ג'ס ;)
אהבהתם?

וואן שוט ;)

ג'ס ;) 16/02/2013 600 צפיות תגובה אחת
אהבהתם?

סבבה, כולם יודעים מה את מרגישה, כולם יודעים ש-א-ת אוהבת א-ו-ת-ו..
אז מה?! ניסית לעשות עם זה משהו???
כלום!!..
אל תגידי כן כי אז תשקרי לעצמך, שוב.. את פשוט מחכה שהוא יעשה את הצעד..
את לא מבינה?!? זה לא ייקרה.. אתם כבר חודשיים נועצים מבטים אחד בשני,
הוא מדבר עלייך ואת עליו, מתי זה ייפסק?? זה לא שובר אותך?!
לדעת שזה הדדי ולא לעשות עם זה כלום..??
אז מה אם הוא יודע?תעלי עוד מדרגה, עבדת יפה עד עכשיו, תמשיכי..
אז את רואה אותו מרחוק, את מתקרבת אליו לאט, הוא בוהה בך.. המבט הזה שובר אותך כל פעם מחדש, המבט הזה פשוט מחרפן אותך!!! את רוצה להגיד לו שאת אוהבת אותו, שזה יבוא ממך, שזה לא יהיה יותר שמועות..!!
את במרחק שלוש מטר ממנו, עוד דקה את מוציאה את המילים האלה מהפה, ואז רואה מישהי רצה אליו וקופצת עליו ומנשקת אותו, אז את רצה לשירותים, כאילו זה המקום שרצית להגיע אליו מהתחלה ואת מתחילה לבכות..
את מתחילה לבכות ולחשוב "איזו סתומה היית!! זהו!! את בטוחה שאת מדמיינת את כל הדברים האלה.. זה לא באמת.. את סתם הוזה!! תפסיקי!!!! זה רק פוגע בך.. אין לך סיכוי איתו!! תפנימי את זה כבר!! מי יאהב אותך?!?!" את אומרת לעצמך..
ועוד מי רצה אליו?!? הילדה שאת ה-כ-י- ש-א-נ-ת ב-ע-ו-ל-ם !!! אל תביאי לה לנצח!!! תראי לה שאת הרבה יותר חזקה!! תראי לה שאת לא מתכוונת לוותר עליו!!!… אבל כמו תמיד, את לא מסוגלת, את חושבת שטוב לו איתה ואם לו טוב אז גם לך טוב!
והוא??
הוא לא מבין למה את לא נלחמת, הוא מתחיל לחשוב שלא אהבת אותו באמת,
הוא מתחיל לחשוב שהכול באמת היו סתם שמועות שקריות..
ועכשיו? הוא גם בטוח!!…
הפסקת להסתכל עליו, הבאת לו לחיות בשקט, איך שהוא רוצה עם מי שהוא רוצה..!
את יודע?? יש לך מזל, הוא אוהב אותך! הוא לא יוותר עלייך!הוא יילחם! הוא לא יביא לך לחיות בשקט עם מי שבא לך! הוא יעשה ה-כ-ו-ל כדי להבין, כדי להחזיר אותך אליו..
אז יום למחרת את בבצפר, מוציאה ספרים מהלוקר ואת שומעת את הקול שלו..
"(השם שלך) אני אוהב אותך!!" הוא צעק..
באותו רגע את נמסת! ניסית לא להראות את זה, להיות קרה..
הוא התקרב אלייך "אני הזדמנות שנייה?!?!" שאלת אותו, והוא הסביר לך ה-כ-ו-ל!!..
"תקשיבי, יש לי רק דבר אחת להגיד לך: רק החברים שלו יודעים את האמת.. רק הם יודעים את האמת שלך קשה להפנים!!!" הוא אמר לך ונישק אותך..


תגובות (1)

יואו זה כלכך מתאייים לי הסיפור הזה!%@
רק הלוואי שהחלק השני יקרה:)

16/02/2013 17:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך