מקווה שאהבתן ! אני מתה להמשיך אבל מצד שני אני מתה מעייפות.. אז אני אמשיך את המרתון מחר, מצטערת. השקעתי הרבה מחשבה וזמן בפרק הזה, אז אני מחכה לתגובות שלכן !
לילה טוב ושבת אחרונה של 2013 שמח לכן !
אוהבתתת :*

' זאת לא סתם אהבה ' פרק 6

מקווה שאהבתן ! אני מתה להמשיך אבל מצד שני אני מתה מעייפות.. אז אני אמשיך את המרתון מחר, מצטערת. השקעתי הרבה מחשבה וזמן בפרק הזה, אז אני מחכה לתגובות שלכן !
לילה טוב ושבת אחרונה של 2013 שמח לכן !
אוהבתתת :*

" וואו ! חברים ! תקשיבו, זאת הייתה פשוט החזרה הכי טובה שהייתה לנו השבוע ! פשוט פצצה ! אני גאה בכם ! " סטיבן צעק מאושר ונרגש.
כולנו שמחנו וחיבקנו אחד את השני.
" ישש ! " צעקתי וליאם חיבק אותי ואיכשהו, באמת שבטעות, התנשקנו נשיקה קטנה וממש קצרה על השפתיים……………….אופס?

פרק 6: ~ מרתוון 80 לייקים לדף בפייסבוק ~ חלק 3 ~
למזלנו אף אחד לא ראה..אוי שיט ! ראיתי את זאין מביט בנו. הייתה על פניו הבעה של אכזבה קטנה, אבל.. אני לא יודעת, אולי אני רק מדמיינת.
טוב, לפחות השאר לא ראו ולא שמו לב. פיו. באמת שהפעם כמעט נתפסנו על חם.
" אני כבר חוזרת " אמרתי לליאם והלכתי לזאין, שעמד לבד בפינה של הקפה ושתה מהכוס שלו קפה.

" אז אתם ביחד.." אמר זאין, באדישות וחוסר התלהבות מוחלט.
" כן..אבל..בבקשה אל תספר לאף אחד..אנחנו לא רוצים שידעו.." אמרתי, בקולי נשמעה מעט התחננות.
" אל תדאגי..הסוד שמור אצלי, אני לא יספר.." אמר וחייך חיוך שהיה כל כך שקוף שהוא מזויף ומאולץ.
מעניין מה עובר עליו.
" הכל בסדר איתך..בינינ-" באתי להגיד אבל הוא קטע אותי. " מאיה ! " הוא צעק בהתרגשות שלא הייתה בכלל עד לפני שנייה ביחד. היא נעצרה, הסתובבה אליו " זאינוש " חייכה.
לא עברה דקה, לא הבנתי מה קורה בכלל שהוא פשוט רץ אליה, תפס את פניה ונישק אותה.
מה?
http://www.youtube.com/watch?v=W1tzURKYFNs
" אז להתגנב דרך החלון לחדר שאף אחד לא נמצא בו במלון באמצע הלילה נשמע מעפן בשבילך? " ליאם צחק כשנכנסו מהחלון לאחד החדרים שהמנקה שלהם השאירה קצת פתוח את החלון ואנחנו נכנסנו אליו. רצינו פרטיות, כי כמובן שבחדר שלנו אין פרטיות בגלל שגם זאין, אמילי ומאיה ישנים שם. וכולם חוץ מזאין לא יודעים שאנחנו ביחד.
" אני אוהב אותך " הוא לחש באוזני, מנשק את צווארי בעוד אנחנו מסתובבים בחדר אחרי שהדלקנו את האור, צוחקים תוך כדי.
" ואני אוהבת אותך " חייכתי אליו כשנפלנו על המיטה, אני מתחתיו והוא מעליי.
הוא נשך את השפה התחתונה שלי בתשוקה בעוד ידו מכפתרת את החולצה המכופתרת שלי, פותחת אותה לרווחה. חושפת בפניו את החזייה האדומה החדשה שקניתי לא מזמן.
הוא חייך, חיוך קטן, נושך את שפתו התחתונה בחושניות וזורק מיד את החולצה שלו לעבר רצפת החדר, ואת החולצה שלי בעקבותיה.
העניינים התגלגלו והתגלגלו עד שנשארנו עירומים כביום היוולדותנו מתחת לשמיכה.
" ל..ליאם.." גנחתי את שמו בזמן שהוא נישק את צווארי, יורד אל עצם הבריח שלי ומשם אל החזה שלי, באותו הזמן דו מעסה את ישבני. התחרפנתי, כל החושים שלי התחרפנו.
והפרפרים בבטן..? שלא נתחיל לדבר עליהם אפילו.
כעבור עוד כמה סשנים של נשיקות אלוהיות, הגענו למצב בו אני שוכבת מעליו, שנינו מתנשקים בתשוקה ובלהט..בחום שלא ניתן להסביר, בעוד ידיי מלטפות ושורטות בעדינות את שרירי הבטן, הקוביות האלוהיות האלה.
ומשם….כבר הבנתם מה קרה.. (;

התעוררתי מנשיקות נעימות על הצוואר, עולות ללחיים, ומשם לשפתיים. חייכתי לעצמי, לוקחת מסטיק מהג'ינס שלי שהיה זרוק על השידה ליד המיטה ונישקתי את ליאם.
" אני אוהב אותך כל כך..קטנה שלי…את לא מבינה כמה.." ליאם אמר בשקט, כשהוא שוכב מעליי, שנינו עם הלבשה תחתונה. הוא שוכב מעליי, מביט בעיניי, עם העיניים המהפנטות שלו..המבט הקסום הזה שלו, בעוד הוא מלטף את הלחי שלי ברכות.
" אני אוהבת להיות הקטנה שלך " לחשתי בפינוק, מנשקת את שפתיו בתשוקה.
התנשקנו עוד ועוד, לקחנו הפסקה קטנה של אוויר ובדיוק חזרנו להתנשק כש-" איפה את וליאם?! " אמילי צעקה עליי בפלאפון.
" אממ נרדמנו באיזה מקום פה במלון בטעות.." שיקרתי, בערך.
" הזדיינתם? " היא שאלה לפתע אחרי 2 שניות של שתיקה.
" אמילי ! " גערתי בה.
" את מספרת לי הכל אחרי זה " אמרה.
" משתגידי " סיננתי. " למה התקשרת? " הוספתי.
" אממ…אה כן ! אתם מאחרים לחזרה של סטיבן ! בואו עכשיו כולם כבר פה ! " צעקה וניתקנו את השיחה. שיט.
זה ממש גרוע, ברגע שגם אני וגם ליאם מאחרים לחזרה, זה יהיה דיי ברור שהיינו ביחד.
אוף ! למה זה כזה מסובך לשמור על הקשר הזה סודי?!


תגובות (5)

מהמם תמשיכי!!

27/12/2013 22:19

תמשיכיי מושלם

27/12/2013 23:55

תמשיכייי!!

28/12/2013 00:11

בבבקשה תמשיכי !!!!

28/12/2013 00:12

תמשיכייי

28/12/2013 01:11
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך