לי?? קצת נלחצתי שלא ירביץ לי באמת..
המוסיקה היית ממש רועשת וחזקה שלא הצלחתי להבין מה הוא בא לעשות או להגיד או אפילו חשבתי שירביץ לי, כולם רקדו כמו סתומים שאפילו לא שמתי לב איפה חברות שלי , הרגשתי את שפתיו על שפתיי והוא פשוט הכניס את הלשון שלו וחדר לפה שלי התחלתי לנשק אותו גם לא יודעת מה עבר עלי!
היד שלו היתה על הלחי שלי אמלה הרגשתי צמרמורת מטורפת! נישקתי אותו יותר עד שהוא הוציא אותי מימנו.
היה רגע של מבוכה של מחשבה שעברה לשנינו בראש אני חושבת לפחות לי של איזה פדיחה פשוט דחפתי אותו והלכתי לחברות שלי .
״מה לאיפה נעלמת״ חברה שלי צעקה לי פשוט באוזן על איפה הייתי , ואמרתי שהייתי בשירותים הסתומות לא ראו ולא הבינו עוד שכחו מהצייסרים שהייתי אמורה להביא מרוב שהיו מסטוליות . הרגשתי מישהו עם היד על הכתף שלי הסתובבתי וזה היה הוא נשך את שפתיו כיאלו הוא מחפש עוד נשיקה התחלתי לצחוק כמו אהבלה מרוב מבוכה ככה אני.
״ לא באלך להגיד לי תשם שלך?״
לא, לא באלי עכשיו אתה יכול ללכת?
״תביא רגע תיד שלך שכחת משהו״
ורציתי להביא תיד שלי לא פחדתי ולא כלום הבאתי תיד שלי והרגשתי שהוא שם משהו דפק חיוך ערמומי והלך . פתחתי את הפתק שהשאיר על ידי וזה היה הטלפון שלו, מצחיק בדרך כלל בנות משאירות תטלפון והבנים רוצים רק זיון אפילו טלפון לא מביאים מתפלא שהוא לא רשם משהו אחר ..
השעה היית כבר ארבע והלכנו ..

בוקר
אווי איזה אנגואבר שמעתי את אמא שלי צועקת מהסלון אגם
קוראים לי אגם ואני בת 20 חיילת השיער שלי בצבע חום גלי כזה לא חלק אני מטר 70 , העיניים שלי כחולות ממש אפילו נוטה טיפה לאפור כחול כזה הזוי,אני גרה בהרצליה יש לי בית פרטי .
ירדתי למטה לאמא שלי וכמובן מלא בלונים של יום הולדת והתחילה להציק ולחבק אותי ״חחח״ יש לי עוד אחות קטנה מימני בשנה אז זהו אני גרה עם אחותי ואמא שלי , אבא שלי נעלם מהאדמה שהייתי בת שנתיים אף אחד לא שמעה ולא ראה ככה לפחות אמא שלי אומרת .
לפתע חבר שלי בא ודפק לי נשיקה של החיים
ואז נזכרתי במה שקרה אתמול אווי איזה מטומטמת יצאתי!!
בחיים לא בגדתי בו בחיים גם עם הוא היה לפעמים עושה דברים לא סבבה בחיים לא עשיתי משהו אפילו לפלרטט לא, אולי הרשתי לעצמי יותר מידי לא יודעת מה קרה בסדר גם ככה לא הראה אותו בחיים. אני איתו כבר ארבע שנים מאז התיכון הוא
קנה לי שעון של מייקל קורס קפצתי עליו ונישקתי אותו וצעקתי תודה תודה הוא ידע כמה רציתי שעון של מייקל קורס !
התחילו הרגשות אשם מאתמול אבל ישר הדחקתי את זה מימני זה טעות חד פעמית שלא תחזור בחיים .
סידרנו את הסלון מכל הבלאגן של הבלונים והעוגה והמתנות וחבר שלי ישר לחש לי באוזן להיות יפה לערב ישר ידעתי שזה הפתעה שהוא עושה לי, הוא הלך נשקתי לו לשלום והלכתי לקניון לקנות בגדים לערב.
כבר היה אחד בצהורים והיום שישי זה כבר חורף הכל נסגר עוד שעה ניראלי, נכנסתי מהר לזארה העמסתי שקית בגדים ונסעתי עם האוטו בחזרה הביתה .
ראיתי בזמן הזה האנטומיה של גריי אני פשוט מטורפת על הסדרה הזאת תנו לי כל היום לראות סדרות ואני מאושרת.
נזכרתי במה שהיה אתמול ובחיים לא נישקו אותי ככה עם תשוקה הרגשתי את השפתיים שלו שפשוט לא רציתי לעזוב, אוף מה אני חושבת לעצמיי יש לי חבר ה׳ הוא השאיר לי תמספר שלו ניראלי הוצאתי מהתיק שלי את הפתק איזה מזל שחבר שלי לא פתח לי תתיק אמלה! זרקתי את הפתק לפח שבחדרי מזל רע אתה פתק מזל רע זה שזה אסור זה לא אומר כלום!.
ירדתי למטה לאכול עם אמא שלי ואחותי אכלתי כמו מטורפת מהר שאספיק להתארגן כי גם ככה לוקח לי שנה.
היה כבר עשר בלילה וחבר שלי עמרי שעה מחכה לי למטה, הסתכלתי במראה בפעם האחרונה לפני שאני יוצאת לראות איך אני, הייתי נדירה לבשתי את השמלה השחורה שלי אין בחורף אני חולה על שחור השמלה לא היית ממש צמודה והכל הגב שלי היה פתוח שמתי את העקבים שלי השחורות ותיק אדום, שמתי בשקית שהבאתי איתי מכנס קצר כהה גינס והמגפיים השחורות הארוכות שלי עם חולצה שחורה וצאקט שחור הוא אמר לי להביא בגדים להחלפה ובגד ים בדוק זה לופט ניראלי וזקוזי חם אוף אני כבר לא יודעת מה לחשוב!!
נכנסתי לאוטו שלו חיבקתי אותו והייתי סקרנית כל הדרך שאלתי אותו לאן זה והוא שתק כל הנסיעה וצחק ידע שאני שונאת תחוסר ידיעה הזאת, הגענו סוף סוף נסיעה של חצי שעה כבר התחת שלי כאב הגענו למין בית ענקי והכל היה חשוך קצת מפחיד .
הוא אמר לי נו תפתחי תדלת פתחתי את הדלת וכולם התחילו לשיר היום יום הולדת היום יום הולדת שמח לאגם וזיקוקים ובלונים והתרגשתי אפילו ירד לי דמעה איזה נסיך איך הוא חשב על זה, חברות שלי קפצו עלי וידידים שלו חיבקו אותי היו מלא אנשים ניראלי הוא הזמין אפילו אנשים שאני לא מכירה ״חחחח״.
הוא חיבק אותי ואמר לי ״ בואי אני רוצה שתכירי את החבר הכי טוב שלי חזר לפני שבוע מארגנטינה את זוכרת שסיפרתי לך עליו קוראים לו סנטיאגו״,
ניראלי שכן זה שההורים שלו עברו לשם שהיה ילד קטן לבית ספר בארגנטניה כי היו לו בעיות איתו וגדל שם עם משפחה מאומצת קיצור הסיבוך הזה?,
״כן זה חיים שלי בואי״
הוא קפץ על החבר שלו וחיכיתי שיפסיק לחבק אותו אבל לא ראיתי אותו מרוב שעמרי היה משוגע שראה אותו מגעגוע, ניגשתי ללחוץ לו תיד עמרי הוציא תחיבוק וקלטתי אותו זה ההוא הברמן שנישק אותי!! לא לא אני בשוק..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך