סוואגית סלינטור
סורי שרק עכשיו אני מעלה פרק עם יהיו הרבה תגובות אני יעלה בסביבות שבע או שמונה

ואתה … אתה לא אוהב.. פרק 4

סוואגית סלינטור 10/12/2013 1345 צפיות 5 תגובות
סורי שרק עכשיו אני מעלה פרק עם יהיו הרבה תגובות אני יעלה בסביבות שבע או שמונה

"הגענו" אמר לירן שהגענו פתחתי את העיניים ויצאתי מהאוטו "אנחנו.. בכפר סבא" אמרתי לו "נכון פה הבית שלנו אתם תלכו איתי לבצפר האמהות של שניכם חברות של אמא שלי והן חברות הכי טובות אז הן נסעו לטיול עסקים בחול בלי זמן מוגדר אז בינתיים אתן גרות איתי אה ואתם הולכים לא רק איתי אלא גם אם אושרי אח שלי הגדול הוא גדול ממך בשנתיים וממני ואביאל בשנה" אמר לירן, אביאל בא לומר משהו אבל לירן עצר אותו "קוראים לו אושרי וכן זה בצפר של חטיבה ותיכון ביחד" אמר לו כתשובה למה שהוא עוד לא שאל התקדמנו לבית והוא היה ענק וגם בחוץ עמדו שני שומרים ענקיים בוא נומר שלא הייתי רוצה לפגוש אותם בסמטה חשוכה..

נכנסנו לבית וכמה שהוא היה ענק מבחוץ הוא עוד יותר ענק מבפנים אבל אני ואביאל לא היתלהבנו נשארנו .. "אדישים" אה תראו אני יודעת מזה אדישים תוכלו חחח.
לא היה אף אחד בבית. "אני צריך ללכת לחבר ואחים שלי יגיעו עוד שעה אני יראה לכם תחדרים שלכם ואתם תסתדרו מפה נכון?" שאל אותנו לירן בלי שום רגש משהו מציק לו אני יודעת ואני יברר מזה.
הנהנו ועלינו אחריו למעלה הוא הראה קודם כול לאביאל את החדר שלו היה לו חדר ענק בצבע כחול מיטה זוגית טלוויזיה מחשב ארון ענק ודלת שמובילה לחדר אמבטיה שולחן וכמובן כיסא.
הוא נכנס לחדר המזוודות שלו היו כבר שמה ואני ולירן המשכנו לחדר שלי ראיתי שמשהו עכשיו יותר מציק לו ממקודם "מה יש?" שאלתי אותו בלי להיסתכל עליו "מה?" הוא שאל "לירן לא עשו אותי אתמול ואנחנו לא מכירים מהיום משהו עובר עלייך אני רואה את זה עלייך משהו מציק לך" אמרתי לו עצרתי כדי שאני יוכל להסתכל עליו "לא קרה כלום" אמר שהוא ממשיך ללכת הלכתי מהר אחריו והחזקתי בידו כדי שיעצור . "לירן, מה קרה?" שאלתי אותו "לא עניינך" אמר שהוא עצבני כבר "לירן מה עובר עלייך ועכשיו זה בכללי גם אם לא היית נחמד עליי בחיים לא דיברת אליי ככה" אמרתי לו "סתמי את הפה שלך הכל את אשמה" אמר שאני צמודה לקיר והוא דופק אגרוף לקיר על התמונה מה שגורם לה להתנפץ ולרסיסים לעוף עליי "א'ח" אמרתי שרסיס פגע לי במצח מה שגרם לי לחתך עמוק נוטף דם "אני… אני מצטער" אמרבמבט מצער "עזוב הבנתי איפה החדר" אמרתי כי כבר הגענו לסוף המסדרון. רצתי לעבר החדר שלי סוגרת אחרי את הדלת "כוסאמאמאמק!!" שמעתי אותו צועק ובועט במשהו.

"באלך לצאת לסיבוב?" שאל אותי אביאל שהוא נכנס לחדר שלי שבדיוק גמרתי לשים את כל הבגדים בארון "חכה אני יחליף בגדים ונצא" אמרתי הוא הנהנן ויצא לבשתי ג'ינס שחור בגזרה קצת גבוהה חולצה רחבה אפורה שכתוב עליה OBEY עם עיגול שמצויר משהו בצוכו כובע עם מצבחיה ישרה אפור שכתוב עליו האות A ונעליים גבוהות אפורות זה זה-http://www.polyvore.com/alweys_beautiful/set?id=105480174 השארתי את השיער פזור יצאתי מהחדר ואני ומאור יצאנו.


תגובות (5)

תמשיכיי אני ממוכת

10/12/2013 06:16

תמשיכי זה מושלםם:)

10/12/2013 07:36

תמשיכיייייייייייייייי

10/12/2013 10:13

תמשיכי

10/12/2013 13:16

התמכרתיייייייייייייייי מתי את ממשיכה? סוךף סוף אני יכולה להגיב

13/12/2013 02:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך