orz16
אז מה שקרה עם המורה שלי זה שאמרתי לחברה שלי באמצע השיעור שהיא בת זונה אז המורה חשבה שזה היה לה אז היא אמרה לי לצאת ואני אמרתי לה שזה לא לה אז היא אמרה לי שזה לא מעניין אותה ושאני צריכה לצאת אז אמרתי לה בת זונה בשביל שתהיה לה סיבה להוציא אותי בקור הזה. ושלא תבינו לא נכון אני תלמידה טובה מה זה טובה נחשבת גאונה ב5 יחידות בכל דבר אפשרי אבל עם פתיל קצר ~.~
אז פרק אחרון אני החלטתי לסיים כי בזמן הקרוב אני לא יצליח לכתוב כי יש לי עומס מטורף אז החלטתי לסיים את הסיפור :(
מקווה שאהבתם :)

ושוב חוזר אני אלייך חלש אני מולך עונה 2 פרק 20 פרק אחרון

orz16 12/12/2013 1372 צפיות 10 תגובות
אז מה שקרה עם המורה שלי זה שאמרתי לחברה שלי באמצע השיעור שהיא בת זונה אז המורה חשבה שזה היה לה אז היא אמרה לי לצאת ואני אמרתי לה שזה לא לה אז היא אמרה לי שזה לא מעניין אותה ושאני צריכה לצאת אז אמרתי לה בת זונה בשביל שתהיה לה סיבה להוציא אותי בקור הזה. ושלא תבינו לא נכון אני תלמידה טובה מה זה טובה נחשבת גאונה ב5 יחידות בכל דבר אפשרי אבל עם פתיל קצר ~.~
אז פרק אחרון אני החלטתי לסיים כי בזמן הקרוב אני לא יצליח לכתוב כי יש לי עומס מטורף אז החלטתי לסיים את הסיפור :(
מקווה שאהבתם :)

נקודת מבט שקד:

"דניאל אתה פה?" צעקה נוי כשנכנסה לבית. דניאל בחדר שלו ואני ישבתי בסלון ואף אחד לא ענה לה.
"אף אחד לא פה" היא אמרה
"יופי בית ריק רק בשבילנו" מישהו אמר לה
"איו אושר יא סוטה!" היא אמרה כנראה לאושר ושניהם נכנסו מחובקים לסלון והתמזמזו על הספה אפילו לא שמים לב אליי. כן בואו תשפכו עוד מלח על הפצעים.
"מזל טוב" אמרתי להם ושניהם התרחקו אחד מהשני בבהלה.
" אמא שקד ממתי אתה פה?" שאלה נוי
"מאז שהגעת הביתה" אמרתי
"וואלה" היא אמרה
"בהצלחה" אמרתי להם
"תודה" הם ענו. טוב כנראה זה הזמן שלי לשחרר נוי לא תהיה שלי וזה הזמן לעבור למישהי אחרת הם באמת אוהבים אחד את השני ואת האמת עם כמה שזה כואב לי בהצלחה להם!
"כמה זמן אתם ביחד?" שאלתי אותם
"שבועיים כבר" הם אמרו ושילבו ידיים
"יפה אני שמח שאם היא לא שלי לפחות היא בידיים טובות" אמרתי לאושר
"תודה אחי" אמר אושר ושנינו קמנו והתחבקנו חיבוק גברי.
"טוב תגידו לדניאל הנמושה הזה ששכח ממני שהלכתי" אמרתי להם לא נעים להיתקע להם באמצע
"בוא שב איתנו" אמר אושר והסתכלתי על נוי מחכה לאישור מבחינתה
"לא לא באלי להפריע" אמרתי
"אתה לא מפריע במילא עוד מעט עמית נועה וליאם באים אליי" היא אמרה
"טוב סבבה" אמרתי והתישבתי חזרה

נקודת מבט נוי:

ישבנו ליאם שקד דניאל אושר נועה עמית ואני ביחד צוחקים את האמת ממש שמחתי ששקד לקח את זה די טוב שאני ואושר ביחד צחקנו שתינו קצת וחלק מאיתנו עישנו כאילו אנחנו חברים שנים.
"בואו אמת וחובה" אמרה נועה
"יאללה אני מסובבת" אמרתי והבקבוק הסתובב ויצא עליי ועל שקד
"אמת או חובה?" שאל אותי שקד
"חובה"
"לא נגיד לך לנשק יש לך חבר אבל חובה עלייך לצעוק אני השפוטה של שקד המלך והחתיך" שקד אמר
"אוי איזה ילד קטן" אמרתי
"נו צעקי" שקד ועמית אמרו ביחד ואני צעקתי כמו ילדה טובה וסובבנו את הבקבוק ושוב פעם יצא עליי ועל שקד רק הפוך
"אמת או חובה" שאלתי את שקד
"חובה" הוא ענה
"חובה עלייך לנשק את עמית שתי דקות" אמרתי
"אבל…" שניהם התחילו להגיד
"בלי אבל" קטעתי אותם והם התמזמזו וסובבנו שוב את הבקבוק ויצא על אושר ועמית
"אמת או חובה?" שאל אושר את עמית
"חובה " היא ענתה
"חובה עלייך להגיד אם אהבת את הנשיקה" אמר אושר
"כן" אמרה עמית והסמיקה
"אווו" אמרנו נועה ואני ביחד ועמית רק מהירה לסובב את הבקבוק ואחרי כמה סבבים נמאס לנו די מהר וכל אחד התפזר לבית שלו…

כעבור חמש שנים

אז רוצים לדעת מה קרה בחמש שנים האלה??
אני ואושר ביחד כבר חמש שנים היו ריבים אבל ממש מטופשים. ואנחנו מאורסים כבר חודשיים.
שקד ועמית ביחד ארבע שנים לקח להם זמן להודות שהם מאוהבים אבל זה קרה סוף סוף כששקד התגייס והוא נפצע במהלך מלחמה והם הודו בזה שהם מאוהבים כשהיא ביקרה אותו.
דניאל אחי החתיך והמושלם בין 23 ועדיין עם ראש של ילד בן 17 הוא עדיין סוג של סטוציונר אבל בזמן האחרון פחות נראלי הוא הכיר מישהי התחמן הזה
לוטן הבן דוד החמוד שלי הוא זה שהתבגר הכי מהר מבין כולנו הוא כבר נשוי שנה אחת למישהי שהוא הכיר בצבא ואחרי שנתיים של זוגיות הוא הציע לה ויש לו ילדה קטנה וקסומה קוראים לה ליה והיא בת חודשיים
ליאם החיים שלי הזה זוכרים שאנחנו הלכנו לאקס פקטור אז הוא זכה והוא זמר הכי מוכר שיש בארץ עכשיו אבל הוא שבר לכל הבנות את הלב כשהוא יצא מהארון יש לו בן זוג חמוד קוראים לו רן והם זוג ממש חמוד.


תגובות (10)

ברור שאהבנו
סיפור מושלםםםם <3

12/12/2013 07:29

למה ככה??? תמשיכי עונה שניה!!!!!!
אני מאוהבת בסיפור הזה 3> 3> 3> 3> 3> 3>

12/12/2013 07:32

תמשיכייייייייייי

12/12/2013 07:34

אויייי, אבל אבל אהבתי אותםםם :'(

12/12/2013 07:59

:< :(

12/12/2013 08:04

לאאא רוצההה פרקק אחרון דורשתתת עונההשלישיתת

12/12/2013 09:07

המורה הזאת לא שונאת אותך?!?
רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!!רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!!

12/12/2013 10:40

רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!! רוצים עונה שלישית!!!

12/12/2013 12:06

לאאאאאאאאא אוף הסיפור המושלם הזה ניגמר!!!

12/12/2013 14:02

עונה שלישית !!!!! סיפור מושלם :)

14/12/2013 03:55
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך