אני יודעת שזה יצא לא משהו אבל אני מקווה שתאוהבו

והחיבור הזה שיש בנינו כיאלו העולם קטן עלינו|הקדמה

05/12/2014 1029 צפיות אין תגובות
אני יודעת שזה יצא לא משהו אבל אני מקווה שתאוהבו

פז אבוטבול:
עיניים חומות ושיער שחור מסופר במארינס.
קעקוע של המשפט: חיים פעם אחת בזרוע ימין
עגיל יהלום בכול אוזן
חתיך כפרה עלייי, איןןן יפים כמוני איןן מילה של אבוטבול!!!.
בן 18 וחצי, כיתה י״ב.
השם שלי? אין אחד בנהריה שלא מכיר אותי, תשאלו כל אחד פה מי זה פז אבוטבול יגידו לכם.
אני לא מהערסים האלה שיש להם תיק במשטרה או משהו כזה, ממש לא זה בכלל לא בכבוד שלי.
אני אחד כזה שמת על להפריע, שאוהב לעשות שטויות, שתמיד נקלע לבעיות.
אפשר להגיד שבעיות הוא השם השני שלי..
לימודים? לא סובל את זה, אלכוהול, בחורות, מסיבות. צריך יותר מזה ?!.
השכונה שלנו זה ה- שכונה כולם מכירים את כולם כולם יודעים מי זה מי כולם יושבים עם כולם.
יש לי 2 אחיות
בר שאותה אני בכלל לא סובל אפשר לומר שאפילו שונא, היא קטנה ממני בשנה וחצי ורק ממררת לאחותי הקטנה תחיים, טוב שלא חשה מעצמה כוסית אפילו לא מתקרבת ליפה הדבעית הזאת!!, והשניה זאת שי , שאני ימותתת על היפה שלי אין דבר יותר חשוב לי ממנה ומאמא שלי אני אוהב אותם יותר מכל דבר ושיי .. שי היא פגיעה היא מרגישה חרא עם עצמה.. היא קטנה ממני ב3 שנים ואני שומר עליה כמו החיים שלייייי, חסר לאיזה מישהו רק לרצות לפגוע בה.
אני חיית מסיבות, בשבילי המסיבות הן החיים הטובים.
אין מצב שיגיע יום חמישי ולא תראו אותי באיזו מסיבה.
בין לבין לפעמים שיש לי זמן אני מבשל כזה
אין מצב, שיום אחד עובד בלי שבחורה במיטה שלי, סוטציונר ובלה בלה בלה כן מה שתגידו, אבל אני יודע שאני ימצא תאחת שלי אני ישתנה בשבילה .

שי אבוטבול:
שיער שחור ארוך, מתולתל בקצוות וחום בקצוות כזה ענייים חום דבש כזה.
שמנה, מכוערת, דומה לחרא מממ להמשיך?.
בת 15 וחצי, כיתה י.
אתם מכירים תילדות השמנות האלה, שתמיד סגורות בתוך עצמם שמפחדות מכל מילה שאומרים עליהן? אז זאת אני, פחות או יותר, אין לי ביטחון עצמי בשיט.. אם הייתי יכולה כל חיי לקרוא ספרים הייתי עושה זאת!.
לא אוהבת את עצמי… אפשר להגיד אפילו שונאת זה פשוט מגעיל וכלכך באלי לספר למישהו מה עובר עלי אבל אני לא מסוגלת לדבר על זה עם אפחד.
ישלי חברים וחברות אבל אני לא כזה מרגישה שאני יכולה לספר להם או לפז על מה שעובר עלי.
פז הוא החיייים שלי מבטיחה שאין דבר יותר חשוב ממנו ומאמא שלי בחיים האלה!
אני החננה של הכיתה, השקטה עם הציונים הטובים, אני כמעט ולא זוכרת שקיבלתי פחות מ100.
הוהרים שלי בחיים לא הפחיתו ממני כסף הם לקחו אותי כמעט לכל דיטאנית בארץ, אבל זה לא עזר.
אתם מכירים תילדות השקטות שמאוהבות במלך הכיתה, שבמקרה הוא גם חבר של מלכת הכיתה אז זאת גם אני… אני יודעת שהוא לא יסתכל עליי בחיים בגלל מה שאני…

שוהם סבג:
שטני מסופר במארינס, עם עניים ירוקות בהירות.
קעקוע של מגן דוד על העורף. וקעקוע עם הכיתוב: אהבה זה הכוח הגדול ביותר בעולם באיטלקית בחזה.
2 אליקסים באוזן ימין ועגיל שחור. טראגוס באוזן שמאל.
בן 17 וחצי לומד בכיתה י׳ב.
מאז שאני זוכר את עצמי זה תמיד היה אני ואמא שלי, אמא שלי הייתה ועדין ותהייה כל החיים שלי הכל בשבילי!.
ילד של אמא, בן יחיד.
אני אחד כזה שאומר תדבר הלא נכון בזמן הלא נכון, אבל איכשהו זה תמיד מצחיק. אחד כזה. שתמיד ימצא מה להגיד ״ליצן הכיתה״ אפשר להגיד.
לימודים?נע סתם חרא, יותר מעדיף צחוקים ומסיבות.
כולם מתים עלי חיים שלי אני! וכולם אוהבים אותי, אפשר בכלל לא לאהוב אותי? ואי הסתבכתי חחחחח.
אני חיית מסיבות, מת על תשומת לב ולהיות במרכז העניינים.
יש לי פיוזים קצרים, אני מתעצבן בקלות ובמהירות, מה שלפעמים מסבך אותי בהרבה צרות, אבל זה כול הכיף. החברים הכי טובים שלי זה פז ועוז, חיים שלי הפשושים האלה לא יודע מה הייתי עושה בלעדיהם אני חייב להם המון שלושתינו, ביחד זה מתכון בטוח לצרות.
כשתגיע האחת אני יתן את הכל בשבילה, אבל בינתיים? מנצל תשניות שאני רווק.

עוז ממן:
עניים ירוקות ושיער חום מסופר במארינס, נקודת חן בלחי כזה.
לא מת על קעקועים וכל אלה, אפשר להגיד אפילו שונא את זה.
עוד מעט 18, כיתה י׳ב.
ילד סנדביץ שכזה , האמצעי חוץ ממני יש עוד 5 אחים, 4 בנים ובת אחת, מכל האחים האחרים אני ואחותי הקטנה מסתדרים הכי טוב ויחסית למשפחה בעלת 6 ילדים אנחנו טחוניםם! אבל רציני טחונים, תמיד קיבלנו כל מה שרצינו בתוספת עוד עשר כאלה.
אני לא מאלה שעפים על עצמם, למרות שזה מה שאמור ליהות אצל ערס לא? אני בלי אגו בלי כלום, פשוט ככה לימדו אותי, אמא שלי תמיד לימדה אותנו שבחורה זה כמו זהב צריך להתנהג אליה בהכי כבוד שיש, ושמעו אני בתול וכן אני לא מפחד להודות בזה! סתם מה נארלכם חחחחחחחחחחחחחח.
לא משנה מה אין מצב אני מפספס מסיבה ביום חמישי, אני פז ושוהם? הנסיכים של נהריה אין מסיבה טובה אם אנחנו לא שם!
אני ושוהם מכירים מגיל 0 כזה אמא שלי ואמא שלו חברות טובות את פז אנחנו מכירים משהוא היה בן 5 ועבר לשכונה שלנו גם אמא שלו חברה טובה של אמא שלו.
אני מהערסים השקטים וכן יש דבר כזה חחחחח.
ומה עם אהבה? מממ שזה יבוא זה יבוא.

רזיאל ממן:
שיער חום קצר, עניים חומות ו2 גומות חן מושלמות הוא באמצע כזה קצת דומה לעוז וקצת דומה לאחותו התאומה, בעצם הוא יותר דומה לאחותו התאומה.
קעקוע באזור הזרוע עם המשפט:hoping for the best but expecting the worst
תקווה לטוב ביותר אבל תצפה לרע ביותר וקעקוע של חצי לב באזור הכתף למעלה.
בן 16 וחצי, כיתה י׳א.
הילד הרביעי במשפחת ממן, ישלי אחות תאומה, שקטנה ממני בחצי שעה!.
אני אליל הבנות וזה לא כי אני עף על עצמי, אבל פשוט תמיד בנות אהבו אותי, פה או בישראל תמיד זה היה ככה.
אני עוד שבועים חוזר לישראל , אחרי שהייתי כמעט שנה בNBA.
לא מהסוג שלומד, מהסוג של מסיבות, אלכוהול וכדורסל.
בואו נגיד שאני והוהרים שלי לא מסתדרים טוב ותמיד שמעתי אותם אומרים לי : ״ למה אתה לא יכול ליהות קצת כמו האחים שלך״, לא רק הם בעצם כולם אומרים את זה, כולםם!, כולם גם טוענים שאני הגרסה הפחות מוצלחת של המשפחה.
בואוו נגיד שאני מאלה שלא רואים בעניים אבל מזה לא רואים? שפשוט יש להם אש מטורפת בגוף משהו כזה.
לא מאמין באהבה אין, אהבה זה בולשיט אחד גדול זה מה שזה.

ענבר ממן:
מכירים את רזיאל אחי? בדיוק הוא, רק שלי יש עניים ירוקות, אנחנו דומים בהכל שזה מדהים, יש לנו את אותו השיער החום בעצם תשיער יש לכולם במשפחה שלי, שנינו גבוהים, לשנינו יש אותו צחוק שמתאהבים בו בשניות, לשנינו יש קעקוע של חצי לב, טוב בעצם הקעקוע בכוונה חחח והכי חשוב לי ולו היחידים במשפחת ממן עם הגומות, אז כמו שהבנתם אני ורז התאומים שנראים בול אותו דבר אבל בול ולגבי האופי? מממ לא כלכך.
אני בת 16 וחצי ולומדת בכיתה י׳א. אני הנסיכה של הוהרים שלי, מכורה אליהםם! יותר מכל דבר אחר בחיים האלה, אני התינוקת בבית ואבא שלי תמיד קורא לי עניים של אבא.
אני לא הילדה הכי יפה, אני לא הילדה הכי מגניבה, אני לא הילדה הכי רזה, אני פשוט אני וקשה לי לקבל את עצמי. תמיד גדלתי כמו נסיכה, אבל הייתי כמו טומבוי, אני עדין טומבוי וזה יותר טוב מליהות אחת מהסנובות האלה.
לאט לאט ככול שגדלתי ככה השתנתי, אני לא כמו כולן, אני לא מהבנות האלה שהבילוי האהוב עליהן הוא שופינג ולקים,שמתרגשות מכול בן שהם רואות, שלובשות חציאות או שמלות, ממש לא. הצבע ורוד גורם לי לבחילה, וסרטים קיטשיים זה לא ממש הסגנון שלי, לא תמצאו אותי בחיים עם משהו שהוא לא מכנס ואיפור זה בואו נגיד ואנבי בשבילי.
למרות שהייתי קטנה היו לי תברביות הכי יקרות ותחדר הכי ורוד, היום אני מעדיפה תכדור הכי טוב ותמסיבה הכי שווה. אין על שישי עם משחק כדורגל או כדורסל ובירות עם ידידים ולפעמים עם האחים שלי. כמעט ואין לי חברות, בזמן שכל הבנות יושבות בהפסקה ומדברות על לקים ובנים, אני יהיה על המגרש משחקת כדורגל או כדורסל יחד עם הבנים. אף לא אהבתי את כל הנושא של הלקים והריכולים. אני הגאונה של הבית, המורים חולים עלי. יש לי שאיפות בחיים, הכי ספונטנית שיש אבל הכי!. אני מהילדות האלה שכולם מתים עליהם. אני יכולה ליהות מהילדות השקטות שחורשות למבחן או מהילדות שפשוט מצחיקות תמיד. כולם מכירים אותי בתור ״אחות של״ בגלל שככה זה בבית ספר שלי הוא ליד השכונה ובשכונה שלנו כולם מכירים את כולם. יש לי 2 אחים נשואים לראשון יש 3 בנים ובת אחת לשני יש 2 בנות ואשתו בהריון, אמות אני על האחיינים היפים שלי, השלישי מאורס, ה4 בכיתה י׳ב והחמישי תאום שלי הוא נסע לארצות הברית לפני כמעט שנה לNBA . אני ילדה טובה אפשר לומר, ילדת בית כזאת, בשבילי המשפחה היא במקום הראשון אני תמיד יעדיף משפחה מאשר כל דבר אחר, אין לי דבר כזה במילון הפסד, אני תמיד משיגה את מה שאני רוצה, ואם לא? יהפוך עולמות עד שאני ישיג אתזה. מה עם אהבה? נע לא קרה לי, אני לא אחת שתיתן לבן לסובב אותה או להשפיע על המצב רוח שלה, לא מאמינה בכל מה שקשור באהבה ולא יתן לגבר לגרום לי לבכות או להיכנס לי ללב . רוב הבנים בעיקר רואים בי את הידידה הטובה, זו שאפשר לדבר איתה על הכל. אני לא יתן לאף אחד לרמוס אותי ולגרום לי לבכות…

נטשה מוזרונוב:
שיער בלונדיני חלק ובקצוות מתולתל כזה ועניים ירוקות כים, הרוסיה הממוצעת.
בת 17 כיתה כיתה י׳א
מגיל 5 בערך גדלתי עם סבתא שלי ואמא ואחותי הגדולה ממני בערך ב 5 שנים.
אמא שלי ואמא של ענבר ורז מכירות מאז שאמא שלי עברה לשכונה הזאת ומאז? הם הפכו ליהות החברות הכי טובות!.
גם אני ענבר ורז חברים מבערך? עוד שהם היו בבטן של אמא שלהם.
ענבר ואני ? ממש ההפך! היא יותר מסיבות וכדורסל ואני יותר לקים ושופינג.
למרות שתמיד גרתי בבית בלי גבר שיפרנס אותנו, אנחנו דווקא יחסית עשירים.
מתאהבת בקלות לא כמו ענבר, עם ציונים טובים ויחסית לרוסיה אני ביישנית אני לא ידבר עם מישהו עד שאני לא יכיר אותו קצת .
אני רוקדת היפהופ מגיל עשר בערך.
אני יעשה הכל בשביל מישהו שיקר לי אבל הכל!
ובואו נגיד שרוסים הם לא כאלה גרועים חחח.

ליהיא שוקרון:
חצי צרפתיה חצי מרוקאית.
ג'ינג'ית עם שיער ארוך עד בערך? לתחת נמשים ועניים כחולות בהירות, עגיל באף ושרשרת של מגן דוד.
בת 17 כיתה י׳א.
יחסית לג'ינג'ית אני יפה עזבו יפה, אני כוסית חחחח עפתי יותר מידיי אבל באמת שאני יפה עוד משהייתי קטנה דגמנתי כול האחים שלי יצאו לא משהו אבל אני? אין פשוט יצאתי כוסית.
תמיד חיזרו אחריי ואני בטוחה שימשיכו לעשות את זה
הייתי גרה במודיעין עד בערך עכשיו?! אבא שלי החליט שבא לו על נהריה.. יופי אבא ! כל החברים שלי במודיעין וזה כזה לא כיף לעבור עיר שכל מי שאת מכירה נמצא בעיר שלך.
מסיבות טיפוח ואיפור ? כלכך עושים לי את זה.
ישלי שלושה אחים בן ובת גדולים בגילאי 20 23 ואח קטן בן 5.
תמיד השגתי תדברים שלה לבד למרות שאני מליונרית לא קטנה.
כמה חברים היו לי? בואוו נגיד שפה אני קצת סטוציונרית.

גל בן דוד:
עיניים חומות ושיער שטני קצוץ.
בן 17 וחצי כיתה י׳א.
חבר ילדות של רז נטשה וענבר, עוד מהגן ארבעתנו ביחד זה תמיד היה ככה רז הוא החבר הכי טוב שלי ונתי וענבר ידידות טובות שלי.
יש לי 2 אחיות קטנות בנות 10 ו4.
אני החבר הזה שתמיד יהיה פה שתצטרך אותו לא משנה מה אני עובר.
מודה שיש לי קול יפה זה הדבר הכי יפה כמעט חוץ מהחיוך שלי.
לא סובל לימודים, ובגלל שאבא שלי רופא הוא רוצה שגם אני יהיה כמוהו אבל איך נגיד את זה? זה ממש לא מענין אותי.
מסיבות וצרות? זה הכיף של החיים בסוף הרי זוכרים את כל זה לא?.
אז זה אני .. בערך.

האם אהבת אמת חזקה יותר מחברות אמת? ומה נעדיף בחיים חברים או אהבה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך