מקווה שאהבתן ! ממש השקעתי !
כשיהיו יותר מ5 תגובות אני אמשיך 33>

' זאת לא סתם אהבה ' – עונה 2 – פרק 19

מקווה שאהבתן ! ממש השקעתי !
כשיהיו יותר מ5 תגובות אני אמשיך 33>

בבוקר התעוררתי . הייתי במיטה לא מוכרת וידיים גבריות היו כרוכות סביב מותניי, ו…הייתי צמודה לגוף גברי, ונשימות נעימות הורגשו על העורף שלי.
מה? איפה אני ? מה קרה אתמול ?

עונה 2 – פרק 19:
הסתובבתי בזהירות ובשקט, ולהפתעתי, הגבר שישנתי איתו היה ליאם.
מצד אחד… מזל שזה הוא ולא מישהו אחר, אבל מצד שני, מה קרה איתו אתמול?!
איזה דפוקה אני, מה אני שותה כמו איזה אלכוהוליסטית? עכשיו יש לי האנגובר והראש שלי מתפוצץ כמו..פשוט מתפוצץ עוד שנייה מתפצלח לשתיים.
הזזתי בזהירות את ידיו מגופי וקמתי מהמיטה, הולכת למקלחת.
למזלי מצאתי דיי במהירות אקמול, ישר בלעתי אותו ושתיתי מים. פשטתי את הבגד ים שמסתבר שישנתי איתו. וואלה, לא נוח לישון עם בגד ים. לפחות את זה אני יודעת אחרי אתמול.
נכנסתי למקלחת, למים החמים והתקלחתי לי.
באיזשהו שלב החלטתי שאני רוצה לעשות אמבטיה, אז מיליתי את האמבטיה תוך כדי שאני בפנים, האמבטיה התמלאה והתיישבתי בפנים. חושבת לעצמי כל מיני מחשבות.
פתאום, קפץ לי פלאשבק קטן לראש, מאתמול !

' " אני כל כך מתגעגע אלייך.." הוא לחש בשקט, ראשו רכן לעברי, ושפתיו רפרפו על צווארי.
בבת אחת שפתיו נתפסו בעורי, הוא מצץ בעדינות, הרגשתי את לשונו מבצבצת בין הנשיקות.
הוא ירד לכתף שלי, מנשק ונושך את עורי, עולה עוד פעם עם שפתיו אל צווארי.
" ליאם " נאנחתי כשנשך את עורי ותפס בישבני. '

אני לא מאמינה ! התנשקנו?! טוב..לפחות לא שכבנו…………………..אני מקווה.
הבטתי במראה שתלויה בתוך אזור האמבטיה, ואכן, היה לי שם היקי קטן. אוי שיט, אני באמת מקווה שלא קרה משהו יותר מז- התחלתי לחשוב לעצמי כשפתאום עוד פלאשבק קטן מאתמול הופיע בראשי.

' " ליאם…" נאנחתי בין הנשיקות. " את פשוט לא מבינה כמה היית חסרה לי בשנתיים האלה " הוא נאנח ומשך אותי אליו, הוא ישב על המדרגות והוא הושיב אותי עליו. " את משגעת אותי " התנשף, ובבת אחת תופס את שפתיי בשפתיו. ואחר כך.. גם לשונו לא מיהרה לחדור לפי ולהעמיק את הנשיקה.
הרגשתי את הבליטה במכנסיו, דרך הבגד ים שלי, מה שלגמרי עשה לי את זה וחירפן לי את כל החושים בגוף. " אני פשוט אוהב אותך " לחש באוזני בקול הצרוד והסקסי שלו, שהוא יודע שאני מכורה לקול הזה,ידיו ליטפו את ביטני ולאט לאט עלו לעבר החזה שלי.
" אני רוצה אותך…" מצאתי את עצמי אומרת לו בשקט, שורטת את הקוביות האלוהיות שלו ומחייכת לעצמי כששמעתי את הגניחה הקטנה שנפלטה מבין שפתיו היפות. '

אני לא מאמינה !!!! שכבנו?!?!?!?!?!?!
" טוב קודם כל, גלולות, עכשיו " מלמלתי לעצמי ולקחתי מהמגירה גלולות שהיו שם. כנראה של אמילי או מישהי מהם, לא יודעת. אבל היה שם, אז לקחתי.

" בוקר טוב " ליאם אמר לי כשיצאתי מחדר השירותים.
" שכבנו אתמול " כן………אלה היו שתי המילים היחידות שהצלחתי להוציא מפי.
" אני יודע.." נאנח.
" אתה נשמע מרוצה מזה " אמרתי בקרירות.
" כן טיפאני, בטח שאני מרוצה מזה.. כי אני אוהב אותך.. אבל את..את מבלבלת לי את החיים " אמר.
" אתה עזבת אותי, בתקופה שהכי הייתי צריכה אותך.. כשנכנסתי להריון " אמרתי בארסיות.
" אני יודע ! ועשיתי את הטעות של החיים שלי ! את לא מבינה כמה אני מצטער על זה ! בחיים לא הצטערתי על משהו כמו שהצטערתי על מה שקרה " אמר, ואת המשפט האחרון אמר בשקט..בכאב.
" אני לא רוצה להיות איתך… לפחות לא עכשיו " אמרתי בשקט, כשדמעות זולגות מעיניי לאט לאט, אחת אחרי השנייה. יצאתי מחדרו. הולכת לחדרי.

= כעבור שבוע =
החופשה הזאת בווילה עם כולם הייתה מאוד כיפית. היינו שם 4 ימים, אני וליאם לא דיברנו אחרי השיחה האחרונה שלנו. השיחה הכואבת הזאת, אם להיות כנים לרגע.
" יאללה טי, את מוכנה? " סטפני זירזה אותי.
סטפני היא חברה שלי, חברה חדשה אם חושבים על זה ככה. הכרתי אותה כשעברתי לבניין הזה, ומשם התחברנו. היא גרה קומה מתחתיי.
" כן שנייה אני רק שמה אודם " אמרתי לה.
מה הולך עכשיו? אני וסטפני הולכות למסיבה באיזה מועדון. אוראל אצל אמא שלי, היא נורא התגעגעה אליו והתחננה בפני שאני ישאיר אותו אצלה. אז הוא נשאר אצלה בינתיים, ואני הולכת למסיבה וכשאני אחזור אני ישן אצל אמא שלי עד מחר בבוקר.

" ומה בשביל היפיפיה? " הברמן שאל, מחייך אליי חיוך פלרטטני במיוחד.
" וודקה אחת, תעשה את זה הכי חזק " צחקתי.
" וואה וואה, מישהי פה מנסה לשכוח את החיים שלה " צחק ומזג לי.
" כן.. סוג של " גיחכתי.
ישבתי על הבר ושתיתי את כל הוודקה בשוט אחד.
" גבירותיי ורבותיי ! יפות ויפים ! קבלו את…וואן דיירקשן !! " צעק הדיג'יי וכולם מחאו כפיים.
" כוסעמק.." מלמלתי לעצמי בעצבים.
גם כשאני הולכת לפה כדי להשתחרר מכל החיים והצרות שלי, ובמיוחד מליאם, הוא חייב להגיע לפה?!


תגובות (5)

תמשיכיייי!!

10/01/2014 08:38

תמשיכייי!!!

10/01/2014 09:48

וואיי וואיי בבקשה תמשיכי !!

11/01/2014 00:10

תמשיכיי

11/01/2014 14:45

נוווו תמשיכיייי פליזזז אני מכורה לסיפור הזההה

13/01/2014 08:04
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך