Shir.berenshtain
סיפור חדש, ידועות לי שגיאות הכתיב. קיראה נעימה.

ומה אם נתאהב? הקדמה

Shir.berenshtain 24/12/2014 623 צפיות תגובה אחת
סיפור חדש, ידועות לי שגיאות הכתיב. קיראה נעימה.

הקדמה~

שלום, אני רומי, בת 16, ג׳ינג׳ית עם עיינים כחולות, גבוהה, לומדת וחיה בפנימיה של עשירים. אני לא שיא החוכמה אבל אני גם לא טיפשה… אין לי הרבה חברות ששמרתי איתם על קשר; מאלר שאני עוברת לפנימיה, מי יודע? אולי אכיר חברות חדשות(;.
נעבור לתיאור דמויות;
~ה״ספרינקלס(נצנצים)~-חבורת בנות ש… טוב תכף תבינו;
•ג׳ניפר-״מנהיגת הספרינקלס״ כלומר-מקבילה לפרחה-ביגוד חשוף, השכלה נמוכה עד כלל לא קיימת, שפה רדודה וכד׳.. היא שחורדינית(צבעה לבלונד) גבוהה,עיינים ירוקות,״הטיפוס המיני״יש לה חבר בשם גייל, גבוהה שרירי, עיינים כחולות שיער חום, ש״עשה״ את כל הבנות בפנימיה.
•יאנה-שפוטה של ג׳ניפר, בדיוק אותו הטיפוס רק עם שיער חום ועיינים חומות.
•רוני-עוד שפוטה של ג׳ניפר, רק מטומטת עוד יותר. בלונדינית עם עיינים חומות.

~המורים-או כפי שאנו מכנים אותם;כת השטן.
•המנהלת דוקטור מיזיריצקי.השטן בהתגלמותו. אישה זקנה עם רגל בקבר, רזה כשלד,וכפי שהזכרתי השטן!!
•ניק-מורה לאנגלית, בן 21, אדם מחונן על, שמלמד בפנימיה בזמן לימודי רפואה. חתיך אש(!), גבוה 1.90, עיינים כחולות, שירירי, שיער שחור-חום,מבוסס(״טחון״).
•קנדל-היועצת, תיאורים חיצוניים אינם זקוקים.

כל שאר המורים והדמויות אינם נחוצים לזמן זה בסיפור.


תגובות (1)

מה אם אני אומרת לך שקוראים לי רומי ואני ג'ינג'ית ?! אומייגוד איזה כיפפפ !!

25/12/2014 23:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך