Wolf moon
תגובה אחת ממשיכה

זאבה שחורה פרק 19

Wolf moon 23/07/2013 727 צפיות 2 תגובות
תגובה אחת ממשיכה

….. ואז ראיתי את שרה. הייתי מופתעת מהיא עושה פה?!!!! יצאתי מהשולחן והלחתי לכיוונה. התקרבתי עליה ונגעתי לה בכתף. היא הייתה מסוחררת מהריקודים, היא הסתובבה עליי ואמרה בכל שמח. ״היי, את לא אמורה להיות מחר באימונים?״ ״ניילה וויתרה על זה. במקום זה נלמד איך לירות מחץ וקשת. ג׳פרי ילמד אותנו.״ אמרתי בעודי מתחילה לרקוד. ״מה את אומרת ג׳פרי הא. הה טוב אז בהצלחה מחר.״ היא השיבה לי. ״את יודעת איפה תשני? ולמה את פה לבד?״ שאלתי אותה. ״אני ישנה אצלו״ היא השיבה לי. ״אצל מי?״ שאלתי אותה. ״תוכי אצל ג׳פרי כמובן. ומי אמר שאני פה לבד? אני יחד עם ג׳פרי הוא הלך להביא לנו שתייה.״ ״אההההה….. אז… אתם זוג?״ שאלתי מגמגמת. ״משהו בסגנון. אנחנו מתחילים להיות יותר ויותר קרובים. ודרך אגב תתעסקי בעניינים שלך, אל תידאגי לי ומה שלומי, כי אני גם לומדת ויכול להיות שאצטרף עליכם מחר״ היא אמרה בשמחה. ״או.קיי״ השבתי לה הייתי שמחה מזה שהיא תהייה איתי מחר. ואז ג׳פרי חזר עם שתיי בקבוקי בירה. ״היי״ הוא אמר לי. ״היי השבתי לו. ……… כדי שאחזור לכולם.״ אמרתי, רציתי רק לחזור על חברי ולחזור לדבר ולצחוק איתם. ״או.קיי היה נחמד להכיר״ אמר גפרי. ״ביי נתראה מחר״ אמרה שרה משתוללת. נופפתי ביידי וחזרתי. ״לאן הלכת?״ שאל ניק. ״סתם ראיתי את שרה וג׳פרי אז שאלתי מה שלומם״ ניק הינהן בראשו כסימן שהבין. ואז הדיי. ג׳יי החליט שהוא רוצה לדבר. ״בעוד עשר דקות אני מבקש מכל הזוגות לצאת לרחבה.״ אמר הדיי.גיי בקול קופצני. ״סוף סוף. חשבתי שהוא כבר לא יגיד את זה״ אמרה ניילה. המפרי שמם את ידו על כתפה וחיבק אותה חזק. המוזיקה הייתה כל כך רועשת שזה כאב לי באוזניים. ״אני יוצאת לנשום אוויר תקרא לי מתיי שיתחיל הריקוד״ אמרתי לניק באוזן. ״או.קיי״ הוא השיב לי והמשיך לדבר עם ניילה והמפרי. רגע אבל איפה מקס? טוב לא משנה בטח ארא אותו אחר כך. יצאתי לבחוץ שם ישבו כל מיני יצורים מופלאים. חלקם מעשנים, מדברים עם מי שלידם , מתנשקים או מדברים בטלפון. יצאתי מהשט הזה והלכתי יותר רחוק משם. על אחת הגבעות היה ספסל פנוי. ירדתי במדרגות העץ מן שטח מועדון ודרכי על הדשא, עליתי לספסל והתיישבתי. הירח הופיעה וזרח ממש חזק. הוא היה נירא ענקי כאילו עוד סנטימטר ואנחנו בירח. הרוח התחילה לנשוב קצת ועצמתי עניים. נרגעתי וחשבתי לעצמי. ממחר כיוון שאין אימונים לכמה ימים אגיע לכן וארגע. אבל אני אגיע לכאן לבד. פתאום שמעתי שמשהו מתיישב על הספסל. הסתכלתי הצידה והיה זה מקס. ״למה אתה לא בפנים עם כולם?״ שאלתי אותו. ״למה את לא בפנים עם כולם?״ הוא שאל אותי והסתכל עליי. הסתכלתי עליו והופנטתי על ידי עיניו המשגעות. ״משום שרציתי קצת שקט, זמן לעצמי והמוזיקה המרעישה כואבת באוזניים.״ השבתי לו. ״בדיוק״ הוא השיב לי בחיוך. ישבנו שם ככה דקה, שתיים ואפילו שלוש ואז חשבתי אני חייבת לדבר איתו על כמה וכמה דברים. ״תגיד אין לך חברה?״ שאלתי אותו מסוקרנת. הוא הסתכל עליי שנית וגיחך. ״לא. לא אין לי״ ״למה?״ שאלתי. ״למה ?!״ הוא שאל אותי במבט מסוקרן. ״זאת אומרת אתה בחור יפה שרירי מיומן עם בית מדהים ומקבל כל מה שאתה רוצה אז….. אז איך אתה לא השגת עד עכשיו בחורה? אחרי הכל משהי על בטוח בעניין שלך.!״ אמרתי מנסה לפתח שיחה. ״יש פה הרבה בנות שבקטע שלי.״ הוא אמר ״נו אז מה הבעיה עניתי שמחה״. ״הבעיה היא שאף אחת לא מתאימה לי״ הוא השיב לי. ״טוב יש איזו אחת שאני חושב שהיא בקטע שלי והיא מתאימה לי״ הוא הוסיף. ״מי זאת אני רוצה לדעת!״ אמרתי מסוקרנת והתיישבתי יותר קרובה עליו. ״זאת………….
ההמשך יבוא


תגובות (2)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

23/07/2013 16:21

מהממממממם תמשיכיייע!!!! אבל אם את בבקשה יכולה להסביר יותר בברור מה הם ובמיוחד מה מקס כי לא הבנתי…….

24/07/2013 08:55
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך