Wolf moon
מי שרוצה שאמשיך שיכתוב בתגובות שלמטה

זאבה שחורה פרק 1

Wolf moon 04/01/2013 1095 צפיות 9 תגובות
מי שרוצה שאמשיך שיכתוב בתגובות שלמטה

שלום שמי הוא מידנייט(חצות באנגלית)
אני בת אנוש והפכתי לאשת זאב לפני שנה בערך אבל זה סיפור אחר לגמרי,
אני נולדתי למשפחה רגילה ממוצעת כפי שיש לרוב האנשים השנה אני הולכת מפעם הראשונה לתיכון, תיכון ג׳יימס מון כפי שכבר הבנתם עם משפחתי ואני ממוצעים אז כך גם לימודיי

תחילת יום ראשון
השעה 6:30 קמתי הבוקר במצב נוראי כמו תמיד.
היה לי כשה להתמודד עם זה שעברתי דירה בגלל שרפה נוראית ששרפה הכל עד היסוד אבל פתחתי דף חדש וכאשר גמרתי עם עצמי ירדתי למטה לקחתי צנים לדרך.
ולפני שיצאתי לדרך אימי אמרה לי שכדי שאתחיל לרוץ בגלל שאני עומדת לאחר,כאשר הסתכלתי בפלאפון ראיתי שיש לי רק 20 דקות להגיע לבית הספר אבל למזלי היא לא יודעת שבית הספר קרוב אליי. הגעתי בדיוק עם הצלצול וניכנסתי לכיתה קצת באיחור אך מכיוון שזה היום הראשון של הלמודים המורה שלי מולי סלחה לי התיישבתי בשולחן פנוי וכל המבטים של כל הבנים הופנו אליי ורק אחד אפילו לא סובב את רושו לכיווני, כל שאר הבנים סימנו לי את אותם התנועות אני אוהב אותך, תתקשרי אליי וכולי׳ כאשר השיעור נגמר נדפקתי באותו התלמיד שלא הסתכל אליי בכלל כאשר אספתי את הדברים שלי ראיתי את שמו על אחד הספרים שלו שמו היה ניק הוא נראה חתיך שלא מן העולם הזה ביקשתי ממנו סליחה והוא ממני. וכך נפרדו שתיי הדרכים הוא לצד אחד ואני לצד שני.
כאשר הכנסתי את ספריי ללוקר ראיתי את חברתי הטובה ביותר כאשר היא ראתה אותי היא זינקה עליי בחיבוקים הייתי מופתאת שהיא תיהיה בבית הספר הזה (היינו שכנות בעבר) מה מה את עושה פה שרה. מה נירא לך שאני עושה פה ענתה לי שרה בשאלה הכי כייף זה כאשר גילינו שאנחנו לומדות את אותן הדברים באותן השעות והלוקרים שלנו היו זה ליד זה כאשר קרא המנהל ברמקול הבית ספרי על כל רחבי בית הספר מידנייט דלואיס ושרה ג׳ר גשו לחדר המנהל מיד ואז…..


תגובות (9)

לייק.. :)
אבל כשמישהו מדבר שימי את המילים שלו במרכאות ("…………….")

04/01/2013 08:22

או.קיי תודה על האצה

04/01/2013 10:17

תמשיכי!
איזה שם יפה זה מידנייטD:

04/01/2013 13:06

תמשיכי

05/01/2013 04:42

סיפור מהמם תמשיכי כבר , אין לי סבלנות לחקות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/01/2013 04:39

סיפור מהמם תמשיכי כבר , אין לי סבלנות לחקות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/01/2013 04:39

תמשיכי! אני יעקוב אחרי הסיפור..אבל תשימי סימני פיסוק (כי זה מחרפן אותי XD) אה ויש לך קצת שגיאות כתיבה

07/01/2013 04:52

אפרופו שגיאות יעל
לא אומרים שגיאות כתיבה
**שגיאות כתיב

12/08/2013 06:19

חחח הייתי אומרת תמשיכי אבל הקדמת אותי;)

08/10/2013 12:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך