רציתי להודות למעייני שגרמה לי לכתוב עוד פרק ולא לוותר

וגם אם מלחמה תבוא יהיה מקלט פרק -4

17/11/2014 938 צפיות תגובה אחת
רציתי להודות למעייני שגרמה לי לכתוב עוד פרק ולא לוותר

׳נוי תמשיכי זה בסדר ׳ אמרתי לנוי במהלך התחרות שלנו , וכמובן אני נפצעתי ובקושי יכולה ללכת , אז העדפתי להישאר באוהל מאשר לסבול מכאבים כל הדרך לסוף .
׳ אין סיכוי שאני משאירה אותך פה , רק חסר לי שיבוא לפה דוב ותעשו חפלה וזהו׳ חח אם כמה שהיא מגזימה אני חולה על הילדה הזאת !!
׳ אני דיי בטוחה שאין דובים ביער הזה או בישראל בכלל , אז זה דיי בטוח בשבילך ללכת ׳
׳ טוב אם את מתעקשת , ביי חיים שלי אם תצטרכי משהו תתקשרי אלי׳
׳ אוקי אהובתי , יאלה לכי לפני שהם יעלמו לך ׳ אמרתי לה , והיא יצאה במהירות מהאוהל .
גם עם דוב יבוא אני עברתי הרבה דברים בחיים שלי כדי להישבר עכשיו חשבתי לעצמי .
הגיעה הזמן שאני יספר קצת עליי
אני בת 17 יש לי ילד בן שנתיים , עכשיו הוא לא נקרא הילד שלי מפני ששלחתי אותו לאימוץ , הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות בשבילו זה היה לשלוח אותו הרחק הרחק מהמשפחה שלי .
׳ אפשר לדבר איתך ׳ פתאום נכנס לאוהל סהר והבהיל אותי
׳ אמא לא שמעת על לדפוק?׳ אמרתי לו
׳ כן ואיפה בדיוק אני ידפוק בבד של האוהל ? ׳ הוא שאל בציניות
׳ טוב לא משנה מה רציתי סהר?׳
׳ רציתי לבקש ממך לבוא איתי אל ההורים שלי ׳ הוא אמר, רגע הוא צוחק או מה?
׳ לבוא איתך לאן?׳ שאלתי אותו , למרות שכבר ידעתי את התשובה.
׳ להורים שלי , אני ואת מאוד דומים וחייב להיות לזה איזה שהוא הסבר ׳ הוא אמר
׳ אין לי מושג על מה אתה מדבר , אני מכירה הרבה ילדים שהם דומים ואין להם קשר משפחתי או קשר בכלל׳ אמרתי לו בכוונה להיחלץ מפגישה עם ההורים שלו .
׳ מה שתגידי ׳ הוא אמר , ויצא .
שמתי את באוזניו והתחלתי לשמוע את השיר מודה אני של עומר אדם כשה הגיע הקטע שהוא שר:
״מודה אני כל בוקר
על כוחי על אבי ועל אמי״.
התחלתי לצחוק ולבכות ביחד
תמיד האמנתי בהשם , אני עדיין מאמינה בו אבל.. , לא הבנתי מה עשיתי רע שקיבלתי הורים כאלה.
אבא שלי תמיד היה חייב להזכיר לי כמה שאני מכוערת ושמנה. למרות שאני לא , ואמא שלי היא הייתה משליכה עליי את העצבים שלה ואני הייתי חוטפת מכות שברוב המקרים היו גורמים לי לבעיית זיכרון קלה .
אז גם בגללם נהפכתי להיות ״ טוטה שרמוטה״ כמו שאומרים , מצאתי את הכוח והביטחון שלי אצל בנים כך גם נתנאל הגיע לעולם . ( הבן שלי )אני לא בטוחה עם אבא שלו הוא תלמיד בתיכון כמוני או מבוגר אחד שפגשתי במועדון . בקיצור אחרי כל הדברים המשפילים שעשיתי החלטתי שאני עוברת למקום אחר מקום שבו אף אחד לא מכיר אותי בתור ״ טליה הזונה״ כאן חזרתי להיות טליה של פעם טליה שהדבר היחידי שהיה לה בראש זה לימודים אפשר לומר שהדבר הכי טוב שקרה לי בחיי זה היה ההחלטה לעבור לכאן .
׳ אני יודע מי את ׳ מישהו אמר מאחורי אוזני
׳ אני גם יכולה להגיד לך מי אני טליה כחלון נעים להכיר ׳ אמרתי והסתובבתי עליו .
ומי זה אם לא אחר מי מוראל
׳ לא חמודה אני התכוונתי שאני יודע מה עשית לפני שבאת לפה , לא ידעתי מאיפה את מוכרת לי ואז נזכרתי , לפניי שלוש שנים בערך אני ואת במועדון׳ הוא התחיל לדבר ודמעות עלו בעיניי.
׳ אז אני מבין שאת זוכרת מי אני ׳ הוא אמא אחרי שראה את דמעותיי
׳ דרך אגב אני אור אני לא מוראל ׳ הוא אמר
׳ ואל תדאגי הסוד הקטן שלנו יהיה שמור בינינו׳


תגובות (1)

אני שמחה שהמשכת לכתוב ולא הפסקת זה סיפור מדהים ותודה על שהמשכת

18/11/2014 00:10
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך