Wolf moon
אשמח עם תגיבו אך כמו שאמרתי אני כותבת בשביל עצמי אבל עם תגיבו אעלא את הפרק הבא הרבה יותר מהר :)

זאבה שחורה פרק 43

Wolf moon 26/12/2013 806 צפיות 2 תגובות
אשמח עם תגיבו אך כמו שאמרתי אני כותבת בשביל עצמי אבל עם תגיבו אעלא את הפרק הבא הרבה יותר מהר :)

היי אני לא כתבתי כבר מאז הקיץ ואני חזרתי חלקית מקווה שקוראים חדשים יצטרפן [גם עם לא תגיבו אני אמשיך לכתוב בשביל עצמי אך אשמח עם ארא תגובות :)]

"היי" ענה קול גברי לפתע הכל חזר עליי הבנתי מי זה! "היי! מה קורה?" שאלתי בקול מתרגש שמחה שהוא התקשר. "בסדר ואת? את מוכנה כבר? אני בקרוב מגיע לאסוף אותך" אמר מקס הנשמע מתרגש לא יותר ממני.
"כן אני כבר מתכוננת" אמרתי שמחה ונלחצתי עוד יותר הרגע הגעתי הביתה ואני מסריחה מריצה ולא מסודרת בכלל, "יופי אני אאסוף אותך עוד שעה וחצי, אני לוקח אותנו למקום ששמעתי שאת אוהבת אז שימי חולצה פשוטה לא שמלת ערב סבבה?" שאל אותי מקס מצחקק בקו הטלפון, הצחקוק שלו גרם לעורי צמרמורת. "בטח אני סומכת עלייך" אמרתי לו מתרגשת אך ממהרת לגמור את השיחה בכדי שיהיהה לי יותר זמן להתארגן. "נהדר אני אאסוף אותך בקרוב" אמר מקס רגוע, "ביי" אמרתי נלהבת, מתרגשת, מוכנה לקפוץ לשמיים מרוב שמחה!. "ביי" השיב לי וניתקתי. הורדתי את בגדי השלחתי אותם על הכיסא שלי ליד שולחן המחשב לקחתי איתי מגבת, הלבשה תחתונה בצבע שחור, חולצת טי- שורט של אחת הלהקות האהובות עליי בשם: LORDI בעלת רקע לבן, סקיני גינס כחול חזק הכמעט שחור.
לבשתי את נעליי הבית שמתי מעליי את המגבת מבוישת מאחי הגדול ג'ק ומהורי. פתחתי בתנופה מהירה את דלת חדרי יוצאת במהירות כמעט רצה, החזקתי בידי השמאלית את המגבת כדי שלא תיפול ובידי השנייה את הבגדים מקופילם מרושל בידי וכמעט נופלים מידיי. ידי לבשה צורה עגולה בידי הימנית המאיימת להפיל את כל הבגדים שלקחתי איתי. ברגע שהגעתי לחדר השירותים שמתי את כל הבגדים על האסלה הסגורה בשירותים מרגישה הקלה מיידית, מיד לאחר זה רצתי לעבר הדלת לסגור אותה על מנעול ברגע שנעלתי את דלת השירותים תליתי את המגבת על המעקה מעל האמבטיה שמחזיקה את הווילון המונע לשפיכות המים לרצפה. ישר הרגשתי צמרמורת חולפת בגופי מהקור, הדלקתי את הברז של האמבטיה, השחלתי את ידי למים הזורמים במהירות. המים תחילה היו קרים אז סובבתי אותם לאמצע בכדי שיהיו לא יותר מדיי חמים ולא יותר מדיי קרים אלא במידה הנוחה להתקלח.
בנתיים שהמים התחממו אט- אט הסתכלתי במראה שהייתה מול האמבטיה, הסתכלתי על תווי פניו ואז על שאר גופי העירום. הרגשתי את הביטחון העצמי שלי יורד בזכות המראה שלי עכשיו. מראה של מוזנחת שנולדה לא יפה בטבעיות, אך כמו תמיד החברים וההורים אומרים 'את יפה', 'מהממת', 'חתיכה' אך מה שאני רואה שונה ממה שהם רואים. נכנסתי למקלחת בעלת מצב רוח רדוד… מה המצב שהוא יציא לי? אחרי הכל אנחנו רק ידידים שמבלים זמן ביחד בדיוק כמו שאר הנוער בימינו…… התקלחתי במהירות חפפתי את שערי ואז את גופי שטפתי את הסבון. עטפתי את שיערי במגבת יוצאת מן המקלחת בזמן ששאר גופי ממשיך לנטוף מים. אני עוצרת רואה אדים על מראת הענק והחלטתי לשות משהו שקיוויתי שיהפך להרגל. לכתוב את המשאלות על אדיי המראה. הפעם כתבתי את המשאלה היחידה שהייתה לי באותו הזמן. "אלווי שמקס יציע לי חברות בקרוב ואני יסכים לו, אלווי אלווי אלויי אמן אמן אמן !!!!!!" כתבתי על המראה מנסה לחייך בידיעה שאני אפגוש אותו בקרוב ונצא רק הוא ואני למקום מסויים. ראיתי שרק חצי שעה חלפה :זה לא טבעי לי בדרך כלל אני מתקלחת שעה! הה טוב מה הפלא אחרי הכל אני צריכה להזדרז" אמרתי לעצמי בלחישה כך שאחי לא יחשוב שאני השתגעתי עם הוא עומד באיזור הדלת של המקלחת. יבשתי את גופי ,את שיערי, התלבשתי, ותתי נפח לשיערי הגלי והחום. התאפרתי בקטנה כך שלו יבחינו בזה אך נתתי צבע חיי לשפתיי החיוורות בזמן האחרון. סומק לא הייתי צריכה הוא היה לי טבעי. הלכתי לחדרי ולבשתי את 'נעלי המזל' שלי , אולסטאר אדום המגיע עד הברך. הם היו חדשות אפילו ריח חדש היה להם. לבשתי אותם שמתי בושם וירדתי למטה ואכלתי , אחרי זה דחפתי לפה קופסה שלמה של מנטוס כך שהבל פי יהיה טוב. ראיתי טלווזיה חפרתי בפייסבוק ונעצתי עיינים בשעון הפאלפון והטלוויזיה מחכה לבואו של מקס. הדלקתי נשיונאל גיאוקרפיק הה אירוניה זאבה שחורה המייללת בשלג העבה מחפשת בן זוג להקים איתו להקה אחרי כמה יללות היא שומעת תשובה מזכר זאב, צילמו אותו. הוא היה בעל פרווה לבנה כשלג נפוח הגורמת לו להיות יותר גדול. אחרי זה מקס התקשר השתקתי הכל ועניתי במהירות לא מפחדת שאחי ישמע אותי בידיע שהוא ישן בתור התחביב הכי גדול שלו. "היי" אמר מקס שמח, "היי!" אמרתי מתרגשת ומתחילה ללכת בסיבובים בסלון. "אני מגיעה עוד עשר דקות אני אאסוף אותך ליד הבית" אמר מקס הרגשתי את קולו העולה והמתרגש מתארת אותו מדברת איתי בצד השני של קו הטלפון… מחייך נוסע במכונית.
"אין בעיה אני אחכה לך בחוץ" אמרתי מתרגשת. "נפלאה" אמר מקס וניתק התחלתי לקפוץ מאושרת ומעלה לעצמי קצת את הביטחון האישי… הראו בטלוויזיה את הזאבה רצה ואותו רץ בחצי השני של המצלמה. 'אולי זה סימן?' חשבתי לעצמי? טוב אני לא משנה עכשיו. השארתי לאחי הגדול פתק שיצאתי . ויצאתי לבחוץ מסתקלת על המכוניות העוברות לפתע מכונית שחורה, פארארי שחורה הנראת חדשה עוצרת לידי "לא יכול להיות!" אמרתי בכל רם מופתעת.
ההמשך יבוא


תגובות (2)

תמשיכי

20/01/2014 06:21

תמשיכי

07/06/2014 21:58
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך