סווורי על הפרק הקצר פשוט אינלי זמן ,אנ לחוצה במחנים אבל עכשיו בגלל פסח אולי יהיה לי זמן לכתוב יותר תודה רבה לקוראים ושוב פעם אלה שצופים בפרק ולא מגיבים בבקשה תגיבו זה חשוב לי,זה נראה לכם הגיוני ש 74 + אנשים צופם בפרק ויש רק תגובה אחת או שתיים?! אז בבקשה תגיבו ♥ ושיהיה לכולם שבת שלום:):):)

ואולי יש בך משהו אחר – פרק שלישי

20/03/2015 761 צפיות 5 תגובות
סווורי על הפרק הקצר פשוט אינלי זמן ,אנ לחוצה במחנים אבל עכשיו בגלל פסח אולי יהיה לי זמן לכתוב יותר תודה רבה לקוראים ושוב פעם אלה שצופים בפרק ולא מגיבים בבקשה תגיבו זה חשוב לי,זה נראה לכם הגיוני ש 74 + אנשים צופם בפרק ויש רק תגובה אחת או שתיים?! אז בבקשה תגיבו ♥ ושיהיה לכולם שבת שלום:):):)

ראיתי אותה יושבת בצד על הספסל מסתירה את פנייה וגופה זז קלות
הבחנתי בזה שהיא בכתה נגשתי אלייה ושאלתי:"אמילי הכל בסדר?"
היא לא ענתה "אמילי?" חזרתי ושאלתי .
"מ..מה? "היא ענתה בוכה עדיין מסתירה את פנייה
"למה את בוכה" ובזמן שאני אומרת את זה התיישבתי לידה בספסל
היה שקט לכמה שניות ואז היא, אמילי, שברה אותו..
"קיבלתי טלפון מאמא שלי, היא אמרה בעודה מרימה את פנייה לכיווני והמשיכה, היא אמרה שהיא ואבא שלי הם נ…נפרדים היא אמרה בגמגום קל ואני רק פערתי את עיניי כלא מאמינה
למה שהם יפרדו אם עד עכשיו הכל היה בסדר ביניהם? שאלתי את עצמי שאלות ללא תשובות..
נקודת מבט של גיימס:
חזרתי לכיתה לקחת את ספר חשבון ,השיעור הבא אבל שמעתי צעקות הצצתי טיפה וראיתי את אמבר צועקת על הילדה החדשה קייט, ולא הבנתי בדיוק על מה אבל מה שאני כן מבין ה שיכול להיות שאולי אני מרגיש אלייה משהו? היא די חמודה ,טוווב חמודה מאוד היא גם ממש יפה וגם מקודם שבטעות הבהלתי אותה היינו ממש קרובות שהרגשתי את נישמותה עליי והרגשתי איזה משהו שם ,היא גם מבינה ענין אני רואה את זה בשיעורים, מנסה להתחבר לכולם, חזקה וחיצוניות מושלמת!
אוי לא רגע ,יכול להיות שאני מ…מתאהב???


תגובות (5)

נחמד תמשכי :)

20/03/2015 14:29

ממש אהבתי. מצפה להמשך. ♥♥♥♥♥
את כותבת ממש יפה רק תקפידי לעשות כשמישהו מדבר וכשהוא מסיים לדבר "".
לדוגמה: "היי." ככה. זהו. זה כל מה שצריך לעשות. ככה זה פשוט פחות מבלבל ואפשר להבין מה דיבור ומה מחשבה או תיאור. מבינה?
מצפה להמשך,
קוראת אנונימית♥

20/03/2015 14:38

    תודה רבה אני אמשיך בקרוב.. ואני אקפיד שימחתן אותי תווודה *^▁^*

    31/03/2015 20:35

יש לך כתיבה ואחלה סיפור!
מסכימה עם 'קוראת אנונימית' לגבי ה- "". בנוסף יהיה הרבה יותר נוח אם תעשי רווח של שורה בין נקודות המבט השונות :)
המון בהצלחה!
מחכה להמשך 3>

31/03/2015 20:57

    * יש לך כתיבה טובה

    31/03/2015 20:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך