סוואגית סלינטור
סורי על הפרק הקצר פשוט באלי לסיים ככה אני יעלה עוד אחד היום מילה שלי ;)

ואתה … אתה לא אוהב פרק 3

סוואגית סלינטור 09/12/2013 998 צפיות 3 תגובות
סורי על הפרק הקצר פשוט באלי לסיים ככה אני יעלה עוד אחד היום מילה שלי ;)

"קיצר מה אתה אומר כדאי?" שאלתי אותו והמשכתי "מה שאתה אומר מה שאני עושה הדעה שלך היא הכי חשובה ואמיתית שאני יקבל" אמרתי לו "אני חושב ש…"
"אני חושב שתגידי להם כן. את תמיד אמרת לי שאת אהבת את זה יותר מהכל אהבת את תחושת הסכנה את האדרנלין" אמר והמשיך "אבל תגידי להם בתנאי שאני איתך אנחנו ביחד תמיד ביחד זה מה שהבטחנו אחד לשני" אמר שהוא מחזיק בידי חייכתי עליו חיוך קטן "אוקיי, אני אוהבת אותך חיים שלי" אמרתי לו והתחבקנו "גם אני אותך נסיכהשלי" אמר לי שהוא מחבק אותי בחזרה.
התנתקנו "בואי הביתה את צריכה להודיע למישהו משהו" אמר לי וצחקתי "בוא" אמרתי לו והלכנו הביתה.
כשהגענו הביתה סיגל הייתה בסלון "מה אתם עושים פה?" שאלה אותנו בחיוך "החלטתי" אמרתי לה "מה החלטת?" שאלה אותי והפנים שלה הפכו לרציניות "החלטתי לחזור עליהם אבל בתנאי שאביאל איתי" אמרתי לה "אוקיי, אני יודיע להם" אמרה לי והלכה "נקווה שיהיה טוב אה?" אמר לי "כן" עניתי והוא חיבק אותי עם יד אחת מהכתף שאני נשענת עליו .
כעבור שבוע
עבר שבוע ואני עוזבת החבר'ה חושבים שאימצו אותנו. אסור לנו לספר להם מיכה קיבל את זה שאביאל עובר איתי לא הייתה לו בעיה .
"טוב אתם מוכנים?" שאלה סיגל והנהנו "תשמרו על עצמכם" אמרה שיא מחבקת אותנו.
חייכנו עליה ויצאנו לירן חיכה לנו באוטו נכנסנו שמנו תמזוודות ונסענו.


תגובות (3)

תמשיכייייייייייייי

09/12/2013 05:18

תמשיכי

09/12/2013 06:03

היוש אכפת לך לענות לי למיילים ?!?!

09/12/2013 07:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך