זאת עם המשקפיים P:
הגעתי למסקנה שחסרים לי דמויות של בנים אז מי שרואה את זה שירגיש חופשי להכנס להרשמה ולתת שם כמה. אני יודעת שהפרק די תקוע אבל אחר כך היא תפגוש את כולם ויהיה יותר מעניין. עם העלילה תתקדם בפרק 7 אני כבר יעשה נקודות מבת של הדמויות^^ מקווה שאהבתם ^_^ נ.ב 6 תגובות ואני עושה פרק כפול:)

"ואם היא החופש אז אני אסיר נמלט…" פרק 5 :)

הגעתי למסקנה שחסרים לי דמויות של בנים אז מי שרואה את זה שירגיש חופשי להכנס להרשמה ולתת שם כמה. אני יודעת שהפרק די תקוע אבל אחר כך היא תפגוש את כולם ויהיה יותר מעניין. עם העלילה תתקדם בפרק 7 אני כבר יעשה נקודות מבת של הדמויות^^ מקווה שאהבתם ^_^ נ.ב 6 תגובות ואני עושה פרק כפול:)

פרק 5-

התעוררתי מוקדם מאוד, עד לפני שאיימי, לינה ואליסון התעוררו אבל לא היה לי חשק לקום מהמיטה, פחדתי לעשות רעשים מיותרים שיעירו את איימי הרצחנית או את לינה הזועפת. פשוט שכבתי ערה במיטה עם העיניים פתוחות ובהיתי בתקרה שהייתה קרובה לראשי, ראשי התמלא במחשבות על שיום של אתמול, על הריב עם הוריי, על זה שבפעם הראשונה עמדתי על שלי, על הסטירה שאבי נתן לי ועל זה שהם נטשו אותי בתחנת המשטרה. חשבתי גם על ג'ורג ועל זה שהוא באמת הקשיב למה שהיה לי לומר, על ארי הנחמדה שככול הנראה יותר ממכירה את ג'ורג, מכאן ואלאה חשבתי על מאיפה הם עשויים להכיר ומה הם כבר עשו במשרד אחרי שהשאירו אותי בחדר.
נזפתי בעצמי על המחשבות האלה אבל זה באמת היה מעניין, אולי אליסון יודעת משהו על זה.
פתאום שמעתי רעשים מהצד השני של החדר, אחריהם שמעתי חריקת עץ, כמו זו ששמעתי כשעליתי על מיטתי אתמול, והבנתי שאליסון כנראה התעוררה. לא רציתי שהיא תדע שאני ערה לכן עשיתי את ישנה והיא פשוט המשיכה ללכת, יצאה מהחדר בטריקה למקום לא ידועה.
המשכתי לבהות בתקרה ותהיתי מה השעה, בחדר היה חלון גדול אבל מעליו היה וילון עבה לכן לא יכולתי לדעת עם כבר בוקר.
אחרי רגע אליסון חזרה ושמעתי את מפרקיה מתפוקקים. כמה דקות של שקט נוסף ואז נשמע דפיקה חלושה בדלת.
"שמעתי שיש לכן שותפה חדשה, איפה היא?" שאל קול נשי ולא מוכר.
"ששש ליזי! כולם ישנות!" לחשה אליסון.
"לינה ואיימי לא מעניינות אותי אני רוצה לראות את החדשה!" ליזי דיברה מעט יותר בקול ואני התחלתי לפחד מהתגובה של שני השותפות הזועמות שלי לחדר.
"מה קורה פה?" שאלתי ועשיתי כאילו התעוררתי עכשיו.
"אוי את נראת ממש פיצפונת. בת כמה את?" שאלה מי שככול הנראה הייתה ליזי, שיערה היה שחור וגם אדום ארוך וחלק, עיניה היו גדולות ושחורות והביטו בי כמחכות לתשובה.
"אני בת שש עשרה," אמרתי מעט מבוהלת. מעולם לא אמרו לי שאני נראת פצפונת, אולי בגלל זה ג'וני תמיד התייחס עלי כמו לאחות קטנה? אבל לא היה כל טעם לחשוב על ג'וני עכשיו…
"הו, את נראת הרבה פחות…" מלמלה ליזי במבוכה קלה וגירדה את עורפה.
"תודה, נדמה לי…" מלמלתי גם אני.
"היי ליב אני בטוחה שאת רוצה לצחצח שיניים וללכת לשירותים," קטעה אליסון את המבוכה שרבצה ביני לבין ליזי.
"כן אני אשמח,"אמרתי ופתאום התחלתי להרגיש שביטני כאילו על סף פיצוץ.
"בואי מכאן בשקט ואני אראה לך איפה השירותים," אמרה אליסון בחיוך.
ירדתי מהביטה העליונה במהירות ובשקט והתייצבתי ליד אליסון וליזי.
"את מהירה…" מלמלה ליזי יותר לעצמה מאשר לי והחלה להתקדם לאורך המסדרון. אני יצאתי בעקבותיה ואליסון סגרה את הדלת של החדר והדבירה את הפער.
"איך ישנת ליב?" שאלה אליסון בחיוך וצעדה לידי.
"די בסדר,"חייכתי אבל לא בגלל שרציתי לחייך אלה בגלל שאליסון הייתה די נחמדה ולא רציתי לצער אותה.
"אני ממש שמחה. חכי ותראי שאת עד תסתדרי עם לינה ואיימי, הם נחמדות שמכירים אותם,פשוט צריך לדעת לא לקחת ללב כל מה שהם אומרות," היא גרמה לזה להישמע קל ונחמד.
"ברור איימי ולינה הם שתי נשמות טהורות," טמאה ליזי ויכולתי לדעת בוודאות שהיא צינית.
"ליזי!" קראה אליסון במחאה ואני יכולתי רק לצחוק, הם נראו לי לרגע כמו שתי נערות נורמליות לגמרי ולא כמו שני עברייניות צעירות, אבל עכשיו גם אני הייתי אחת מהם… מה זה אומר עלי?…
"הגענו!" הכריזה אליסון אחרי כמה דקות נוספות של הליכה במסדרון הארוך שהזכיר לי יותר ויותר בית מלון. הדלת למה שהיה ככל הנראה השירותים הייתה גדולה ולבנה, כשעברתי אותה ראיתי שורה ארוכה של כיורי שיש שהיו חוברים לקיר, ליד כל כיור הייתה מראת פנים. מול הכיורים היו תאים של שירותים, היו שם לפחות עשרים תאים. מול הכניסה היו עד תאים ויכולתי לשמוע מכמה מהם מים זורמים, מקלחות דוש, על הכיר של הדלת הייתה מראה ענקית שהייתה תלויה על כל הקיר. זה ללא ספר היה פעם בית מלון!
"ליב, ממארגני מהם, אחר כך תבואי לחדר ותתלבשי אני רוצה להכיר לך את כולם." לא הכרתי את אליסון זמן רב אבל מעולם לא ראיתי אותה מאושרת כמו הרגע.


תגובות (5)

שכתבתי לך את הדמות של לינה כתבתי לך גם דמות של בן בשם בוי חח
אחד הסיפורים באתר נשבעת חח ^__^

06/06/2014 16:49

מושלםם! אני מתה על הסיפור שלך ♥
ולגבי הדמות…
בהרשמה רציתי לתת לך אותה, אבל רק עכשיו ראיתי התגובה שלך (שהרקע לא תקין).
אז זה המתוקן:

שם: אוסטין.
גיל: 17
מראה: שיער שחור. עיניים ירוקות וגדולות. גבוה ושרירי.
אופי: עקשן. חמדן. אוהב מאוד לשמוע מוזיקה. מתלבש הכי יפה שאפשר (אחמ אחמ חשוב מאוד!!). ציני – מאוד ציני. מקוריות היא דרך חיים בשבילו☺. מתעצבן מהר. הוא יעשה הכל כדי להשיג משהו שהוא רוצה לא משנה מה יהיו התוצאות. יהיר, פזיז, נגרר למרות שמנסה שלא.
רקע: גדל במשפחת פושעים. הכו אותו. הכריחו אותו לגנוב עד שהוא ברח לארץ אחרת. שם הוא נגרר אחרי פושעים שהיו חברים שלו, למרות שרצה להתחיל חיים חדשים ונורמלים כמו למצוא עבודה וכאלה… אבל הוא פשוט נגרר. והוא הצטער (ועדיין מצטער) על זה כל כך.
למה הגיע למוסד?: מכר וקנה סמים מאנשים מחו"ל.
אוהב: לישון. לאכול להירגע ולרוקן את המחשבות שלו מהכל.
שונא: שמעירים אותו בבוקר, שמתעצבנים עליו, ששופטים אותו ושיש בית ספר.
רומנטי?: לא הבנתי למה התכוונת… אם התכוונת שאני רוצה שיהיה לו רומן אז כן. אני רוצה. ואם התכוונת שהוא כזה באופי שלו.. אז כן. אני גם רוצה.
(אם התכוונת לאפשרות הראשונה, אז שיהיה אדיש ולא רודף אחרי אף אחת).
מאוד אהבתי ומקווה שאכנס♥ ובהצלחה!

שבת שלום (:

06/06/2014 16:50

אוקיי מי שכבר כתבתם נכנס אבל אני צריכה עד לפחות 3 תודה מראש:)

06/06/2014 16:53

תמשיכיי!! ממש ממש אהבתי! הכתיבה טובה ויפה

06/06/2014 17:21

תמשיכי!!
ליזי מושלמת.

06/06/2014 17:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך