סיפור חדש אשמח שתקראו ותביעו את דעתכם :)

וזה עצוב לחכות בלי לדעת למה -דמויות :)

17/02/2014 1011 צפיות 2 תגובות
סיפור חדש אשמח שתקראו ותביעו את דעתכם :)

חן אפרגן -היי אני חן אבל כולם קוראים לי תפוז אני מעדיפה שלא לדבר על זה דיי התרגלתי, אני בשוק שאחרי כל הזמן הזה אנחנו סוף סוף עוברים והכל בזכותי .. כפייים לחן !! כפיים כולם !!!!! דיייייי אניייי מתרגשת !!
אז ככה אני בת 17 אני גבוהה יש לי עיינים כחולות ושיער בלונדיני אני הכי לא עפה בעולם אבל לא ביישינת יודעת לפעל בשטח שונאת שנאה טהובה ברמה גבוהה את חבר של אחותי , ברור או לא ברור השנאה שלי לכפיר ?

נועה אפרגן -היוש היוש היוש אנייייי נועה ואני הורסת אבל חברים אני מבקשת בלי להזיל ריר יש לי נאני מושלם . חבר שלי זה אהבהההה אנחנו יחד 5 שנים ולא אני ממש לא הולכת לשחרר אותו , אז ככה אני בת 17 תאומה של חן אנחנו בול אבל ההבדלים בנינו זה שאני עם הרבה יותר ביטחון ממנה.. ויש לי עיניים ירוקות ככה מבדילים בנינו , טוב מה החפירות יאללה בייייי !

כפיר שדה -הכי חשוב שתדעו אני שונא את אחות של חברה שלי , חן הזו פשוט שטן , אז מה אני ? מי אני ? הכי בקצרה ! אני מושלם הורס אין דברים כמוני , יש לי חברה נשבע שאני מת עלייה אז בנות סליחה אני תפוס ..

רון דדון -בבקשה אל תשוו אותי לאח שלי !!! בבקשה אני ההפך ממנו , אז מה ? בנים שלא מתעסקים כל היום בסטוצים וילדים רעים לא שווים ? אסור להיות מישהו שמעונין בבחורה וחושב לו מעל הכל הרגשות שלה והכבוד שלה ? נכון לא חסר לי כלום , אני חתיך ויש לי הכל בלי עין הרע !! פשוט אני לא חושב שבחורה צריכה להיות מושפלת ., יש לי חברה כבר שנה , הלוואי שנחזיק יותר .

אלון דדון – תשמעו אני מושלם ואסור שתופעה כמוני תהיה רק לאחת ? לא ככה ? מסכנות ! כולן צריכות להנות !!!
אני תאום של אח יבש מת נתקע על בחורה לא משחרר !!!!

שחף אטיאס – היוש אני שחפוש ,ואין אחד שלא מכיר אותי ומי שלא מכיר אותי כנראה לא חי על הפלנטה הזו !
הקיצר אני שלמות מהלכת , מה עוד אתם רוצים לדעת ? אמא אבא פרטים ? יאללה שתחררו !

ליאם מזרחי – אני ליאם חתיך הורס כמוני לא קיים , התאומה שלי קוראים לה שחף ואם תראו אותה קרובה לאלון תחתכו לי ת'ביצה הבנתם עד כמה אני סובל אותו או שצריך לתאר עוד ?!

ליה מורנו – מה קורה ביצ'ס אם אתה חושבים שאתם מכירים בנות יפות אז עוד לא ראיתם אותי , אין מה לעשות יופי לא חסר לי גם כסף לא הקיצר אלוהים בירך אותי מה אתם רוצים ! טוב דיי דיי נכון שאתם לא מכירים אותי אבל כל הדמות הזאת שהצגתי לכם כרגע זה בסך הכול משחק אני ביישנית ברמות אין לתאר עד כמה !! נכון שיש לי חבר והחיים שלי מסודרים וזה אבל השקט אצלי זו התכונה הכי חזקה !

אלינור סבח + עומר גבאי – ההורים שלנו היו חברים ועברו תאונה ומאז אנחנו בלתי נפרדים ניסינו להיות ביחד
אבל זה לא עבד ועלך הקשר שיש בינינו אנחנו לא מוכנים לוותר !!


תגובות (2)

תמשיכייי

17/02/2014 12:50

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייי

17/02/2014 22:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך