מממשששששש השקעתייייי אני רוצה תגובות וביקורות\רעיונות לשיפור להמשך הסיפור (:

' זאת לא סתם אהבה ' – עונה 2 – פרק 22

מממשששששש השקעתייייי אני רוצה תגובות וביקורות\רעיונות לשיפור להמשך הסיפור (:

" בסדר, טוב אני יעשה לכם סיור קצר בצימר ואחרי זה..ניפרד לשלום, אם אתם צריכים משהו תתקשרו למספר שרשום לכם על המיני מקרר שיש בצימר. " אמרה.
" בסדר, אין בעיה " חייכנו אני וליאם.

עונה 2 – פרק 22:
" בייבי אני אוהב אותך " ליאם לחש בקול הצרוד האהוב עליי, נשכב מעליי ומנשק את צווארי.
"ל..ליאם.." גנחתי את שמו, תופסת בחולצה שלו וזורקת אותה הצידה.
התנשקנו במלוא התשוקה, על המיטה הזוגית והגדולה הזאת בצימר שלנו. בהחלט צימר מושקע ויפה.
" בואי לאמבטיה " ליאם מלמל על שפתיי. שפתיו מתחכחות בשפתיי, מגרות אותי במיוחד.
" ממ הממ " הסמכתי, ממלמלת מתחת לשפתיו.
צחקנו שנינו כשליאם הרים אותי תוך כדי, תופס בירכיי. התנשקנו כל הדרך לעבר האמבטיה.
בזמן שמילינו את המים באמבטיה, הפשטנו אחד את השני מהבגדים ונשארנו בבגדי ים.
יותר נכון…אני הייתי בבגד ים, ליאם היה בבוקסר.

" בואי, שבי עליי קטנה שלי " ליאם אמר לי, שכל אחד מאיתנו ישב בצד אחר של האמבטיה..לא בקטע רע, לא רבנו חס וחלילה, פשוט….ככה זה יצא.
חייכתי אליו ונעמדתי, מסדרת את חזיית הבגד ים, ששום דבר לא יחשף.
" אהובה שלי, ראיתי אותם כבר, אפילו מקרוב " קרץ לי, " אין לך מה להתבייש ".
איך אני לא יתבייש?????????? יש לי חבר חרמן שכל היום מעיר הערות כאלה.
גיחכתי במבוכה, מרגישה את הלחיים שלי מאדימות כמו עגבנייה.
" אני אוהבת אותך " אמרתי והתיישבתי עליו. ראשי נשען על הכתף שלו, החזה השרירי והמוצק שלו נצמד לגבי, רגליי היו בין רגליו וידיו היו כרוכות סביב בטני.
הוא ליטף את הבטן התחתונה שלי בעדינות, ברכות מטורפת שהיפנטה לי את כל החושים בגוף. לאט לאט ידיו החלו לעלות עוד ועוד, הם נאצרו בבטן העליונה שלי (יעני השרירי בטן העליונים – הערת הכותבת).
" את יודעת.. אף פעם לא שכבתי עם מישהי באמבטיה…" שמעתי אותו לוחש באוזני.
" ממ.. מה אתה רומז מר פאין? " גיחכתי, מסתובבת אליו ומנשקת את שפתיו בעדינות ורכות. רכות כזאת שלא ממש אפיינה את הנשיקות שלנו.
" שתמיד יש פעם ראשונה " אמר בהרמת גבה, מסובב את שנינו כך שהוא מעליי ואני שוכבת במים החמים והנעימים מתחתיו.

" נהנת מהפעם הראשונה שלך ? " צחקתי כשסיימנו את זממנו באמבטיה, תוך כדי התנגבנו.
" מאוד, ואני הכי שמח.. שזה היה איתך " הוא נצמד אליי אחרי ששנינו התכסנו במגבות שמסתירות את איברנו הצנועים.
" אתה נשמע כמו איזה בתול ששכב בפעם הראשונה " צחקתי, ונקרעתי מצחוק עוד יותר כשראיתי את תגובתו ההמומה לדבריי.
" אין… את פשוט הבן אדם הכי הזוי שאני מכיר " צחק וחיבק אותי. התנשקנו איזה דקה-שתיים, כשלפתע ידיו הונחו על ישבני.
" הידיים הגיעו קצת מהר מידי לתחת שלי, לא חושב ? " אמרתי בשקט, מתגרה בו.
" זה רכוש שלי, אני יכול לגעת מתי שאני רק רוצה " אמר בהתנשאות.
" התחת שלי? רכוש שלך? " צחקתי.
" תתפלאי אבל כן " צחק גם הוא והרים אותי מירכיי, מושיב אותי על הכיור בשירותים, עומד בין רגליי ומנשק את שפתיי בתשוקה.

יצאנו החוצה, לחצר, היה שם צינור אז כמובן, ליאם הילדותי הזה..התחיל להשפריץ עליי. רצתי אחריו בעוד הוא משפריץ עליי וצוחק. זה היה ממש כמו שני ילדים בני 4, רק שעכשיו אנחנו כבר הרבה, הרבה מאוד אחרי גיל 4.
באיזהשהו שלב, סוף כל סוף הצלחתי לחטוף ממנו את הצינור והתחלתי להשפריץ עליו.
" אוי את תשלמי על זה ! " הוא צחק ורץ אחריי.
איכשהו, הוא פשוט תפס בידי והצמיד אותי אליו, כשאני עדיין מחזיקה בצינור והוא משפריץ על שנינו. זה היה רגע מדהים, שנינו צמודים אחד לשני, מביטים אחד לשני בעיניים..שנינו רטובים מכף רגל ועד ראש.
" אז זה העונש שלי ? " הוא צחק, האפים שלנו נגעו אחד בשני, זה היה רגע מושלם.
" כן " עניתי, מחניקה צחקוק קטן שעמד להתפרץ החוצה.
" אין לך עוד עונשים אחרים ? " שאל בגיחוך קטן, מביט בשפתיי.
" תהיה ילד רע, ואז תקבל עונש " צחקתי בהתגרות, מחייכת חיוך פלרטטני.
" כן ? " שאל.
" כן " עניתי.
הוא הרים גבה, קרץ לי, ותוך שנייה מחץ את ישבני בשתי ידיו.
" מספיק רע בשבילך ? " הרים לעברי גבה.
" מממ לא מספיק " אמרתי בפלרטטנות.
הוא הפיל אותי על הדשא, נשכב מעליי ומנשק את שפתיי בלהט בעוד יד אחת של אוחזת בחוט הבגד ים שלי ( בחלק העליון של הבגד ים ). ולאט לאט ידו ירדה וירדה ויר- " טוב טוב תקבל את העונש שלך " נכנעתי צוחקת.
התנשקנו בתשוקה מטורפת, עדיין שכבנו על הדשא, כשפתאום שמענו צליל של פלאש, מצלמה.
" מזה היה?! " ישר התנתקתי מהנשיקה, מתיישבת ומביטה בליאם בבהלה….


תגובות (6)

וואו מושלם!! אין לי שום ביקורת זה מושלםם!!

22/01/2014 08:58

תמשיכייייייייייייי ומיד!!!!!

22/01/2014 09:20

תמשיכיייי!!!!!

22/01/2014 11:41

וואוו, תמשיכיי

22/01/2014 14:31

אומייגאד
!! בבקשה תמשיכי!!!

23/01/2014 07:35

את לא עושה כבר את אהבה בהפתעהה??

24/01/2014 02:25
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך