Wolf moon
תגובה אחת ואני ממשיכה מקווה שנהניתם לקרוא לה ניילה צצה לי ברגע האחרון ואני אהבתי את הפרק

זאבה שחורה פרק 4

Wolf moon 08/01/2013 897 צפיות 5 תגובות
תגובה אחת ואני ממשיכה מקווה שנהניתם לקרוא לה ניילה צצה לי ברגע האחרון ואני אהבתי את הפרק

מי שלא מבין למה המשכתי ככה שיחזור לפרק הקודם השורות האחרונות

ואז אמרתי לו בקול דרוך ועקשני״אתה הבטחת שתסביר לי הכל היום!״ הייתה דממה ארוכה ואנחנו הלכנו בהמשך רחבי בית הספר ומה ששבר את השקט היה״נו!״,אמרתי בקול כועס ״מה את רוצה שאני אסביר לך הכל בזמן שכולם שומעים אותנו זאת אמורה ליהיות שיחה פרטית לא!״ נזף בי ניק ״אתה צודק סליחה״ אמרתי בקול עצוב. ואז הגענו לשניי שיחים בודדים ניק עצר פתאום ולא הבנתי למה ״אנחנו נכנס עכשיו אבל בבקשה פשוט תיתני לי להסביר לך הכל ברגע שניכנס או.קיי״. לרגע חשבתי שאני שאני מסתובבת עם איזה פסיכי. ולפתע הוא הוא לקח אותי על ידיו וניכנס לתוך השיחים, אוליי צרחתי באותו רגע אבל מהר מאוד הצעקה נהפכה לקולות הטבע והפה הפעור שלי עד כמעט שנשברה לי הלסת. הוא שם את ידו על סנטרי סגר אותה ואמר ״בואי אני אסביר לך הכל כשה נגיע לשם״ ״מה עוד לא הגענו אתה רוצה להגיד לי שזה לא מספיק!?״ אמרתי בכול מופתע. ״הציפורים המצייצות, השמש הנועגעת בעצים ובדשא הירוק, וכל שאר בעליי החיים ואתה רוצה להגיד לי שזה לא מספיק?״ שאלתי אותו בקול מופתע.״סבלנות״ הוא אמר בקול מצחקק ואז הוא לכך אותי על ידיו שוב ואמרתי ״פעם שלישית גלידה״ ואז בשיא המהירות עלינו את העלייה ,ואז כאשר הגנו לראש הגבעה הירוקה השמש זרחה על ילדה בת גילי מכנסיים קצרים, גופיה קצרה המסתירה את הפופיק, עינייה היו ירוקות זוהרות, שערה היה בצבע שחור ולבן,(פס שחור פס לבן) והשער הגיעה עד לתחילת הרגליים שלה, והיו לה אוזניים של אוזנים על הרוש שזזות כמו של טיגריס לבן ואז ראיתי גם את זנבה היוצא מן המכנסיים הקצרות, הוא היה כמו של טיגריס ״תיהיה בשקט ועל תצאי עד שאקרה לך״ לחש לי ניק הינהנתי בראשי ואז יצא ניק ואמר בקול שמח ״היי ניילה מה שלום אשת הטיגריס האהובה עליי״ ״מה ניראה לך!״ שאלה אותו בקול שמח. ״אה ואל תישכח להראות לי את מי אתה מחביא שם בסדר!״ צעקה ניילה בקול גבוהה ״מה איך ידעת את אפילו לא הסתכלת עלינו!״ אמר ניק ״או ניק ניק ניק שכחתה יש לי שמיעת על ואני רצה מהר יותר מערפד ומאיש זאב ביחד״ אמרה ניילה בקול מאוכזב. ״אוליי בגלל שיצא שאת ערפד ואשת זאב?!״ אמר ניק אני הייתי פעורת פה באותו רגע, כמו תמיד כשה אני מגלה משהו חדש. ״שכחת שכוח איש הזאב שלי וכוח הערפד שלי נתנו לי כוח חדש! כוח הטיגריס שלי!״ אמרה ניילה בקול מצדיק (היא הוסיפה אתזה בישבילי שאני אדע אתזה) ״טוב מידנייט תיצאי!״ אמר ניק וקמתי למעלה.
ניילה ניגשה עליי ואמרה ״היי כפי שהבנת אני ניילה והבנת הכל פשוט אין לי זמן טוב את באה?!״ אמרה ניילה בקול שמח וניק כבר היה לידה. ״לאן?!״ שאלתי ״את תיראי תביני הכל ותירצי ליהיות חלק מזה אני מבטיחה!״ הלכתי אחריהם איזה שעה בארך ועד שהגנו ל…….

ההמשך יבוא


תגובות (5)

עם אהבתם תגיבו למה אני אהבתי

08/01/2013 11:06

תמשיכי ^^

08/01/2013 11:25

תמשיכי :)

08/01/2013 11:33

המשך מוזר למרות שהוא לא הבטיח שום דבר.
חוץ מזה מהמם
קבלי לייק ענק!
אהבתי את האשת טיגריס לפי התאור היא יפה !
איזה דמיון מפותח!
אהבתי!!!

08/01/2013 22:21

מהמם דורשת המשך מידיייייייייייייייייייייייייייייייייייי!

08/01/2013 22:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך