Wolf moon
הפרק הבאה יהיה מבוסס על המסיבה התוססת בלילה תוסס שמוכן להתפוצץ תגובה אחת וממשיכה פליז תגיבו ולילה מושלם לכם להם ולי ;)

זאבה שחורה פרק 17

Wolf moon 21/07/2013 666 צפיות 5 תגובות
הפרק הבאה יהיה מבוסס על המסיבה התוססת בלילה תוסס שמוכן להתפוצץ תגובה אחת וממשיכה פליז תגיבו ולילה מושלם לכם להם ולי ;)

… הוא סגר את הדלת מאחורי ופתח את החלון, ישבתי על המיטה חושבת על המשפחה שלי ועל זה שאני רוצה לחלוק עם חבריי החדשים את כל הרפאתקאותי. ת׳אמת זה בדיוק מה שאני עושה, ניק התיישב ליידי ושאל בקול לוחש, ״את רוצה לראות קסם?״ הינהנתי לו ברצון, הוא בדיוק עשה משהו בין ידיו ואז שמענו צחקוקים קרובים לחלון, הסתכלנו לראות מיזה אך ישבנו בשקט ולא הוציאנו צליל. ״האהאהאהא״ שוב הציחקוקים נשמעו, היה זה קולה של ניילה. התקרבנו לחלון בשקט, הצצנו מסביב ולא ראינו כלום. ״בואי נעשה טיול קטן ומשעשע.״ אמר ניק שמח, הוא חטף את ידי ומשך אותי למטה לעבר היציאה מביתנו. ״טיול בשעה כזאת?, תגיד לי השתגעתה ?!!!!!, עכשיו 10 בלילה!״ לחשתי לו בכעס. ״נו אז מה תחשבי שמעכשיו אנחנו גרים בבית מלון. אנחנו ניהיה ערים כמה שרוצים ונסתובב איפה שנירצה״ אמר ניק בצהלה. ״אני מנהלת מערכת יחסים עם ילד קטן״ אמרתי צוחקת. יצאנו לבחוץ וראינו שניי זאבים צעירים רצים לעבר הגבעות. התחבאנו. כי אסור היה להפריע לישנים בשעות כאלה, ושני הזאבים עשו מלא רעש לא רצינו להתפס יחד איתם. בזמן שהתחבנו אמר לי ניק , ״לפי ידיעתך אני בן 123 אז בבקשה קצת כבוד למבוגרים״ הוצאתי גיחוך ואמרתי ״לזקנים אתה מתכוון״ שנינו צחקנו עד שהזאבים נעלמו. ניק הוביל לעבר בית ענקי ניחשתי שזה הבית של ניילה והמפרי, ובהחלט צדקתי. החלון לחדר השינה שלהם היה פתוח, הצצנו בו וראיתי את המפרי בבוקסרים כחולים, כמעט שחורים יושב על המיטה ונשען על ידיו לאחור. הוא היה שרירי יותר מכל אחד אחר. היה לו גוף שזוף ומושלם. הוא העביר את ידו בשערו שלו וחזר לאותה תנוחה. ״תעשי טובה תני מחר יום חופש.״ אמר המפרי בקול מתחנן. ״ולמה לי?״ אמרה ניילה מחדר שלא ראינו, משם יצאו קולות של מים היא בטח מתקלחת. ״אחד אין לי כוח, שתיים השרירים של הטירונים האלו יהיו תפוסים למחרת ושלוש יש לנו את התלמידים שלנו ללמד.״ אמר המפרי בשמחה ובתקווה שיצא מהאימונים האלה. ״יש משהו בדבריך. ….. לפחות נבקש מג׳פרי שילמד אותם חץ וקשת.״ אמרה ניילה בפשרה. המפרי היה מרוצה ואיגרף את ידו למעלה בסימן ניצחון. הסתכלתי על ניק שהיה מרוכז בשניהם. לפתע היפסקות המים. ומשם יצא ניילה וחולצה פיג׳מה ותחתונים שניהם היו בצבע שחור. בזכות חולצת הפיג׳מה היה אפשר לראות את המיידים של חזיה הגדול. היה לה גוף מושלם וחטוב. שיערה הרטוב והאדום הדיף ריח של שמפו טוב וממקר למרחקים עצומים.ניילה עלתה על המפרי ונישקה אותו נשיקה גדולה ורטובה. שמתי לב שניק כבר לא מסתכל עליהם אלא על האורות שיצאו בין הגבעות הרחוקות שם כל הנערים יוצאים למסיבות והבילויים. ניק משך אותי למטה וסימן לי בידו להיות בשקט. התיישבנו למטה וראינו את ראשם של המפרי וניילה מבצבצים מבעד לחלון. היה אפשרי לראות את אוזני הטיגריס של ניילה זזות לצדדים ומקשיבות למוסיקה של הסיבה. וגם אוזני הזאב בצע אפור מעורבל בשחור מקשיבות למוסיקה של המסיבה. ״בוא נלך״ אמרה ניילה בהתלהבות. ״בטח״ הסכים המפרי. ״אבל בוא נזמין אז ניק מידנייט ומקס. יהיה יותר כיף איתם הם יארחו לנו חברה ואנחנו להם״ אמרה ניילה בהתלהבות גדולה יותר. ״אאאמממממ. את צודקת למה לא טוב תתלבשי ותעזרי גם לי כי אני לא יודע מה ללבוש״ אמר המפרי שמח. ״בשמחה״ הם סגרו את החלון והמשיכו לדבר ולצחקק. חיכינו כמה דקות ואז פתחנו בריצה מטורפת לבית, ברגע שנכנסנו קפצנו כמו ילדה קטנה שקבלה את המתנה שהיא כל כך רצתה. ניק צחק כל כך עד שכאב לו הצד והתחיל להשתעל. אחרי שנרגענו התקלחנו והכנו את הבגדים חיקנו שהם ידפקו בדלת או יתקשרו.כי עם הם ידפקו בדלת ואנחנו נפתח בלבוש מוכן למסיבה זה יראה חשוד. פתאום נשמע דפיקה בדלת…..
ההמשך יבוא


תגובות (5)

מהממממם תמשיכי!!!!

22/07/2013 05:22

תמשיכיי

22/07/2013 05:41

בנות אני מתה עליכם מואה

22/07/2013 10:01
~~

אעאעאעאעא התחלתי אומנם לקרוא מהאמצע אבל זה מושלםםם =) זה ממש יפה וכיף לקרוא… תמישכיייי

22/07/2013 12:57

תודה

22/07/2013 12:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך