ג'ס ;)
מקווה שאהבתם, מצטערת אם יצא קצת קצר...

וואן שוט – "אחותך הרבה יותר ממך…!!!"

ג'ס ;) 13/06/2013 920 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם, מצטערת אם יצא קצת קצר...

"אחותך הרבה יותר יפה ממך…"
"אחותך הרבה יותר חכמה ממך.."
"אחותך הרבה יותר רזה ממך.."
"אחותך הרבה יותר מוצלחת ממך…"
אחותך, אחותך, ואחותך!!!!
אם היית מקבלת שקל על כל פעם שהיו אומרים לך משפטים כאלה היית נהיית רוטשילד…
ת'כלס, מה יש בה שאין בך?! זה תמיד מחרפן אותך, את הבכורה… (בערך שנתיים הפרש בינכם..)
איך זה שהיא התנשקה ואת עוד לא??
איך זה שלה היו מלא חברים ולך אפילו לא אחד?! וזה מחרפן אותך כי היא מחליפה גברים כמו גרביים ועדיין כ-ו-ל-ם רוצים אותה, היא ילדה צבועה, שתלטנית שמתנהגת מגעיל לחברות שלה איך זה שהיא מלכת הכיתה וכולן אוהבות אותה?! מה עשית לא נכון? למה אף אחד לא רוצה אותך?! וזה לא עניין של ביטחון את יודעת מה את שווה ואת יודעת שאת יפה יותר מכל אחת אחרת אז למה עדיין קשה לך?!
למה לא עובר יום שאת לא חושבת עליה?!? למה לא עובר יום שאת לא רבה איתה?!
היא מקללת כמו שהיא מדברת (והיא מדבר הרבה!!)
והיא תמיד מעתיקה ממך אז איך היא עדיין שונה?! כל דבר שעשית היא עשתה כמוך, בין אם זה תחרות כשרונות בבצפר שבסוף היא הצליחה, בין אם זה התואר "הילד הכי אהובה של אמא"…
כלכך ניסית, התאמצת, נתת מעצמך והיא בסוף מצליחה בלי לעשות כלום!
זה כלכך לא הוגן!! כל ידיד שהיה לך היא גנבה,
כל חברה הכי טובה איכשהו מתחברת אליה ואוהבת אותה יותר..
אוף!! בא לך פשוט לברוח למקום טוב יותר.. את רוצה להיות רחוקה ממנה, שתפסיק לגנוב לך את החלומות, את החברים
ותמיד!! בכל מבחן היא מקבלת ציון יותר גבוה..
את מאז שאת זוכרת את עצמך את רק לומדת, משתדלת, מתמידה..
והיא!?! היא תמיד הייתה מביאה הביתה תעודות הצטיינות, עד עכשיו בכל שנות הלימוד שלה הממוצע שלה לא היה פחות מ-90 והיא בכלל לא משתדלת! היא מגיעה לבצפר ב-9 וחוזרת הביתה ב-12 שמה פס עלייך ועל העולם!!!!!!


תגובות (2)

זה כזה ממשקף את המציאות…:\ אבל אהבתי מאוד!!
אבל עם אחותי הגדולה, פשוט כולם אוהבים אותה ואני סתם כלום..

13/06/2013 14:01

ביני לבין אחותי יש עשר שנים הפרש.. ואנחנו מאוד מחוברות ודומות ><
חוץ מזה שאני מזל עקרב ואני מאוד יהירה וילדותית ואחותי להפך היא מזל אריה ,
מנהיגה :)

13/06/2013 14:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך