מקווה שאהבתןן ! אני עכשיו ממשיכה את המרתון, מתחילה עכשיו עכשיו לכתוב את פרק הבא !
רק רציתי להגיד שבפרק 10 מסתיימת העונה הראשונה של הסיפור.
ומפרק 11 זאת תהיה העונה ה2 של הסיפור, שאליה יש לי מיליון אלף ואחת רעיונות בשבילה ומתה כבר להתחיל אותה ! אזזזזזזזזז תגובות וממשיכה 3>

' זאת לא סתם אהבה ' פרק 7

מקווה שאהבתןן ! אני עכשיו ממשיכה את המרתון, מתחילה עכשיו עכשיו לכתוב את פרק הבא !
רק רציתי להגיד שבפרק 10 מסתיימת העונה הראשונה של הסיפור.
ומפרק 11 זאת תהיה העונה ה2 של הסיפור, שאליה יש לי מיליון אלף ואחת רעיונות בשבילה ומתה כבר להתחיל אותה ! אזזזזזזזזז תגובות וממשיכה 3>

" משתגידי " סיננתי. " למה התקשרת? " הוספתי.
" אממ…אה כן ! אתם מאחרים לחזרה של סטיבן ! בואו עכשיו כולם כבר פה ! " צעקה וניתקנו את השיחה. שיט.
זה ממש גרוע, ברגע שגם אני וגם ליאם מאחרים לחזרה, זה יהיה דיי ברור שהיינו ביחד.
אוף ! למה זה כזה מסובך לשמור על הקשר הזה סודי?!

פרק 7: ~ מרתוון 90 לייקים לדף בפייסבוק ~ חלק 4~
" יאללה קום, יש חזרה עם סטיבן ואנחנו מאחרים " אמרתי לו, מנסה לזרז אותו בזמן שהוא מנשק את צווארי ומלטף לי את הבטן. מחרפן אותי..כבר אמרתי?
" לא בא לי ללכת.." הוא מלמל, עדיין שוכב מעליי ונותן לי נשיכה קטנה בכתף
" ליאם ! " גערתי בו צועקת " זה כוא-" התחלתי להגיד אבל הוא השתיק אותי בנשיקה.
" אני אוהבת את הדרך שלך להשתיק אותי " מלמלתי בחיוך כשהתנתקנו.
" אני אוהב אותך, מה יש לך להגיד על זה? " שאל בחיוך שובב
" מממ אין הרבה להגיד " חייכתי אליו, מנשקת את שפתיו
התנשקנו עוד ועוד כשנזכרתי שאנחנו בכלל צריכים ללכת לחזרה !
" ליאם ! אנחנו חייבים ללכת ! " נבהלתי לשנייה

" תראו תראו, הזוג יונים החליט להגיע סוף סוף " סטיבן אמר במן עצבנות\עקיצה כזאת.
" אנחנו לא זוג " מיהרנו להגיד שנינו.
" אנחנו בטוחים " צחקו כולם.
" באמת ! נראה לכם שלא הייתי מספר לכם? " אמר ליאם בקול רציני.
" טוב תכלס הוא צודק " זאין זרם איתנו, ישש !
" בדיוק, אנחנו לא זוג..זה ששנינו איחרנו והגענו באותו הזמן לא אומר שאנחנו זוג " הוא אמר, כל כך רציני ואמין. נשבעת עוד שנייה האמנתי לו.
" טוב חברה, חדל קשקשת, בואו נתחיל בחזרה " אמר סטיבן.

" ופה את נכנסת ! " צעק לי סטיבן.
" Tonight Lets Get some, and live while were young ! " שרתי ומיד אחרי זה הבנים המשיכו את השיר, לפזמון.
" חברים ! לא להיות עייפים, עוד 3 שעות אנחנו נוסעים להופעה האחרונה שלנו פה בקליפורניה ! " מחר בערב טסים לפילדלפיה ! עד הערב יש לכם יום חופשי. ניפגש עוד 3 שעות בדיוק פה ! " צעק סטיבן וכולנו התפזרנו.

" נשבעת עוד שנייה האמנתי לך שאנחנו לא זוג " צחקתי " עד כמה שזה נשמע מטומטם " גיחכתי שוב על המחשבה הזאת.
" חחח חס וחלילה, אני שלך, תמיד " חייך אליי. עמדנו במסדרון מוסתר, שאף אחד לא עובר בו. שנינו צמודים לקיר, מתנשקים בלהט.
" אני אוהבת אותך " מלמלתי בין הנשיקות. ידיו טיילו להם בין הגב התחתון שלי למותניי, מידיי פעם מגניבות ליטוף חצוף על התחת שלי.
" ואני אוהב אותך יות-" דבריו של ליאם נקטעו כששמענו " או מי גאד ! "
שיט.


תגובות (2)

המשךךך!! מי זה\זאת אמר\ה את זה??? תמשיכייי

28/12/2013 10:15

תמשיכייי

28/12/2013 10:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך