RackCityBitch3
וואן שוט שתירגמתי ומצאתי בטאמבלר. אין לזה המשך משום מה, כי זה וואן שוט חיחי, אז מה דעתכם?

וואן שוט- ג'וש האצ'רסון

RackCityBitch3 18/07/2012 1754 צפיות 8 תגובות
וואן שוט שתירגמתי ומצאתי בטאמבלר. אין לזה המשך משום מה, כי זה וואן שוט חיחי, אז מה דעתכם?

"בבקשה, ג'וש תקשיב לי!" אני בוכה, נאחזת בזרועו של ג'וש כשהוא מנסה לצאת מהדירה שלנו בקליפורניה.
הוא הסתובב אלי עם דמעות בעיניו, "מה להקשיב?! את בגדת בי עם החבר הכי טוב שלי!"
"אני כל כך מצטערת. אני… אני פשוט התגעגעתי אליך כל כך. לא יכולתי להתמודד עם.. לא יכולתי להיות רחוקה ממך אז פשוט"
הוא פתח את עיניו "אז זה עושה את הדברים טוב יותר? לבגוד בי עם אייבן?"
נפלתי על ברכיי, "אני… מצטערת, תסלח לי אני או… אוהבת אותך." החנק בגרוני והדמעות ששטפו את פני, לא יכולתי יותר.

הוא לקח את הג'קט שלו, "אנחנו גמרנו, שברת את ליבי בזמן שמה שעשיתי זה רק לאהוב אותך."
כשתפסתי בידו הוא העיף אותה ויצא מהדירה שלנו, טורק את הדלת. בהיתי ברצפה בזמן שעוד דמעות נוספות על פני. שכבתי על הרצפה הקרה, מאחלת לעצמי למות. לא יותר מזה ולא פחות מזה.

עצמתי את עיניי ונרדמתי. קמתי בבוקר שאחרי ששמעתי דפיקות דלת חזקות, קמתי לאט מהמיטה ופתחתי את הדלת, לא עיניין אותי בדיוק מי זה, אבל אז ראיתי את קיילה חברה שלי. "מה לעזאזל קרה?! אייבן התקשר אלי ואמר לי שג'וש הלך איתו מכות, ניסיתי להתקשר אלייך אבל לא ענית…" היא צעקה, ניסיתי להגיד משהו אבל היא המשיכה לצעוק "חשבתי שקרה לך משהו! חשבתי שמתת!"
עצרתי אותה באמצע "בגדתי בג'וש."
היא הסתכלה עלי בהלם, "את עשית מה?!"
התיישבתי במטבח, מחזיקה את ראשי בידי. "אני אמרתי שבגדתי בג'וש, עם אייבן."
היא התקרבה אלי במהירות והתיישבה מולי, "התחרפנת? למה בגדת בו?!"

הרמתי את ראשי והסתכלתי עליה בעיניים מלאות דמעות, "אני לא יודעת… אני פשוט התגעגעתי אליו ואייבן היה שם ופשוט עשה את מה שהוא עשה, ואני פשוט הלכתי אחריו."
היא גילגלה את עינייה "את אוהבת אותו?"
"ברור שאני אוהבת אותו. אני הרגשתי כמו מטומטמת אחרי שבגדתי בו, ואז כשהוא בא הביתה אמרתי לו שאני לא מרגישה שום דבר לאייבן."
היא נאנחה, "מה את מתכוונת לעשות?"
הנדתי בראשי "כלום. הוא הגיע להחלטה שלו ואני אצטרך להתמודד עם זה." קמתי, עושה את דרכי לחדר.
היא קמה ונכנסה לחדר, החלפתי בגדים לבגדים נוחים יותר, "את רצינית? את פשוט הולכת לעזוב והשאיר את אהבת חייך?"
התעצבנתי מזה, "אין שום דבר שאני יכולה לעשות! ניסיתי לגרום לו להישאר אתמול בלילה אבל הוא עזב, ועכשיו הוא כנראה יחזיר לי, הוא ילך וישכב עם מישהי רק כדי להישאר נקי אחרי הכל." צעקתי והסתובבתי אל המראה, נגעלת ממה שאני רואה.

עברו כמה שבועות בלי לשמוע שום דבר מג'וש.
יום אחד אני יושבת בסטארבאקס, עובדת על מאמר כלשהו, כשאני רואה את ג'וש נכנס פנימה.
החבאתי את פניי מאחורי המחשב הנייד שלי, הצצתי מאחורי המחשב, היו לו עיגולים שחורים מתחת לעיניים, נראה כאילו הוא לא ישן. המשכתי להסתכל עליו ואז הוא הפנה את מבטו אליי, הלב שלי צנח באותו רגע. התחבאתי מאחורי המחשב הנייד שוב בתקווה שהוא לא ראה אותי. שחכתי שאני לא מזליסטית, הוא התחיל ללכת לכיוון שלי, התחלתי להילחץ ולחשוב על לקחת את הדברים ולברוח, הרמתי את עיניי, מסתכלתי עליו. הוא עמד ממש מולי, לקחתי נשימה עמוקה ובלעתי רוק, "היי מישה." (ככה קוראים לה דרך אגב, לא יודעת מה זה השם הזה.)

אחרי כמה שניות "היי" יצא לי מהפה בגמגום.
הוא התיישב מולי ובהה בי. זה הרגיש כמו נצח, הבטתי למטה
"אני חושב שהבנת שעשית משהו מטומטם, אבל… אני לא מבין למה, אני לא חושב שאני יודע מי את."
לא אמרתי כלום, רק ניסיתי לשמור את הדמעות, "למה עשית לי את זה? חשבתי שאת אוהבת אותי."

משום מה זה עיצבן אותי. הרמתי מבט למעלה ואמרתי בעצבים "לעזאזל! אני מאוהבת בך! מה שעשיתי היה טעות. טעות שאני לא יכולה לתקן, אני כזאת טיפשה! אבל אתה פשוט מטומטם כאילו לא שמעת אותי אומרת אלף פעם אומרת שאני אוהבת אותך, אתה התעלמת ממני כשהתחננתי אליך, אתה פשוט התעלמת."
לקחתי את הדברים שלי ויצאתי סוף סוף, נותנת לדמעות שלי לצאת החוצה.

צעדתי אל הדלת של הדירה שלי ואז הרגשתי שמישהו תופס לי את היד. הסתובבתי וראיתי את ג'וש מסתכל עלי בפנים עצובות. הוא שיחרר את ידי "בבקשה אני, אני רוצה לדבר איתך. אני אוהב אותך"
נאנחתי ופתחתי את הדלת, הוא נכנס פנימה וסגרתי אותה.
הוא התיישב במטבח ואני מולו, הוא שיפשף את עיניו העייפות "עד כמה שאני רוצה לשנוא אותך אני לא יכול. אני מאוהב בך וזה הורג אותי."
זה הרגיש לי כמו סטירה לפנים, "אם זה הורג אותך אז אל תהיה איתי. תשנא אותי כמה שאתה רוצה…"
הוא נאנח, "אני לא מסוגל לשנוא אותך. רק תגידי לי למה בגדת בי."
גילגלתי את עיניי, "אמרתי לך כבר. אתה אף פעם לא בבית, עם כל האודישנים האלה שלך, ההכנות לסרט, פה ראיון שם ראיון וכל החרא הזה, ומה שאני עשיתי היה נורא אבל אתה אשם. אתה מתעלם ממני, אני כל הזמן לבד!" כמה שניסיתי להחזיק את הדמעות בפנים הם התחילו לזרום במורד לחיי, ג'וש ניסה לנגב אותן אבל דחפתי אותו. הוא תפס את פניי, "תפסיקי, בבקשה תני לי" הוא ניגב את הדמעות שלי ולחש "אני כל כך מצטער! עם כל הסרטים והעבודה שחכתי לגמרי להראות לך כמה אני אוהב אותך"
הוא החזיק אותי קרוב אליו, התחלתי לבכות אל תוך החזה שלו, "אני… אני מצטערת, אני אוהבת אותך."
"גם אני אוהב אותך" הוא לחש, הסתכלתי עליו פתאום השפתיים שלו היו על שלי,
הלחיצה הקלה שהרגשתי הביאה איתה ים של רגשות, הוא התנתק ממני "אני מצטער." לא אמרתי דבר, התקרבתי אליו, גוררת אותו לעוד נשיקה. הוא רכן אליי והצמיד את המותניים שלי אל הגוף שלו ונותן לי נשיקה רכה על השפתיים…


תגובות (8)

תמשיכי ומהר סיפור ממש בל ממש יפה

18/07/2012 02:57

תמשיכי ומהר סיפור ממש בל ממש יפה

18/07/2012 02:58

ממש מעניין תמשיכי

18/07/2012 03:12

אין לזה המשך, זה וואן שוט:)

18/07/2012 07:36

שבתי שזה השם חחח
לא משנה בכל זאת אני רוצה המשך

18/07/2012 11:10

vampire_angel חשבתי בדיוק אותו דבר

18/07/2012 11:11

השם שלי זה יובל XD

18/07/2012 11:23

אני העלה עוד וואן שוטים לכאן, אבל על מי?

18/07/2012 12:04
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך