מקווה שאהבתן ! מצטערת על הפרק הקצר פשוט אני חיייבת לעוף מהמחשב ! אבל אם כבר, תספרו לי, מה אתן מעדיפות? שטיפאני תחזור לליאם או שתמצא מישהו אחר?
מחכה לתשובות !
תגובות וממשייכהה 3>

' זאת לא סתם אהבה ' – עונה 2 – פרק 17

מקווה שאהבתן ! מצטערת על הפרק הקצר פשוט אני חיייבת לעוף מהמחשב ! אבל אם כבר, תספרו לי, מה אתן מעדיפות? שטיפאני תחזור לליאם או שתמצא מישהו אחר?
מחכה לתשובות !
תגובות וממשייכהה 3>

" שכחתי איך עושים " צעקתי מאושרת.
" בואי אני יראה לך " אמר ליאם, הוא לא היה שיכור כמוני, הוא היה פחות..אבל עדיין שיכור.
הוא מן, חיבק אותי כזה, אפשר להגיד. יד אחת שלו על ידי שמחזיקה במקל הסנוקר בעוד ידו השנייה כרוכה סביבי.
לרגע, הרגשתי כאילו זה רק אני והוא בעולם הזה, שזה רק אני הוא והמגע המושלם הזה שלו. הבטן התהפכה לי, מיליון פרפרים התעופפו לי בבט- טיפאני ! תתאפסי על עצמך ! הוא עזב אותך בתקופה שהכי היית צריכה אותו, כשהיית בהריון !! אסור לך להתאהב בו שוב ! אסור לי להתאהב בו שוב !

עונה 2 – פרק 17:
" יששששש ! הצלחנוו ! " צחקתי וגיהקתי. עדיין הייתי בין זרועותיו של ליאם. בחום גוף הממכר הזה.
" לא הצלחנו, את הצלחת " צחק והצמיד אותי אליו.
התקרבנו לאט לאט, שפתינו השתוקקו להרגיש אחת את השנייה. השפתיים שלנו נגעו אחת בשנייה, רפרפו אחת מעל השנייה כש- " מי בא לחקור את הג'קוזי?! " הארי צעק שיכור עם בקבוק בירה ביד.

הורדנו לבגד ים, כל הבנים שרקו ואנחנו העפנו להם כאפה ונקרענו מצחוק.
הרגשתי בת 16, 17 אפילו. בכלל לא הרגשתי בת 22. הרגשתי בת 17 שנסעה עכשיו לחופשה קצרה עם כל החברים. כאילו אין לי ילדים, אין עבודה ואין מחויבות כלשהית.
פשוט הרגשתי בת 17 שלוקחת חופשה עם החברים שלה, משתכרת כאילו אין מחר וצוחקת…צוחקת וצוחקת. כאילו אין בעיות בחיים.
" את כוסית על טיפאני…את לא מבינה איך דפק לי הלב כשהורדת לבגד ים " לחישה בקול הצרוד האהוב עליי בריח בירה נשמעה באוזן ימין שלי.
" אתה מדבר יותר מידיי " צחקתי והסתובבתי אליו. ישבנו כולם בג'קוזי. כל זוג התבודד בחלק אחר של הג'קוזי.
עם הרמה קטנה של ליאם, ועזרה של חוסר המשקל במים, ליאם הרים אותי והושיב אותי עליו.
" אני כל כך מתגעגע אלייך.." הוא לחש בשקט, ראשו רכן לעברי, ושפתיו רפרפו על צווארי.
בבת אחת שפתיו נתפסו בעורי, הוא מצץ בעדינות, הרגשתי את לשונו מבצבצת בין הנשיקות.
הוא ירד לכתף שלי, מנשק ונושך את עורי, עולה עוד פעם עם שפתיו אל צווארי.
" ליאם " נאנחתי כשנשך את עורי ותפס בישבני.
ידיי לאט לאט ירדו מהחזה שלו אל עבר בטנו התחתונה, לקוביות האלוהיות האלה שלו.
שרטתי בעדינות, נושכת את שפתיי, נצמדת אליו עוד יותר.
אני לא יודעת אם כל המקרה הזה הוא תודות לאלכוהול, או לרגשות שלי, או תודות לשניהם –
לאכלוהול ולרגשות.
גופו היה צמוד לשלי, הרגשתי כל חלק וחלק בגופו. " את לא יכולה לקלוט בכלל כמה אני מתגעגע.." הוא לחש בשקט על שפתיי, נושך את השפה התחתונה שלי בעדינות.
הוא הרחיק את שפתיו משלי, כשלפתע, לא יודעת איך זה קרה, איך הגעתי למצב הזה, תפסתי בפניו ונצמדתי אליו עוד יותר, והסתערתי על שפתיו.
תוך כדי הנשיקה, ידיו ליטפו את גבי ומשם ירדו אל ישבני. הוא השאיר שם את ידיו כמה שניות עד שהוא המשיך במסע חקר גופי וירד לירכיי, מלטף בעדינות..עם המגע הממכר הזה שלו.
לשונו החליקה ברכות מפתה, רכות כזאת שאחריה רוצים עוד ועוד…
" את באה לבריכה..? " שאל בשקט על שפתיי, מתנשף בעוד ידיו ליטפו את מותניי.

" היי היי היי, לאן אתם הולכים? " זאין שאל אותנו כשיצאנו מהג'קוזי.
" לבריכה אחי " ענה לו ליאם.
" לא לעשות שטויות חמודים " זאין קרץ לנו.
" שתוק " צעקתי עליו צוחקת.
נכנסנו לבריכה, היה קצת קר אבל בסופו של דבר התרגלנו.
שחינו קצת לעמוקים יותר, ובשנייה אחת ליאם הרים אותי והצמיד אותי לקיר הבריכה ונישק את שפתיי בפראות…..


תגובות (5)

שלמותתת

06/01/2014 13:37

תמשיכייי!!

06/01/2014 14:14

אווווו
בבקשה תמשיכי !!!

06/01/2014 15:13

שיחזרו!!!!!!!

07/01/2014 05:50

תמשיכייי שתחזורר!!

07/01/2014 06:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך