Wolf moon
תגובה אחת וממשיכה פלייז תגיבו לילה ואו בוקר קסום :)

זאבה שחורה פרק 21

Wolf moon 25/07/2013 643 צפיות תגובה אחת
תגובה אחת וממשיכה פלייז תגיבו לילה ואו בוקר קסום :)

…… ״תרגעי זאת רק אחותי״ אמר מקס משועשע. ״אחותך?!״ שאלתי אותו לא מאמינה. ״כן אחותי או שאת רוצה שזאת תהייה סבתא שלי?״ שאל בצחוק. ״אוי תסתום״ אמרתי לו בזמן שהוא מתפקע מצחוק. ״נו באמת מידנייט על תקנאי״ אמר מקס כשהוא קירב את פניו עליי. ״אני לא מקנאת.״ אמרתי בהכחשה. ״עם את לא מקנאת אז אני מאוהב בסבתא של ג׳ורג׳ וושינגטון אהאהאהאהאה ״ צחק מקס דחפתי אותו דחיפה קלה והוא הפסיק. וככה ישבנו צמודים אחד לשני. מהראש ועד הרגליים. זה היה חלומי. ראיתי את ניק ניילה והמפרי יוצאים לבחוץ וקוראים בשמותינו. ״מקס!!!!!!!!!!! ……. מידנייט!!!!!!!!״ הסתכלתי על מקס בדאגה. ״תלכי עד קודם ואני אחרייך. אלך בנתיים להביא את אחותי״. הוא אמר בקול מוסמך ובטוח. הנהנתי לעברו ורצתי לעברם בנפנוף. ״אני כאן אני כאן!!!״ צעקתי בקול משועשע. ״איפה היית?״ שאל ניק בדאגה, ״איפה אתה חושב שהייתי? נחתי ושאפתי אוויר צך כרגיל.״ אמרתי בשמחה. ירדה לי אבן מהלב ברגע שגיליתי של מקס אין אף אחד. זה כל כך הקל עליי.״טוב את ראית את מקס?״ שאל המפרי. ״לא למה?, לאן אתם ממהרים?״ שאלתי לא מבינה מה כל הלחץ הזה. ״הביתה יש לנו רק 4 שעות לישון.!!!!!!! איך נצליח ללמד מחר?!!!״ אמרה ניילה בלחץ. ״תרגעי נצליח״ אמר המפרי בעודו מנסה להרגיע את ניילה. הסתכלתי לאחור איפה שישבתי עם מקס. הסתכלתי לשטח שקרוב לגבעה ההיא דקה, שתיים שלוש אפילו עשר והוא עוד לא הופיעה. ואז מרחוק ראיתי משהו לבן רץ לעברינו. על בטוח שזה לא היה מקס. הפרווה שלו היה בצבע דאן יפהייפה. וזה לבן, הם התקרבו ואז ראיתי את מקס עם עוד נערה צעירה שנראת בגילי. ״תכירו זאת ריין, אחותי״ היא נופפה לעברינו ונעצא מבטים בניק. זה לא הפריע לי. ״הבאתי אותה לכאן כדי שתכירו אותה. אבל היא פה עם ידיד שלה אז אני לא אעכב אותה״ אמר מקס. היא הסתובבה ורצה לחשיכה. מקס הרים אותי שוב פעם בקלי קלות. הור דהר מהר ואני נהנתי מהרוח על פניי ומזה שאני מחבקת אותו!. הוא הוריד אותי ליד הבית ולחש לי באוזן. ״אני מאוד נהנתי היום מקווה שנוכל להינות שוב פעם.״ הוא גרם לי להסמיק. ניק הסתכל והתחיל לקנא. ״מה הוא לחש לך?!!״ שאל בקנאות רבה. ״סתם חלקנו סוד קטן רק שלי ושלו״ ציחקקתי קצת ועליתי למעלה להתקלח. אחרי המקלחת הייתי גמורה. לבשתי תחתונים וגופייה. נכנסתי למיטה יחד עם ניק אחרי שגם הוא התקלח. הוא חיבק אותי מתחת לשמיכה החמימה ונישק אותי בצוואר. ״די זה המקום היחיד שרגיש אצלי. תפסיק,״ אמרתי לו צוחקת. אז הוא הפסיק לנשק וצחק קצת בעצמו. השעה הייתה חמש בבוקר. לא הצלחתי להירדם כל הלילה כל הלילה בניתי לי פנטזיה שבא אני ומקס ביחד לנצח. לפני שבאמת נרדמתי החלטתי סופית. אני אהיה חייבת להיפרד מניק. אבל איך? אני לא יכולה סתם ככה. אני אהיה חייבת לתפוס אותו על חם. אחשוב על תוכנית מחר עכשיו אני צריכה ללכת לישון. אוי מקס מקס מקס חמודי שלי. יש בך את כל מה שאין בניק. אתה יותר: יפה, חכם, מצחיק, מתוק, מושך אתה יותר הכל מניק אתה פשוט מלאך קטן. אתה הגבר האולטימטיבי בשבילי. חשבתי בלבי בעודי נרדמת. שעון הבוקר צילצל. השעה הייתה שבע בבוקר. לא יכולתי לקום. זה בלתי אפשרי להיות ערני כשאתה ישן סך הכל שעתיים!!! מה חשבתי לעצמי?! להשאר עד חמש בבוקר ערה!! מטומטמת שכמותי. ״יאללה קומי יא עצלנית שכמותך שחכת מה יש לנו היום?״ שאל מקס בשמחה. אוי לא חשבתי בראשי וקפצתי מהמיטה. היום יש…….
ההמשך יבוא


תגובות (1)

מהממם תמשיכי!!!!!!!!

26/07/2013 00:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך