תגובות תגובות תגובותתתת

ואם היית עכשיו הכל היה שלם פרק 9

04/01/2015 871 צפיות תגובה אחת
תגובות תגובות תגובותתתת

מהפרק הקודם
נ.מ אליאן
מה?!?!

*2 דקות לפני*
הבנים יצאו הם אמרו שהם צריכים לעשות סידורים
"חבוד" לורן אמרה לי "אה" אמרתי "מה עם שתייה" "פחחח ממש לא" "לא צריך שתייה כדי להיות בראש טוב" הוספתי "מסיבה בלי שתייה?" "כן" "זה בגלל ה..זה?" "כן עכשיו את מבינה?" "איך שאת רוצה"

*דפיקה בדלת*
לורן הלכה לפתוח , אלה היו הבנים

נ.מ לורן
פתחתי את הדלת וראיתי את הבנים באים עם שקיות מפוצצות באלכוהול
אליאן ראתה ישר חטפה עצבים "מה?!?!" "מה קרה" אושרי שאל "נראה לכם שתהיה פה שתייה? במסיבה שלי?" "מה קרה למה לא?" "ככה!" היא התחילה לבכות וברחה לחצר.
אני יודעת מה קרה לאליאן ולמה היא לא מוכנה שתהיה שתייה

נ.מ אושרי
היא התחילה לבכות ורצה לחצר רצתי אחריה כמובן אני לא מבין אותה באמת כאילו מה קרה בסך הכל כמה בקבוקים.
"מאמי שלי מה יש לך?" אמרתי והתיישבתי לידה "לפני שנה בערך יצאתי החוצה בערב" היא התחילה לדבר ועלו לה דמעות "איזה מישהו שרק לי אז המשכתי ללכת , לא ממש היה אכפת לי.הוא קרא לי ואז עברתי להליכה מהירה ואז היה רעש מוזר כזה אז הסתובבתי אחורה והוא לא היה שם כבר. התחלתי לרוץ פחדתי מוות ואז הוא תפס לי ביד היה לו בקבור וודקה ביד השנייה והוא המשיך לשתות אותו ואמר לי שאני יפה ושהוא היה מת לראות מה יש לי מתחת לבגדים והוא התחיל להפשיט אותי ניסיתי להיאבק בו אבל לא הצלחתי הוא השאיר אותי עם חזייה ותחתונים פתאום היה רעש של ניידת משטרה סובבתי את הראש והוא פשוט לא היה שם אז התלבשתי והתקשרתי מהר לאביב (אח של לורן) ומזל שהוא היה בסביבה אז הוא לקח אותי אליהם וישר סיפרתי ללורן" היא אמרה בבכי מתמשך "בייבי…שום דבר לא יקרה לך כשאת איתי" אמרתי
"לא אושרי אני מפחדת , אתה מבין למה התעקשתי שלא תהיה שתייה" "אני מבטיח לך אני לא אשתה הרבה ואני אהיה פה לצידך כל הזמן!" "אושרי…" היא אמרה באנחה "אני גם אדאג שלא ישתו הרבה" "שלא תחשוב לרגע לא ליישם את הדברים שאמרת!" "מבטיח"
"אה עוד משהו" אמרתי "מה" "אני אוהב אותך" אמרתי ונישקתי אותה

נ.מ עדן
"חיים שלי?"אמרתי ללורן "מה מאמי?" היא אמרה והתעוררה מהמחשבות שלה "מה קרה לאליאן?" "סיפור ארוך" מה כבר יכול להיות כלכך קשה שהיא בוכה בגללו "נו חיים שלי?" "איזה שיכור פעם ניסה להפשיט אותה והייתה לה טראומה מזה , סיפור קשה" אני לא מאמין מסכנה.. "אוי , אני , לא , אממ וואי" "זה בסדא מאמי היא התגברה על זה

נ.מ אליאן
אני אל יודעת מה לעשות אני מפחדת להיות בחברת שיכורים. הם לא שולטים בעצמם. פתאום היה לי טלפון "הלו" "אליאן זאת אמא , אני אחזור עוד שלושה ימים אחים שלך אצל סבתא" "טוב אמוש לאב יו נשיקות" "חזרה , אוהבת" אוריי , יש לי שלושה ימים לבד! "מי זאת?" אושרי שאל "לא שמעתי אמוש מאמוש?" "חחחחחחח דבילית" "שאתה אוהב" "זה היה סוג של ווידוי נכון?" "היית מת אני יותר חכמה ממך יטיפש" "תגידי איפה אמא שלך בכלל?" "בולגריה"


תגובות (1)

אני רק רוצה להבהיר משהו. קטריקס שליייי!
זה מושלם רצחחח באלוהים אללה תמשיכייי אבל לפני זה כמה דברים קטנים רק בשביל הסדר:
1. שאת כותבת את הדיבור עדיף שתכתבי אחרי מי אומר מה, ותרדי שורה נגיד ככה:
"חייםשלי?" שאל עדן.
"מה מאמי?" עניתי לו, מסובבת את מבטי אליו.
"מה קרה לאליאן?" שאל, לא מבין.

נגיד ככה ולתאר יותר את מה שקורה שהם מדברים, זה רק לצורך הערכת הפרק.
2. אל תאריכי אותיות, במקופ זה תוכלי לתאר כמו במקום לכתוב: אליאןןןןןןןןןןןן
את יכולה לכתוב: "אליאן!!" צעקה בהתרגשות. או משו כזה.
אין בהערות שלי שופ כוונה לפגוע. להפך אני רק רוצה לעזור לך להתקדם.
אני אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי ותגיבי:)

04/01/2015 23:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך