Wolf moon
תגובה אחת ממשיכה בנות פלייז תגיבו הפרק הבאה יהיה תוסס מבטיחה. ;)

זאבה שחורה פרק 15

Wolf moon 19/07/2013 950 צפיות 4 תגובות
תגובה אחת ממשיכה בנות פלייז תגיבו הפרק הבאה יהיה תוסס מבטיחה. ;)

……… ״אני קוראת לו הרוצח המשמיד״ אמרה ניילה. והצביע לעבר דלת פלדה ענקית שעמדה באמצע היער.לא הבנתי על מה היא מדברת הסתכלתי לעבר הבנים ופניהם היו תמימות, לא מבינות על מה מדובר. רק המפרי היה כאוס, כנראה הוא יודע על מה מדובר. ניילה התחילה ללכת ואחר כך גם ניק שהיה קשוב ומרוכז, התחלנו ללכת עד שהגענו לדלת הפלדה. ניילה הקישה את הסיסמה ודאגה שלא נראה את המספרים. ניכנסו וראינו אולם גדול מלא נשקים יותר מתוכנתים משל בני האדם עצרתי ליד אחד מכלי הנשק והבטתי בו בפליאה. ״אוי נו באמת מידנייט אנחנו לא אדם הקדמון מי את חושבת שאנחנו?….. ״ אמר המפרי בכעס. ״תרגע המפרי אתה יותר מידיי לחוץ מהמתקן!״ אמרה ניילה בקול נוזפני למדיי. אחרי שהלכנו אולם הנשקים יצאנו ליער שהיו שם עוד אנשים כמונו שהתאמנו היו חץ וקשת, חרבות, אגרוף, ריצה, הרמת משקולות ועוד…. . אחרי עוד מספר דקות של הליכה הגענו למתקן היו בו מים, בוץ, מסלול ריצה, גרזינים מתנופפים באוויר סכינים נורים אחרי כמה שניות ואז אש שיוצאת לאורך של שלושה מטר. ״או.קיי girls first ״ אמר המפרי חחח כמה אירוני בנות תמיד ראשונות. ״אתה צודק המפרי בנות ראשונות כודם אדגים עבור מידנייט ואז אתה המפרי תדגים עבור שאר הבנים. אני מזהירה לכל אחד יש מסלול שונה וצעדים שונים. כולנו הינהנו כסימן המאשר את דבריה. ״אה מקס אני חושבת שאת שניי רגליך אתה תצטרך להוריד הם מיותרות פה״ אמרה ניילה, מעדתי קצת מרוב בהלה, איך זה אפשרי בכלל?!!!!. ״כמובן ניילה זה היה ברור מעליו״ אמר מקס. תוך כמה שניות וראיתי את מקס עם שתיי רגליים שזופות ושעירות. היה בשוק לא מבינה מה הלך שם.הוא עמד בחולצה היו לו שרירים כל כך יפים על ידיו. ורגליו היו כל כך שזופות ויפות. וואו!!!״ הוא לבש מכנס משובץ בצבע כחול חזק. ״טוב את מוכנה מידנייט?״ שאלה אותי ניילה ואני הינהנתי. סמכתי עליה ידעתי שהיא לא תיתן לי להיפגע. היא לא תיתן לאף אחד להיפגע. היסתכלתי על זריזות רגליה, על גמישותה ועל התנוחות שלה ברגע שעברה מכשול. זכרתי אותן ותורי הגיעה. עברתי את הכל אך חלק אחד שנשאר לי לעבור החלק שפחדתי ממנו כל כך. החלק האחרון, חלק האש תנוחתה של ניילה הייתה כל כך גמישה, רגליה החליקו על ריצפה וראשה יחד עם ידיה היו גם הן על הריצפה. ואז הגיע רגע האמת, רצתי מהר והחלקתי דרך האש למזלי האש התחילה כשהייתי כבר בסוף המסלול. ואז הגיע תורם של הבנים. לפני שהמפרי הדגים כולם טפחו לי על השכם. המפרי הדגים את המסלול של הבנים במיומנות ובזריזות. היה תורו של מקס לעשות את התרגיל, אני חושבת שהוא עשה את זה יותר מהר מהמפרי, ואז ניק עודדתי אותו ונתתי לו נשיקה על הלחי למזל, ניק עשה את זה מצויין אך בעמצע המסלול הוא מעד נבהלתי כל כך ורציתי לרוץ לעזור לו אך מקס עצר אותי, ״אני בסדר צעק מן המתקן״ נרגעתי מיד. הוא גם בזהירות על רגליו והמשיך לרוץ הוא סיים את המסלול בהצלחה. שמחתי כל כך שיצא מזה בריא עד שהייתי חייבת לשמח אותו, רצתי עליו לעבר זרועותיו, ונישקתי אותו בחוזקה, שפתיו החמימות היו על שפתיי וזה הרגיש כל כך נעים,זה העביר בגופי רטט מתוק, עוקצני וחמים. ״טוב מספיק עם זה תמשיכו את זה כאף אחד לא מסתכל״ אמרה ניילה בשעשוע. ״או.קיי או.קיי״ אמר ניק מבואס. ״אני מבטיח לך מידנייט אנחנו בהחלט נמשיך את זה אחר כך״ אמר ניק משועשע, זה היה מתוק מצידו כך שהוצאתי גיחוך קטן. ״טוב זה מספיק להיום,״ אמרה ניילה האזהרה. ״כולנו נמשיך לשמור על כושר וניתאסף במקום האימונים… היכן שיש את החול. כל יום משעה 1 בצוהורים עד שעה 6 בערב״. קולות של ביאוס נישמעו. אך זה לא הפריע לי ספורט אף פעם לא מזיק. כולנו יצאנו ממתחם האימונים וכל אחד הלך לדרכו. ניק משך אותי ל……..
ההמשך יבוא


תגובות (4)

את צריכה פסיקים דחוף, גם באמצע דיבור ( בעיקר שם…). ועדיין יש לך שגיאות כתיב מעטות. כמו כן, הם צריכים לדבר כאילו הם רואים את מה שהם מדברים עליו, למשל, אני לא יראה שולחן יפה ואומר : ואוו, איזה שולחן חום בעל עיטורים בקצוות יפה! או עצים ביער ואומר: העצים הירוקים המנצנצים באור השמש מריחים כמו תקווה, שזה ריח ממש טוב!… ( וכאלה..) דברים כאלה כותבים רק שהם חושבים על זה. והעלילה עדיין מתקדמת מהר מדי… לפני שאת מעלה את הפרק, תעברי עליו ותבדקי שזה נראה טוב.

19/07/2013 18:20

ואיך מערפד ואיש זאב יוצא טיגריס?

19/07/2013 18:21

סתם שילוב

19/07/2013 23:42

תמשיכי. מהמממם!!!!!

20/07/2013 10:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך