ממממממממממש השקעתי בפרק הזה אז אני מקווה שנהנתן ! אני אמשיך עוד..לא יודעת מתי אבל היום בטוח אני אמשיך כי עכשיו יש לי שיעור פרטי ואחרי זה אני הולכת לדייט !
אז כשאני יחזור הביתה אני ישר יכתוב לכן, לא לדאוג !!
אוהבת המון ומחכה לתגובות כי באמת שאני שעה ומשהו יושבת וכותבת את הפרקקקק <3

' זאת לא סתם אהבה ' פרק 4

ממממממממממש השקעתי בפרק הזה אז אני מקווה שנהנתן ! אני אמשיך עוד..לא יודעת מתי אבל היום בטוח אני אמשיך כי עכשיו יש לי שיעור פרטי ואחרי זה אני הולכת לדייט !
אז כשאני יחזור הביתה אני ישר יכתוב לכן, לא לדאוג !!
אוהבת המון ומחכה לתגובות כי באמת שאני שעה ומשהו יושבת וכותבת את הפרקקקק <3

הוא הסתובב, ישר עשיתי את עצמי ישנה. " אם היית יודעת כמה את משגעת אותי…" שמעתי את ליאם לוחש בשקט, מלטף את הלחי שלי. כעבור שנייה הרגשתי את שפתיו הבשרניות והחושניות על שפתיי, מנשקות נשיקה עדינה עדינה….
מה?!

פרק 4: ~ מרתון לכבוד 80 לייקים בעמוד הפייסבוק ~ חלק 1 ~
" בוקר.." מלמלתי לעבר אמילי, כשהתעוררתי והתיישבתי על המיטה והבחנתי בה, היא הייתה ערה.
" בוקר מהסרטים " מלמלה בציניות. כולם פה לדעתי היו עם האנגובר.
לא שתיתי כל כך הרבה, ככה שההאנגובר שתקף את גופי לא היה עד כדי כך נוראי. במזל.
" להביא לך אקמול? " שאלתי אותה, קמה מהמיטה.
" את המלכה שלי " מלמלה, צחקתי.
הבאתי לה אקמול ולי אקמול ושתינו בלענו אותו.
מאיה לא הייתה במיטה שלה, איפה היא?
" איפה מאיה? " אמילי שאלה לפתע.
" נשבעת זה מה שחשבתי הרגע " צחקתי.

" עפתי למקלחת " אמילי מלמלה בעייפות, גוררת את עצמה לעבר חדר המקלחת.
הלכתי למטבחון הקטן שנמצא אצלנו בחדר המלון. התחלתי להכין לעצמי קפה הפוך.
" בוקר.." שמעתי את הקול הכי סקסי שאני מכירה, צרוד כזה..לא יותר מידיי, בדיוק כמו שאני אוהבת.
' אם היית יודעת כמה את משגעת אותי…' המשפט שהוא אמר לי אתמול בלילה, כשחשב שישנתי הדהד בראשי, ממקד את כל המחשבות שלי על המשפט הזה.
הרגשתי מהופנטת עוד פעם, כשאני חושבת שוב על המשפט הזה..על הנשיקה הקטנה הזאת שהוא נתן לי, שבתכלס הייתה סתם נשיקה קטנה ולא משמעותית עד כד- " טיפאני? " קולו של ליאם נכנס למחשבות שלי שוב. " ממ? " התעשטתי על עצמי, ממקדת את הריכוז שלי בליאם, ולא במחשבות על אתמול.
" אני כבר 4 פעמים קורא לך, הכל בסדר? " גיחך, מחייך אליי חיוך חושף שיניים ישרות ולבנות במיוחד.
" הכל טוב " חייכתי אליו " מה רצית? " הוספתי.
" שאלתי אותך מה את מכינה " צחק.
" אה.." צחקתי במבוכה. " קפה הפוך, רוצה? " שאלתי.
" כן בכיף, תודה " חייך אליי.
הוא סידר כמה דברים במקרר הקטן, הייתה שתיקה שחירפנה את כל כולי. " את מקציפה את הקפה? " שאל ליאם לפתע, שובר את השתיקה.
" לא..איך עושים? " שאלתי, מחייכת בתוך עצמי לשמוע את הקול שלו.
וואו ! טיפאני ! מה יש לך? רק אתמול התחלתם את הקשר וכבר את מאוהבת? מה עובר עלייך ! המוח צעק עליי. אבל הלב..? הלב היה ממוקד ושקוע בליאם, הוא כזה יפה שזה כואב.
והקול שלו…? אוח, הקול שלו. מחרפן אותי לגמרי.

" עושים את זה ככה " צחק, נצמד אליי מאחור. הרגשתי את שרירי הבטן שלו נצמדים לגב שלי, הידיים שלו התמקמו על ידיי, המגע שלו פשוט הורג אותי, לגמרי.
לא יכולתי להתעלם מהבליטה שהרגשתי ממכנסיו, את המגע שלו, את הידיים שלו על ידיי, מלמדות אותי ומראות לי איך מכינים את הקפה המוקצף הזה.
רק…הבעיה היחידה הייתה, שלא הקשבתי לו בכלל, להסבר שלו על ההקצפה הזאת.
הדבר היחיד שעניין אותי, שהייתי מרוכזת בו היה המגע שלו. כל הסיטואציה שנקלענו אליה.

" תודה.." מלמלתי בחיוך והסתובבתי אליו. וואו. אוקי.. מסתבר שהיינו יותר צמודים ממה שחשבתי.
שנינו היינו צמודים לשייש במטבח, צמודים אחד לשני כל כך..אפילו סיכה לא הייתה נכנסת בינינו.
" את משגעת אותי…מאתמול..אני..אני לא מפסיק לחשוב עלייך.." פתאום, הוא אמר בבת אחת, מתנשף בהקלה אחרי שהוא אמר את המשפט הזה.
שתקתי, מביטה בעיניו, אחרי זה על שפתיו, מיד אחר כך על עיניו וככה עוד כמה פעמים עד שהצמדתי את שפתיי לשלו. זאת לא הייתה ממש נשיקה, כאילו…לא ממש העמקנו את הנשיקה, זאת הייתה סתם נשיקת שפתיים רגילה. הרגשתי את הלשון שלו מפסקת את שפתיי בעדינות, ושנייה לפני שזאת הייתה באמת נשיקה, צעדים מתקרבים והקול של זאין " בוקר טוב יפיופים ! " הוא צעק, ישר התרחקנו כל אחד לצד אחר של המטבח…
פיו…כמעט נתפסנו…


תגובות (3)

תהני בדייט ותמשיכי מיד אחרי זה!

26/12/2013 11:55

תמשיכיי ותהנייי

26/12/2013 13:33

תמשיכיי

26/12/2013 14:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך