' זאת לא סתם אהבה ' – עונה 2 – פרק 16

" זה הבן שלי " אמר שוב, מתעלם מדבריי.
" הבן שלי " חזרתי שוב.
" אני לא מאמין.." אמר בקול שבור, פניו היו קבורות בידיו.
" ליאם.." התחלתי להגיד.
" אני אוהב אותך " אמר לפתע, מרים את מבטו אליי סוף כל סוף.
" ליאם.." נאנחתי, קמה מהספה ונעמדת.
" אני לא יכול יותר " אמר, וטרף את שפתיי בנשיקה אחת גדולה…

עונה 2 – פרק 16 ~ מרתוון 2014 ~ חלק 4 ואחרון ~
"ממ…ממ.." מלמלתי מתחת לשפתיו. נאבקתי בו, מנסה להשתחרר, או יותר נכון..מנסה להאבק בעצמי. הלשון שלו החליקה ברכות מפתה על שפתיי, הוא העמיק את הנשיקה כשלשונו גלשה לפי והחליקה על לשוני. הכל היה נראה לי מושלם וורוד, עד שנזכרתי מה קרה לפני שנתיים, כשהוא עזב אותי..בהריון.
ישר התנתקתי מהנשיקה שלו,הודפת אותו. הוא הבין לבד, ויצא מהדירה, הולך לביתו.

= כעבור חודש =
עבר חודש, חודש מלא בעבודה, לימודים, משפחה וחברים. התחלתי לעבוד בתור דוגמנית של H&M, התחלתי גם לימודי עיצוב פנים ואדרכילות, מבחינת משפחה, הכל טוב עם אוראל והוא משיג לו לאט לאט חברים חדשים בפעוטון. מבחינת חברים, כל החבורה שלנו, הלהקה והרקדנים – בקיצור, כל החבורה שלנו שהיינו לפני שנתיים, בתקופת סיבוב ההופעות, חזרה. אנחנו מבלים הרבה, אני וליאם פחות מדברים..אפשר להגיד בקושי. הוא לא פוגש הרבה את אוראל, רק מהסיבה שרוב הזמן אוראל אצלי בדירה ואני לא רוצה שליאם יכנס לדירה שלי.
היום אנחנו נוסעים לווילה, כל החבורה, את אוראל אני משאירה אצל אמא שלי ל4 ימים הקרובים. אני אתגעגע אליו, מאוד !

" טי, לקחת את כל המזוודות? " אמילי שאלה כשהכנסתי את כל החפצים שלי לחופשה למכונית שלה ושל לואי. " כן כן אל תדאגי " צחקתי.
" ביי נסיך קטן של אמא, אני כבר מתגעגעת אלייך " נישקתי את אוראל בכל הפרצוף כשהורדנו אותו בבית של אמא שלי.
" ביי אמא, אני אוהב אותך " אמר
חייכתי חיוך גדול עם דמעות בעיניים. דמעות של אושר. זאת הפעם הראשונה שהוא אומר לי אני אוהב אותך ! " ואני אוהבת אותך גבר קטן שלי " נישקתי אותו שוב והלכתי למכונית.
טוב אז….. ווילה בצפון 4 ימים, הולך להיות..מעניין?

שמנו מוזיקה על פול ווליום, זאת ווילה ככה שזה לא משנה כי אין ממש שכנים. הרבה בירות ואלכוהול, הייתה בריכה וג'קוזי. בגלל שמרץ, ועדיין דיי קר לבריכה לא מחוממת, חרשנו על הג'קוזי הערב.
ממש כמו חבורה של בני 18, או אפילו 16, מלא אלכוהול, בנות, בנים וג'קוזי.
באיזהשהו שלב בערב הזה, כולנו תפסנו ראש, פשוט שיכורים מהתחת.
" אתם באים סנוקר? " נייל הציע.
" סטריפ? " ליאם שאל בצעקה.
" כזה חרמן " צחקה מאיה.
" עכשיו תורי ! תורי תורי תורי ! " צעקתי מצחקקת שיכורה.
" הינה תורך תרגעי " צחק זאין.
לקחתי את מקל הסנוקר מידו של לואי, הולכת בזגזגים…נו, הייתי ממש שיכורה !
" שכחתי איך עושים " צעקתי מאושרת.
" בואי אני יראה לך " אמר ליאם, הוא לא היה שיכור כמוני, הוא היה פחות..אבל עדיין שיכור.
הוא מן, חיבק אותי כזה, אפשר להגיד. יד אחת שלו על ידי שמחזיקה במקל הסנוקר בעוד ידו השנייה כרוכה סביבי.
לרגע, הרגשתי כאילו זה רק אני והוא בעולם הזה, שזה רק אני הוא והמגע המושלם הזה שלו. הבטן התהפכה לי, מיליון פרפרים התעופפו לי בבט- טיפאני ! תתאפסי על עצמך ! הוא עזב אותך בתקופה שהכי היית צריכה אותו, כשהיית בהריון !! אסור לך להתאהב בו שוב ! אסור לי להתאהב בו שוב !


תגובות (5)

ה-מ-ש-ך-!-!-!

05/01/2014 22:16

תמשיכייי

05/01/2014 23:34

תמשיכיייי ומהרררר

06/01/2014 05:28

לאא נו שתתאהב בו!!! תמשיכיי

06/01/2014 08:12

תמשיכייי

06/01/2014 12:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך