hanna.eden
מקווה שאהבתם את ההמשך ( :
תגובות ותיקונים ואז ממשיכה

יומנה של ערפדית -פרק3

hanna.eden 09/01/2013 945 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם את ההמשך ( :
תגובות ותיקונים ואז ממשיכה

ניסיתי להיתקשר אבל הם לא ענו , בפעם האחרונה שהיתקשרתי מישהו ענה לי זה היה סם , הוא אמר לי : " מצאתי את הטלפון הוא היה ברחוב עם את רוצה אותו אז תבואי לקחת אותו היום בשעה 21:00".
שאלתי אותו : " למה בשעה מאוחרת כזאת ? למה אני לא יכולה לקחת אותו עכשיו ? "
הוא ענה : " כי עכשיו אני נימצא מיחוץ לעיר עם המשפחה שלי . אני יחזור רק ב 20:00 ."
שאלתי :" בסדר …. אבל איפה ליפגוש אותך ? "
הוא ענה : " בבית הספר שלנו בחצר האחורית ".
אמרתי : " תודה , ניפגש ב 21:00 ,ביי . "
עכשיו השעה 20:30 יצאתי ליזרוק את הזבל וראיתי את קטרין אבל הפעם בלי " החברה " שלה קטלין היא שאלה אותי : " לאן את הולכת ? "
עניתי לה : " מה קטלין שלחה אותך לעקוב אחרי ? "
היא ענתה : " לא אני גרה פה בביניין מימול "
היא שאלה אותי שוב : " אבל לאן את הולכת ? "
עניתי : " טוב , טוב איזו לחוצה , אני הולכת לבית הספר שלנו לקחת את הטלפון של חברה שלי "
היא שאלה : " בשעה כזאת מאוחרת ?"
עיתי : " כןן …. ספור ארוך "
היא אמרה לי : " אני לא מציעה לך ללכת לבית הספר עכשיו זה לא יגמר טוב תיסמכי אלי "
עניתי : " נגיד …. על תיתערבי בחיים שלי ואני לא יתערב בשלך , ביי "
הלכתי הבית ליהיתלבש חם , כי בחוץ יורד שלג חלש אבל אומרים שהוא יתחזק .
היתי בדרך לבית הספר כאשר הגעתי היה נורא שקט כול האורות היו כבוים. היתקדמתי לחצר האחורית של בית הספר ופיתאום מישהו תפס אותי מאחור הוא גרר אותי למרכז החצר ראיתי שם חבורת בנים שתויים לגמרי הם התחילו לגעת בי רציתי ליברוח אבל לא יכולתי כי הם היו מגלים אותי . ראיתי בינהם את סם , וצעקתי לו : " שקרןן אחד זה לא מה שקבענו ! תשחררו אותי " זה לא עזר הם המשיכו וזה היה ניראה שהם נהנים מיכול רגע , בסוף סם אנס אותי .
הם ראו אנשים מיתקרבים זרקו לי על הראש בקבוק וברחו . התחיל להיות שלג ושמיכת שלג כניסתה אותי.
חלמתי חלום :" אני חווה את הכול מחדש אותו דבר , אותו כאב
רק שהפעם שמעתי מישהו קורא בשמי " היתעוררתי אבל היתי עדיין מאולפת מה שראתי זה שניכנסנו לתוך ביית ונרדמתי מחדש .
היתעוררתי באמצע הלילה וכשפתחתי את העייניים ראיתי שאני נימצאת במיטה עם גסטין .
התחילו לעלות לי מחשבות : " מה אני עושה פה ? ולמה אני במיטה איתו ? אבל השאלה הכי גדולה היא : מה קרה לחברות שלי ? "
קמתי מהמיטה לבשתי את הבגדים שעל השלחן ורצתי הביתה . ניכנסתי לסיפריה הביתית וחיפשתי כול מיני דברים על העלמות אנשים . ובתוך הספר ראיתי תיקיה ועליה כתוה משפחת רוזנבלום ישר פתחתי את התיקיה כי זהו שם המשפחה שלי . קראתי וקראתי ובסוף מצאתי סעיף על ההורים שלי כתוב שם שאנשי זאב רצחו את ההורים שלי ביום התאונה , אבל כול חיי חשבתי שהם נעלמו סתם ככה . נישארתי בפה פתוח , כול הלילה ניסיתי לישון והיתעסקתי במחשבות : " לאן החברות שלי נעלמו ? ואיך לא ידעתי מה באמת קרה להורים שלי ? ואיך הגעתי לבית של גסטין ? "

יום רביעי שעה 15:30

יומני היקר !

היום היתבישתי ללכת לבית הספר ביגלל מה שקרה אתמול .
אבל האיתי צריכה להיתמודד עם זה , וזה סתם בית ספר מה כבר יכול ליקרות לי ? .
באתי לבית הספר עברו כבר שתי שיעורים , כול הזמן הזה ניסיתי להיתחמק מסם אפילו במבטים . ב
עכשיוט היתה הפסקה ואת מי אני רואה במיסדרון מיסתובבות כאילו כלום לא קרה? ! ראיתי את סרינה ואנגלה .
רצתי אליהם ושאלתי : "תודה לאל שאתן בסדר , מה קרה לכן ? "
הם ענו : " לא קרה לנו כלום , מהשהוא היה אמור ליקרות ? "
עניתי :" מה זה השאלה הזאת ? כול אתמול חיפשתי אותכן . ממש דאגתי ."
הן אמרו : " לא קרה לנו כלום , לא האית צריכה לידאוג . אתמול האינו כול היום בבבית . "
הלכתי מישם בעצבים , אבל לפחות פתרתי שאלה אחת …. כאילו בערך .
אבל עכשיו נישארה השאלה מה עשיתתי אצל גסטין ?
רציתי ללכת לישאול אותו אבל לא יכולתי זה מבייש מידי … אבל בסוף ישבתי לידו בשיעור , ושאלתי : " ראיתה איזה שלג היה אתמול ? "
הוא עה : " כן ראיתי , רק רציתי לישאול אותך מה עשית אתמול בחוץ לבד ?"
אניתי :" אני לא זוכרת אבל אין הגעתי אליך הביתה ? "
הוא אמר :" מצאתי אותך בחוץאת לא וזכרת ?"
עניתי :" לא אני לא זוכרת !
הוא אמר :" טוב זה לא משנה רק פעם הבאה שאת נימצאת בחוץ תיתלבשי , טוב ?"
עניתי :" כן, בסדר ….. " ויצאתי מהשיעור .הלכתיי לחצר האחורית בישביל להיזכר … ופגשתי שם את סם . איים עלי שעם אני יספר למישהו. הוא יכאיב לי . לא הסכמתי איתו ואמרתי : " שום דבר לא יגרום לי להגן אלייך ". צם
רצתי הביתה האתי כולי צמרמורת ופגשתי את סטפן , הוא שאל : "מהן קרה ? למה אלחת מיבית הספר ? "
עניתי :" סתם , אני לא מרגישה טוב ."
הוא אמר : " אני יודעת שזה לא זה , אני מרגיש שמשהו קרה לך . את יוכולה לספר לי הכול , את יכולה ליסמוך אלי . "
עניתי :" טוב , אבל ישמור על זה בסוד , תפתיח ."
הוא אמר : " בסדר נווו …… "
עניתי :" אתמול דיברתי עם סרינה ואנגלה ואחר כך הם נעלמו , התקשרתי לטלפון של סרינה וסם ענה לי שאני יפגוש אותו בבית הספר לקחת את הטלפון ב שעה 21:00 . הלחתי לשם ואז …. "
הוא שאל : " ומה ? "
עניתי : " הוא …. הוא …. הוא ענס אותי " השפלתי מבט .
הוא אמר : " חכי פה אני כבר חוזר ……. "

– המשך יבוא –

hanna and eden


תגובות (2)

תמשיכיייייייי

17/03/2013 03:29

לא נכנסתי לאתר הזה מלא זמן אבל נזכרתי בו וכתבתי פרק ארבע אז … המשכתי :D

26/06/2013 05:53
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך