זאת עם המשקפיים P:
תרשמו בבקשה :)

"ואם היא החופש אז אני אסיר נמלט…" הקדמה+הרשמה:) העלה שנייה…

תרשמו בבקשה :)

הקדמה:

זה לא הוגן, אני אפילו לא אמורה להיות פה.
אני בכלל לא רציתי לעשות את זה, זה הכל היה רעיון של ג\'וני הדביל הזה. הוא הרעיונות שלו לחיים מגניבים יותר.
הייתי צריכה להקשיב לאיימי שאמרה לי להפסיק להסתובב איתו ועם החברים הדבילים שלו,אבל… מה אני יכולה להגיד לפעמים האהבה מעוורת או לפחות זה מה שחשבתי פעם.
זהו! החלטתי סופית אני לא משנה את עצמי בשביל אף אחד לא משנה כמה אני אוהב אותו!
אה דרך אגב אני אוליביה, או ליב בקיצור, ובגלל ג\'וני הדביל אני נשלחת למוסד לעבריינים צעירים.
נכון שהחיים לא פיירים?

הרשמה:

שם: שם מלא ומשפחה.
גיל: הם אומנם צעירים אבל שלא יהיו בני 12. בואו נגיד מ15 עד 21.
מראה:
אופי:
רקע:
למה הוא הגיעה למוסד: לא משהו דרמתי כמו רצח(אני חושבת שעל זה נכנסים לכלא…).
אוהב: לא חובה.
שונא: לא חובה.
רומנטי?
עם יש משהו נוסף:


תגובות (15)

רשמתי בקודם אז תצרפי אותי ?

03/06/2014 19:17

שם: אליסון
גיל: 15
מראה: שיער חום ומתולתל, פוני לצד, עיניים כחולות בוהקות וגדולות, רזה ונמוכה עם משקפיים אדומות קטנות.
http://cartoonify.de/wp-content/plugins/svg-avatars-generator/data/temp-avatars/svgA2290576878003776.png
אופי: חכמה, שקטה, ביישנית ועדינה מאוד. בהחלט לא נראית כמו פושעת אלא כמו בובה. אוהבת לנגן ולשיר ולרקוד גם. היא מאוד חזקה ובעלת פיוז קצר מאוד. שהיא מתעצבנת זה מאוד לא טוב..
למה הגיעה לשם: היא הופללה על ידי אח שלה שהרגה את הוריה וזה הוא הרג. הוא התאבד והיא תקועה במוסד.
רקע: נהרסו לה החיים בגלל אח שלה שהיה מסומם מאז שהיא זוכרת את עצמה, בסוף הוא הרג את הוריה והתאבד. ,
אוהבת: לא יודעת אולי הבחור הכי מקובל מתאהב בה? אם אפשר.

03/06/2014 19:17

בא לי לתת דמות של בן. לא יודעת למה :/

שם: אוסטין.
גיל: 17
מראה: שיער שחור. עיניים ירוקות וגדולות. גבוה ושרירי.
אופי: עקשן. חמדן. אוהב מאוד לשמוע מוזיקה. מתלבש הכי יפה שאפשר (אחמ אחמ חשוב מאוד!!). ציני – מאוד ציני. מקוריות היא דרך חיים בשבילו☺. מתעצבן מהר. הוא יעשה הכל כדי להשיג משהו שהוא רוצה לא משנה מה יהיו התוצאות. יהיר, פזיז, נגרר למרות שמנסה שלא (פירוט ברקע).
רקע: גדל במשפחת פושעים. הכו אותו. הכריחו אותו לגנוב עד שהוא ברח לארץ אחרת. שם הוא נגרר אחרי פושעים שהיו חברים שלו, למרות שרצה להתחיל חיים חדשים ונורמלים כמו למצוא עבודה וכאלה… אבל הוא פשוט נגרר. והוא הצטער (ועדיין מצטער) על זה כל כך.
למה הגיע למוסד?: רצח שני אנשים. שדד 5 ווילות עשירים. ובכל זה בשבוע אחד.
אוהב: לישון. לאכול להירגע ולרוקן את המחשבות שלו מהכל.
שונא: שמעירים אותו בבוקר, שמתעצבנים עליו, ששופטים אותו ושיש בית ספר.
רומנטי?: לא הבנתי למה התכוונת… אם התכוונת שאני רוצה שיהיה לו רומן אז כן. אני רוצה. ואם התכוונת שהוא כזה באופי שלו.. אז כן. אני גם רוצה.
(אם התכוונת לאפשרות הראשונה, אז שיהיה אדיש ולא רודף אחרי אף אחת).

מאוד אהבתי ומקווה שאכנס♥בהצלחה!

03/06/2014 19:34

    נער בגיל 17 שרצח ילך לכלא (בדקתי את העניין) תבחרי משהו אחר :)

    03/06/2014 20:18

שם : לינה הריסון .
גיל :17
מראה : שיער שחור בקבוקי , עיניים ירוקות-זהובות ,עגיל באף .
אופי :רועשת , קשוחה , רבה תמיד עם בוי .
רקע : גדלה בבתי אומנה בשכונה מסוכנת .
למה היא נכנסה למוסד : גמילה מסמים , תפסו אותה מעשנת יחד עם בוי ובגללו היא נכנסה למוסד .
אוהבת : את בוי .
שונאת : את בוי .

שם : בוי ארלאד .
גיל :19
מראה : תיספורת מריאנס שחורה , עיניים כחולות , דסקית על צווארו עם השם של לינה ( היא לא יודעת על זה)
אופי : הוא תמיד שיחק בלינה והיא תמיד התאהבה בו אבל הם אף פעם לא היו ביחד , הוא ציני וקר .
רקע : ההורים שלו מתו בגיל 5 בתאונת דרכים הוא גר עם אחיו הגדול בן ה23
אוהב : לינה .
שונא : לא יודעת חח .

03/06/2014 19:42

שם: איימי ג'רס
גיל: 16
מראה: שיער שטני וחלק עד אמצע הגב, עיניים אפורות וחתוליות מעט בצורתן, אף קטן ועדין, די רזה, גבוהה.
אופי: היא קרירה לאחרים, ולא ממש נחמדה לאנשים שהיא לא מכירה. אבל לחברים שלה, או אנשים שמצאו חן בעיניה (מה שלא קורה הרבה), היא דווקא מאוד חברותית, ותגן עליהם אם צריך. לא אוהבת כשיש יותר מידי אנשים סביבה. היא בנתה לעצמה תדמית של "הילדה הרעה והאדישה מלאת הביטחון", כשהיא בעצם לא שלמה עם עצמה ומובכת מהמון דברים, ופשוט מסתירה את זה מצוין.
אוהבת: אם בקטע רומנטי-לא יודעת, אם תמצאי לה מישהו שהיא תתאהב בו-אז היא לא תראה את זה, או שלפחות תנסה להסתיר את זה. אם לא בקטע הזה אז אוהבת מאוד מוזיקה.
שונאת: את אבא שלה.
שם: דין ג'רס
גיל: 16
מראה: שיער שטני, עיניים אפורות-תכולות יפות וצלולות, תווי פנים יפים, גבוה.
אופי: נחמד לאחרים, אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה הולך לו בראש. הוא יכול להיות לא צפוי. אבל הוא לעולם לא פוגע סתם, ובכללי משתדל להימנע מכך. הוא די ידידותי, בניגוד לאחותו התאומה.
אוהב: נמ אם בקטע רומנטי אז אמשח אם תגרמי לו להתאהב במישהי, אם לא אז לנגן בגיטרה.
שונא: לא שונא כלום ואף אחד><

רקע: את שניהם גידל אביהם, הוא היה שתיין בצורה קשה, הרעיב אותם, והיכה אותם, אפילו ללא סיבה. והוא היה איש חזק.
למה הגיעו למוסד: הם היו גונבים אוכל בעיקר, אבל הם היו מרבים לעשות זאת, ויום אחד נתפסו.

03/06/2014 20:53

יודעים מה יהיה מגניב רצח? דמות שכל המשפחה שלה שוטרים חחחחח תודה למי שנרשם יש עד דמה מקומות אז… תמהרו ^_^

03/06/2014 21:02

שם: ליזי.
גיל: 16 וחצי.
מראה: שיער שחור- אדום חלק שמגיע עד הצלעות. עיניים גדולות ושחורות, פה קטן ואף קטן.
אופי: מין מנהיגת- חבורה כזאת, אחת שתמיד לוקחת שליטה. היא לא מפחדת להסתבך, אבל הגיונית ובוגרת. אוהבת את חברים שלה ותעשה בשבילם הכל. קל להתחבר איתה כי היא קלילה מאוד. היא תמיד רגועה מאוד (בצורה מעצבנת שכזאת) ברגעים מלחיצים ומחליטה את ההחלטות הכי חשובות. אוהבת לצייר.
רקע: חיים נורמלים, בסך הכל. יש לה שני אחים, אחד בן 5 והשניה בת 19, והם צבקרים אותה הרבה. (גם ההורים שלה מבקרים אותה, אבל אחים שלה יותר)
הגיעה למוסד כי היא עשתה גרפיטי ענק ותפסו אותה, ולמרות שגם חבריה היו שם היא החליטה לקחת את האשמה על עצמה והבריחה משם את החברים שלה.
אוהבת: כמו שכבר אמרתי, לצייר, ואת חברים שלה ואחים שלה.
שונאת: אנשים חסרי טאקט ואנשים פזיזים.
אני רוצה שמישהו שהוא ההפך ממנה יתאהב בה וירדוף אחריה או משהו כזה, זה יהיה מושלם! בבקשה!!
משהו נוסף- אוהבת מסטיקים. לא יודעת למה זה חשוב, אבל היא אוהבת מסטיקים.

03/06/2014 21:03

באלי גםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!
שם: לירן
מין:נקבה
גיל: 17
מראה:עניים כחולות עמוקות וקטנות שאפשר לשקוע בהם שיער חום בהיר ארוך וחלק
אופי:אקשנית,לא שמה על אף אחד,מרדנית,לא אוהבת שאומרים לא מה לעשות או שמעירים לה על משהו ,שונאת צבועים ושקרנים,זורמת,ומצחיקה ופיוז קצר
רקע:ההית יש לה אבא שוטר ואמא שוטרת ואח אחד קטן בן 4 שהיא הייתה צריכה לשמור אליו בגיל 15 היא עזבה את הבית בגלל ריב מאוד גדול עם ההורים שלה שהם תמיד מחליטים לה על החיים ואמרו ה בית שלנו חוקים שלנו לא טוב לך תעזבי אז היא עזבה
למה הגיע למוסד:שדדה חנות עם עוד כמה חברים שלה שגררו אותה

עם יש משהו נוסף:אה כן מאז שהיא עזבה היא הייתה גרה אצל חברה מאוד טובה שלה שגם היא שדדה את הבנק אבל רק את לירן תפסו והיא נשלחה למוסד .
וכשהיא עצבנית היא אוהבת לצייר במחברת שלה

מקווה שזה בסדר :)

03/06/2014 23:24

שם: טוני גרין (היא בת)
גיל: אני מניחה שכמו הרוב פה
מראה: עיניים שחורות, עור חום כהה מאוד, רזה מאוד ודי גבוהה יחסית לגילה אבל נראית קטנה יותר ממה שהיא באמת, שיער שחור ארוך וחלק אסוף בצמות דקיקות תמיד, היא תמיד חובשת כובע ברט סרוג צבעוני [הסבר ברקע]
אופי: היא היפראקטיבית, אימפולסיבית מאוד, לא חושבת פעמיים. קשה לה להתרכז בדברים והיא גרועה בלימודים אבל יש לה הרבה חכמת רחוב. ברגעים קשים היא תמיד תופסת שליטה ויודעת מה לעשות. היא לא נחמדה, מתנהגת כמו מפקדת בצבא וקשוחה כלפי כולם אבל היא עושה הכל בצורה ילדותית וחמודה כל כך שאי אפשר לכעוס עליה גם כשהיא מסבכת אותך בצרות. היא סדיסטית מאוד [גם פירוט ברקע] וצינית נורא. יש לה חוש הומור מצוין ואם תדבר איתה לא תפסיק לצחוק.
היא כנה מאוד ואומרת לאנשים את האמת בפרצוף, היא לא חושבת שזה דבר רע אז היא יכולה להעליב בלי כוונה רעה. אבל אם למישהו יש חצ'קון חדש בבוקר היא פשוט תגיד לו: גדל לך חצ'קון ממש מכוער בלילה. אתה נראה נורא.
כי זו האמת, לא בכוונה להעליב.
רקע: היא נולדה בכפר קטן ליד ניגריה, בשבט נודד. הילדות שלה הייתה דלה אבל מאושרת, היו לה המון אחים, היא אהבה את החיות שהם גידלו ולא היה חסר לה דבר.
אבל כשהייתה בת שש מחלת המלריה תקפה את השבט שלה. בדרך פלא טוני לא נדבקה והצליחה לברוח משם. הכובע הוא המתנה האחרונה שאמא שלה נתנה לה לפני שמתה. אחרי שהיא לקחה את הכובע היא עלתה על ספינה של אנשים שהונו אותה וניסו למכור אותה לאחרים, אבל ברגע שהיא הגיעה לאמריקה על הספינה היא ברחה לאנשים האלו וגרה ברחובות.
היא גנבה, שדדה ואפילו רצחה [אבל מתוך הגנה עצמית לרוב]
לפעמים היא הייתה רוצחת אנשים בשביל לבדר את עצמה ואף הפכה לרוצחת סדרתית אבל מעולם לא תפסו אותה.
מה שמצחיק זה שתפסו אותה דווקא כשהיא לא עשתה שום דבר. כשהיא עברה ליד סניף בנק שנשדד והשודד הפליל אותה והפיל לידיה את הכסף. הסכום לא היה גדול אז שלחו אותה למוסד.
רומנטי: כן.
אוהבת: היא מאוד אוהבת ספורט
שונאת: אנשים צבועים, שקרנים, וכאלו שמנסים להערים עליה.

04/06/2014 06:54

אני מצטערת אבל כל מי שהכניס רצח לדמות שלו אני מורידה את זה כי על זה נכנסים לכלא של גדולים לא משנה באיזה גיל…..

אבל תודה בכל מקרה ואני יעלה את הפרק הראשון בקרוב^^

04/06/2014 10:36

    אז אם תורידי את הרצח מהדמות תוכלי להכניס אותה?

    04/06/2014 17:01

    שהיא רק תשדוד ותגנוב?

    04/06/2014 17:03

    בטח כל מי שנרשם נכנס פשוט הקטע של הרצח קצת עובר כל גבול לא?
    בכל מקרה היא נכנסה :)

    04/06/2014 17:13

    יאי!
    עכשיו עוד פרק!
    אני כל כך מזדהה עם הדמות הראשית גאד

    04/06/2014 17:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך