מקווה שאהבתן ! אני לא זוכרת אם אמרתי או לא, אבל בפרק 10 מסתיימת העונה הראשונה של הסיפור ! מיד אחריה, פרק 11, תתחיל העונה ה2 והמאוד מרתקת, את זה אני מבטיחה, של הסיפור !
היום אני אסיים את המרתון עם סיום העונה. זאת אומרת, שהיום אני יעלה פרקים עד פרק 11. כדי לפתוח את הפרק החדש של העונה. וזהו, אז היום, יעלו עוד 3 פרקים, לא כולל הפרק שעכשיו קראתם.
אוהבתתת :*

' זאת לא סתם אהבה ' פרק 8

מקווה שאהבתן ! אני לא זוכרת אם אמרתי או לא, אבל בפרק 10 מסתיימת העונה הראשונה של הסיפור ! מיד אחריה, פרק 11, תתחיל העונה ה2 והמאוד מרתקת, את זה אני מבטיחה, של הסיפור !
היום אני אסיים את המרתון עם סיום העונה. זאת אומרת, שהיום אני יעלה פרקים עד פרק 11. כדי לפתוח את הפרק החדש של העונה. וזהו, אז היום, יעלו עוד 3 פרקים, לא כולל הפרק שעכשיו קראתם.
אוהבתתת :*

" אני אוהבת אותך " מלמלתי בין הנשיקות. ידיו טיילו להם בין הגב התחתון שלי למותניי, מידיי פעם מגניבות ליטוף חצוף על התחת שלי.
" ואני אוהב אותך יות-" דבריו של ליאם נקטעו כששמענו " או מי גאד ! "
שיט.

פרק 8: ~ מרתוון 90 לייקים בדף הפייסבוק ~ חלק 5 ~
" אז אתם כן ביחד ! " היא צעקה נרגשת\המומה.
" שששש ! אל תצעקי את זה ! " גערנו בה שנינו.
" אז אתם כן עשיתם דברים אתמול בלילה? " שאלה משועשעת.
" אמילי ! " גערתי בה.
" אסור לך לספר " אמר ליאם.
" אני לא יספר, תרגיעו " צחקה והתקרבה אלינו עוד יותר.
" נו, אז ממתי אתם טוגדר? " קרצה לנו.
" מתחילת הסיבוב הופעות " אמר ליאם, נאנח ונשען על הקיר.
" טוב, הבנתי את הרמז, תמשיכו בשלכם " צחקה והלכה.
" חופרת " סיננתי בגיחוך וליאם צחק, מנשק את שפתיי.

" Hey girl i'm waiting on ya, i'm waiting on ya. Comon and let me sneak you out " ליאם התחיל לשיר. הם עמדו בשורה, עם הגב לקהל וליאם הסתובב קודם מתחיל לשיר כששאר הבנים עושים תנועות של רובוט עם הגב לקהל.

" Lets go crazy crazy crazy till we see the sun "
" i know we only met but lets pretend its love "
" and never never never stop for anyone "
הם שרו, ועכשיו זה היה הרגע שלי.
קפצתי בריקוד אל הבמה ושרתי " Tonight lets get some, and live while were young " שרתי וליאם הסתכל עליי וקרץ לי.
הסמקתי, ממשיכה לרקוד עם שאר הרקדנים.

" אז זהו ! זה המופע האחרון שלנו פה בקליפורניה ! " צעק זאין בהתרגשות.
" רק עוד הופעה אחת בפלורידה ואנחנו מתחילים הופעות בשאר העולם ! " צעק ליאם.
" אז יאללה, שיר אחרון לכל הבנות היפיפיות שנמצאות פה ! " צעק ליאם וסובב את מבטו אליי, מחייך אליי. אף אחד לא ראה לאן הוא הסתכל, מזל.

אחרי ההופעה המטישה הזאת, נשכבנו אני וליאם במיטה שלו, מול הטלוויזיה.
אמילי וזאין היחידים שידעו עליי ועל ליאם. גם מאיה גילתה בסוף, בהתחלה היא אהבה את ליאם והיא הייתה קצת מאוכזבת שהוא איתי. אבל כרגע היא וזאין ביחד, ככה שלא אכפת לה.
אמילי מפתחת משהו קטנטן עם לואי, ככה שבינתיים הכל הולך מעולה.
מה שהיה פעם החדר של זאין ושל ליאם, נהיה החדר שלי ושל ליאם. אמילי קיבלה את החדר הקטן והפרטי שפעם היה שלי. ומאיה וזאין התנחלו על החדר שפעם היה של אמילי ומאיה.
ראינו טלוויזיה אני וליאם, שוכבים על המיטה מחובקים ומרוצים, עייפים במיוחד.
כמעט נרדמנו כשפתאום שמענו מהטלוויזיה " ליאם פאין מאוהב? " כתבת הרכילות אמרה.
ישר אני וליאם קפצנו ממקומנו, מתיישבים ומביטים מרותקים ומבוהלים לטלוויזיה.
" האם ליאם פאין שלנו, מאוהב? " חזרה על דבריה הכתבת.
" בהופעה האחרונה של הלהקה הכי מצליחה בעולם, ' וואן דיירקשן ' שעשתה הופעה אחרונה בקליפורניה, נקודת ההתחלה הראשונה של סיבוב ההופעות העולמי שלהם. בהופעה האחרונה הבחנו בליאם קורץ לאחת הרקדניות של הלהקה. לא הצלחנו להבחין מי, אף אחת לא הצליחה.
אבל.. כשליאם הקדיש את השיר האחרון לכל הבנות היפיפיות שהיו בהופעה..הוא הסתובב וחייך למישהי, אבל למי? " אמרה הכתבת.
" פיו הם לא גילו " נאנחתי, התנשפנו שנינו בהקלה.
" נבהלתי " אמרנו שנינו, צוחקים מיד אחר כך…


תגובות (1)

תמשיכי מושלם

28/12/2013 11:30
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך