וואצאפ-פרק 2

08/04/2023 240 צפיות אין תגובות

כשהסתיים יום עבודה לפני כניסת חג הפסח,היא ישבה עם שותפים ממקום העבודה שלה בחוף הקשתות באשדוד,הם הזמינו לארוחת ערב ב17:45:חינקלי,קציצות,תה ירוק וסופלה שוקולד.
הם דיברו על המנהלים,תוכניות שהם מתכננים לעשות:חופשה עם המשפחה,בילויים.
כשאחד מהשותפים הגברים מעבודתה אמר להם שהוא נוסע לחופשה עם אישתו,הלב שלה מצד ראשון פעם מקנאה שהוא יהיה ביחד עם אם ילדיו אך מצד שני,היא לא מוכנה שהוא יעזוב את אישתו למענה כי היא הבחורה הראשונה שהופיעה בחייו ושהקימה איתו משפחה לפני שהכירה אותו,הוא תמיד ידע שיש לה רגשות עמוקים וחזקים אליו,הוא אמר לה שלא יקרה שהוא יפגע בה.
השותפים הזכרים מעבודתה תמיד בלב שלה ובכל חלקי גופה בצורה שקטה ובלי שמישהו יראה.
אחד מהגברים מעבודתה שעזב עובד על פרוייקט שקשור לתחום ההייטק,שניים מהבחורים שתמיד ישבו איתה בהפסקות אמרו לה כמה פעמים שמקום העבודה שהיא עובדת בו לא מתאים בשביל אישה אלא לגברים ושהם רוצים שהיא תתחיל לחפש עבודה שמתאימה לבחורה:לעבוד בחנות קסטרו בפחות שעות מול מזגן ולא כמו שהיא עובדת יותר משנתיים במקום עבודתה במצב הבא:בלי מזגן,מזיעה בקיץ,שמה פחמים בשקיות,עושה הדבקות(מטליות למשקפיים,צ"יפסים,נייר טישו),מטאטאת וחזרות(מחזירה מוצרים פגומים ללקוחות).
היא רוצה להיפגש עם כל הגברים מעבודתה שהיא נהגה לשבת איתם אך הכי היא רוצה להיפגש עם אותו שותף שהדליק את הלב שלה לא מבחינת שהוא יבגוד באישתו ביחד איתה אלא בתור שותפים לעבודה אך יותר נח לה כשכל החבורה תהיה כדי שלא יחשבו שהם ביחד מבחינת קטע רומנטי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך