מצטערת שהפרק קצר ! פשוט רציתי לסיים אותו במתח !!
תגובה אחת וממשייכהה 3>

' זאת לא סתם אהבה ' פרק 3 :(זה הסיפור של התאהבתי בטעות, שיניתי את השם)

מצטערת שהפרק קצר ! פשוט רציתי לסיים אותו במתח !!
תגובה אחת וממשייכהה 3>

הסתובבתי כדי לראות איפה ליאם. אבל כשראיתי אותו, הייתי מאוד מבואסת. הרגשתי כבר את הדמעות המלוחות על שפתיי. הוא רקד שםף סלואוף לא איתי. אלא אם מישהי אחרת.
אז הוא מתנשק איתי, מציע לי לרקוד ואז הולך למישהי אחרת?
מה לעזאזל חשבתי לעצמי?! הוא סתם חיפש להתנשק או אלוהים יודע מה עוד, הוא סתם סטוציונר מסריח שגרם לי לצפות ולקוות ובסוף הלך למישהי אחרת. הרגשתי כועסת, אבל בעיקר מושפלת…..

פרק 3: ~ מרתוווון 2014 ! ~ חלק 1 ~
הרגשתי נגיעה קלה בכתף שלי, הסתובבתי במהירות, מוצאת את זאין.
" ממ..? " מלמלתי איזה קול מוזר ללא פירוש.
" את בסדר? " שאל, מביט בי בדאגה.
" כן, בטח " התאפסתי על עצמי, מחייכת חיוך מזוייף. " אתה בא לרקוד? " הוספתי בחיוך.
" איך אפשר לסרב ליפה כמוך? " חייך אליי חיוך פלרטטני, צחקתי והלכנו שנינו לרחבת הריקודים.

מנקודת מבט של ליאם:
רקדתי עם…איזבל?
בלה?
סטפני?
שכחתי את השם שלה. בעצם, למה אני רוקד איתה? חשבתי לעצמי. אוי שיט ! איזה אידיוט אני ! הייתי אמור בכלל לרקוד עם טיפאני !! אידיוט אידיוט ! המוח צעק לי.
סובבתי את…מי שרקדתי איתה, והבטתי לכיוון הרחבה. המבט שלי מיד תפס אותה, היא רקדה עם מישהו אחר. האכזבה תקפה את ליבי, רגע..זה..זה זאין?
מה לעזאזל הם רוקדים ביחד?!
המבט של שנינו היה נעוץ אחד בשני לכמה שניות, עד שהיא קלטה שאני מסתכל עליה וישר העיפה את מבטה ממני. האכזבה על פניה הייתה שקופה לחלוטין, אלוהים כמה שאני דפוק.
ועכשיו זאין רוקד איתה? אלוהים כמה שאני אידיוט.
זה יכולתי להיות אני, שמחבק אותה עכשיו, ולוחש לה דברים יפים באוזן, מחבק אותה ומרגיש את העור הנעים שלה. ומי יודע..? אולי גם נשיקה היה יוצא מזה…
אוח אני שונא את עצמי.

מנקודת מבט של טיפאני:
" שמעו ! זאת הייתה אחת המסיבות ! " אמילי צעקה נרגשת כשנכנסנו לחדר.
" שתקי יש לי כאב ראש " זאין צעק בגיחוך מהמקלחת.
התיישבתי על המיטה שלי, מרגישה את העייפות עוטפת את גופי.
לאט לאט נרדמתי, כשפתאום הדלת נפתחה בבת אחת.
הסתובבתי, מוצאת את ליאם צועק על מישהי שלא ראיתי שהייתה בכניסה לחדר, רק מחוץ לו.
" זאת הייתה טעות ! " הוא צעק לה בשקט. שמעתי רק את דבריו, לא את הבחורה השנייה.
" אני לא רוצה איתך קשר יותר, זה היה חד פעמי.. זה לא יקרה יותר, אני מצטער " אמר, שמעתי צליל של סטירה ואת הדלת נטרקת. " סעמק " שמעתי אותו ממלמל בעצבים, בועט בשולחן שעמד בכניסה.

הוא הסתובב, ישר עשיתי את עצמי ישנה. " אם היית יודעת כמה את משגעת אותי…" שמעתי את ליאם לוחש בשקט, מלטף את הלחי שלי. כעבור שנייה הרגשתי את שפתיו הבשרניות והחושניות על שפתיי, מנשקות נשיקה עדינה עדינה….
מה?!


תגובות (3)

יואווו תמשיכייי

26/12/2013 05:08

תמשיכי

26/12/2013 06:10

תמשיכיי

26/12/2013 09:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך