Wolf moon
לילה קסום או בוקר קסום :) מקווה שאהבתם ותגיבו בנוגע לשאלה שלי (בנוגע לילה)

זאבה שחורה פרק 20

Wolf moon 24/07/2013 691 צפיות 3 תגובות
לילה קסום או בוקר קסום :) מקווה שאהבתם ותגיבו בנוגע לשאלה שלי (בנוגע לילה)

moriya123 ההסבר בקשר לשאלה שלך בפרק הקודם תופיע למטה.
…..״זאת….. זאת״ גמגם מקס בקול מתבייש. ״הנה את מידנייט עוד כמה שניות והריקוד יתחיל בואי. …. ומקס משהי רוצה אותך קוראים לה ריין ״(ריין זה גשם באנגלית) אמר ניק ממהר לריקוד. אני ומקס כמנו מהספסל וירדנו מהגבעה ניק חיבק את כתפי והתקדמנו לעבר המועדון. מקס הביא לנו להכנס ראשונים והלך לעבר הבר. לא ראיתי מי זאת ריין אך על בטוח זה שהרגשתי איך ליבי התחיל לפעום בחוזקה. לא אני לא מקנאת זה בילתי אפשרי. גם למה שאני אקנה במקס, יש לי חבר שאוהב אותי ואני אותו. אין לי שום קשר על מקס מלבד העובדה שאנחנו ידידים. אני לא אוהבת אותו. או שאולי כן? לא. לא לא לא! זה לא יתכן זה וזה לא נכון. בפה אחד אני החלטתי שאנחנו מאוהבים בניק. אני מקווה שהבנתם והפניתם את זה ראש ולב מטומטמים. ״הכל בסדר?״ שאל אותי ניק בדאגה. ״את ניראת קצת חיוורת״ הוסיף. הסתכלתי אל עבר הבר האנשים ועוד כל מני יצורים כיסו לי את שדה הראייה. לעזאזל איתם. ניסתי לפחות למצוא נקודה קטנה שאוכל לראות ממנה עם מקס יושב!. אך לשווא. ״כן אני בסדר פשוט צריך לצאת לים ולהשתזף. זה קורה לי לפעמים כשה אני לא נמצאת ליד הים דיי הרבה זמן.״ איזה תירוץ עלוב. הוא בחיים לא יקנה את זה. חשבתי לעצמי. ״טוב״ אמר ניק בקול לא מאמין. המוזיקה התחילה להשמע בקול האולם. ״אני מבקש מכל הזוגות לצאת לרחבה ולרקוד לצלילי המוסיקה הנעימים.ניק לקח אותי ביד לעבר הרחבה. ראיתי את ניילה והמפרי שלא מבזבזים אפילו שנייה אחת כדי לדבר ולהמצא בחיקו של השני. הם זוג מושלם, הם מתאימים זה לזה כמו תפוח בדבש. המפרי החזיק במותניה של ניילה והיא נחה על חזהו. הסתכלתי לצד השני וראיתי את שרה וג׳פרי. הה היא מלמדת אותו איך לרקוד. מצחיקה שכמותה. ניק קירב אותי עליו ושם גם הוא את ידיו על מותני, ידיו החמימות גרמו לצמרמורת נעימה שפרשה לעבר כל מקום בגופי. שמתי את ידי על צווארו וחיבקתי את כתפיו קצת. הרגשתי את נשמותיו על גבי. ואיך הוא שואף את הריח שלי. ראשי הסתכל על המפרי וניילה שניהם צחקו ושפשפו את שני אפיהם. ״איזה לילה קסום. ועם את רוצה הוא יכול להמשך כמה שתרצי״ אמר ניק בלחש אל אוזני ואז הסתכל עליי. ״עד כמה שאני רוצה הא. עם כן אז אני רוצה שהלילה הזה לא יגמר אף פעם ועם יגמר אז שיחזור על עצמו.״ אמרתי לו בשמחה וחיוך התפרס על פניי. שיקרתי לו חלקית הראש שלי עוד פעם התחיל לחשוב על מקס. וחשבתי לעצמי שאני רוצה שהלילה הזה לא יגמר אף פעם עם מקס הוא זה שהיה כאן. ״אני מבטיח לך שזה יחזור על עצמו עוד הרבה רק תבקשי.״ אמר לי ניק בחיוך. ״יש!״ אמרתי לו בחיוך, אך בתוכי רציתי לבכות, לא לא לא חשבתי לעצמי. מה קורה לי?!! למה זה קורה לי?!!. וככה רקדנו כ-5 דקות. והסתכלתי על ניילה והמפרי שרקדו והיו מאושרים עד אין סוף. היו הרבה זוגות על הרחבה שניראו גם הם שמחים. אפילו שרה וג׳פרי שצוחקים מהטעויות של ג׳פרי. ורק אני כנראה במבט מבואס ומקווה שזה כבר יגמר. המוזיקה התחילה להחליש והריקוד נגמר. ״אני יוצאת לבחוץ עם לא אכפת לך. פשוט אני לא כל כך אוהבת את השיר הזה וגם הרגליים שלי כואבות״ שיקרתי לו. הוא הנהן והצטרף לכל השאר והם רקדו כאילו אין מחר. לפחות משהו שמח כאן. חשבתי לעצמי, חזרתי לאותו הספסל על אותה הגבעה. הסתכלתי לצדדים וראיתי שאין שם אף אחד. ואז משהו משך אותי לאחור. הבטתי אחורה היה זה ספסל על גבעה יותר מרוחקת מהאולם זה הקל עליי. הורדתי את נעליי העקב, כנראה השתגעתי. בהתחלה שה הגעיל אותי הדשא אבל לא היה לי אכפת. רציתי והתיישבתי הרחק מהאולם. כאן לא שמעתי שום דבר חוץ מהשקט. ואז שמעתי שמשהו מתיישב על הספסל היה זה עוד פעם מקס. לא חיכיתי אפילו לא שנייה וכבר שאלתי אותו. ״מי זאת ריין?!!!!״ התקרבתי עליו. ״תרגעי זאת רק…….
ההמשך יבוא עם כבר נמאס לכם מהלילה אז תכתבו בתגובות.

ניילה: ננשכה על ידי איש זאב וערפד באותו הזמן והפכה לאשת זאב. היא עוצמה על ידי הורים מהירח והם מתו. צבעה בתור אשת טיגריס הוא שחור לבן זאת אומרת טיגריס לבן.
המפרי: איש זאב נולד ככה. צבעו הוא שחור בעורבב באפור ובשמש האפור נירא עם כתמי אדום.
מקס: קנטאור, (חצי סוס חצי בן אדם) יכול להפוך לדמות של בן אדם. צבע בתור החצי סוס הוא דאן
ניק: ערפד
שרה: ערפדית
ג׳פרי: סאטיר שחור
מידנייט: אשת זאב ננשכה על ידי המפרי. בהסכמתה פרווה שחורה


תגובות (3)

אני. רוצה המשך

24/07/2013 17:21

מהממממם תמשיכי!!!! ותודה :-)

24/07/2013 21:39

אין בעד מה ;)

25/07/2013 03:38
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך