מצטערת על הפרק הקצר, אני יפצה בפרק הבא שיהיה פרק כפול !!

' זאת לא סתם אהבה ' – עונה 2 – פרק 18

מצטערת על הפרק הקצר, אני יפצה בפרק הבא שיהיה פרק כפול !!

נכנסנו לבריכה, היה קצת קר אבל בסופו של דבר התרגלנו.
שחינו קצת לעמוקים יותר, ובשנייה אחת ליאם הרים אותי והצמיד אותי לקיר הבריכה ונישק את שפתיי בפראות…..

עונה 2 – פרק 18:
~ אזהרה !! הקטע פה למטה מחיל אקט מיני, הוא לא עד כדי כך, אבל למקרה ויש פה בנות מתחת לגיל 14 אני ממליצה לא לקרוא,, אבל כל אחת ושיקול דעתה ~

" ליאם…" נאנחתי בין הנשיקות. " את פשוט לא מבינה כמה היית חסרה לי בשנתיים האלה " הוא נאנח ומשך אותי אליו, הוא ישב על המדרגות והוא הושיב אותי עליו.
" ליאם אני לא חוש-" התחלתי להגיד אבל הוא קטע אותי כשנישק את צווארי בחוזקה ואנחה שקטה נפלטה מפי.
ידיי נחו להם על כתפיו החסונות והגבריות, בעוד ידיו הגבריות חקרו את גבי התחתון בליטופים נעימים ושריטות עדינות.
שפתיי רפרפו מעל שפתיו, ממש התכחכו בשפתיו המלאות והבשרניות.
" את משגעת אותי " התנשף, ובבת אחת תופס את שפתיי בשפתיו.
ואחר כך.. גם לשונו לא מיהרה לחדור לפי ולהעמיק את הנשיקה.
הרגשתי את הבליטה במכנסיו, דרך הבגד ים שלי, מה שלגמרי עשה לי את זה וחירפן לי את כל החושים בגוף. " אני פשוט אוהב אותך " לחש באוזני בקול הצרוד והסקסי שלו, שהוא יודע שאני מכורה לקול הזה,ידיו ליטפו את ביטני ולאט לאט עלו לעבר החזה שלי.
" אני רוצה אותך…" מצאתי את עצמי אומרת לו בשקט, שורטת את הקוביות האלוהיות שלו ומחייכת לעצמי כששמעתי את הגניחה הקטנה שנפלטה מבין שפתיו היפות.
' מה את עושה לעזאזל ?! ' המוח צעק לי.
אבל תודות לאלכוהול, ובניגוד מוחלט למוח..
הלב ומערכת העצבים שלי פשוט עשו את תפקידם ותהעלמו מהוראות המוח.
לאט לאט הבגד ים שלי ירד, רק החלק התחתון שלו, וגם של ליאם. .
ומשם………אתן כבר מבינות מה קרה (;

זה, זה היה…וואו,
' מה עשית !!!!! ' המוח צרח לי
' עשית את הדבר הנכון, זה מה שהיה צריך לקרות !! ' הלב צעק בחזרה,

בבוקר התעוררתי . הייתי במיטה לא מוכרת וידיים גבריות היו כרוכות סביב מותניי, ו…הייתי צמודה לגוף גברי, ונשימות נעימות הורגשו על העורף שלי.
מה? איפה אני ? מה קרה אתמול ?


תגובות (3)

תמשיכיייי!!

09/01/2014 05:40

תמשיכיייי!!

09/01/2014 05:51

אומייגאד!!!! בבבקשה תמשיכי!!

10/01/2014 04:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך